Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 237 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Force Awakens

    Er bestond blijkbaar nog een topic in het Blu-ray Discussies-forum, dus bij deze.

    Blu-ray.com heeft een recensie geplaatst van de Amerikaanse Blu-ray inclusief screenshots:
    http://www.blu-ray.com/movies/Star-W...141431/#Review

  2. #2

    Standaard

    De gehele film is trouwens in een beeldformaat van 2.40:1, dus geen IMAX-scènes.

  3. #3

    Standaard

    Waarschijnlijk houden ze IMAX-scènes voor de 3D-uitgave eind dit jaar?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Waarschijnlijk houden ze IMAX-scènes voor de 3D-uitgave eind dit jaar?
    Een beetje zoals bij de Guardians of the Galaxy? Dat zou zomaar kunnen.

  5. #5

    Standaard

    Ik irriteer mij toch aan de prijs. 3d blurays kosten 30 euro en 2d bluarys rond de 22 euro. Nu krijgen wij volgens mij een stars wars belasting erover heen. Is in Nederland voor rond 30 euro te krijgen. Weliswaar adviesprijzen van webshops, toch knaagt het.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik irriteer mij toch aan de prijs. 3d blurays kosten 30 euro en 2d bluarys rond de 22 euro. Nu krijgen wij volgens mij een stars wars belasting erover heen. Is in Nederland voor rond 30 euro te krijgen. Weliswaar adviesprijzen van webshops, toch knaagt het.
    Mede daarom heb ik hem bij Amazon UK besteld en ben daar tegen de huidige wisselkoers en met verzendkosten nu rond de 20 euro kwijt.
    Daarnaast kon ik zelf kiezen tussen de dark of light side sleeve, staan er geen franse teksten op de hoes en als de info klopt heeft ie gewoon NL subs.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mede daarom heb ik hem bij Amazon UK besteld en ben daar tegen de huidige wisselkoers en met verzendkosten nu rond de 20 euro kwijt.
    Daarnaast kon ik zelf kiezen tussen de dark of light side sleeve, staan er geen franse teksten op de hoes en als de info klopt heeft ie gewoon NL subs.
    20 euro bij Amazon UK? Wellicht als je meerdere andere goederen hebt gekocht.

    Hij is daar namelijk nooit goedkoper geweest dan 15 pound (ex VAT), de huidige prijs: http://uk.camelcamelcamel.com/Star-W...uct/B019FFA2AI

    Dan geeft amazon UK tot een andere uitkomst dan 20 euro:

    Items: GBP 15.13
    Postage & Packing: GBP 2.84
    (Order Total: GBP 17.97)
    EURO 23,65

    Als het jou lukt voor 20 euro dan hoor ik graag hoe, kan ik hem bij zavvi cancellen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    20 euro bij Amazon UK? Wellicht als je meerdere andere goederen hebt gekocht.

    Hij is daar namelijk nooit goedkoper geweest dan 15 pound (ex VAT), de huidige prijs: http://uk.camelcamelcamel.com/Star-W...uct/B019FFA2AI

    Dan geeft amazon UK tot een andere uitkomst dan 20 euro:

    Items: GBP 15.13
    Postage & Packing: GBP 2.84
    (Order Total: GBP 17.97)
    EURO 23,65

    Als het jou lukt voor 20 euro dan hoor ik graag hoe, kan ik hem bij zavvi cancellen.
    Het is inderdaad voor een gecombineerde bestelling van in totaal 7 blu-rays, dus van de GBP 2,80 (vaste deel verzendkosten) tel ik dan ook maar 1/7e deel mee voor TFA
    en daarmee komt de prijs op GBP 15,53 en met de huidige wisselkoers is dat EUR 20,17.

    Sinds Amazon UK weer verzendkosten rekent, spaar ik altijd wat dingen op, die ik dan in één keer bestel, zodat de verzendkosten een beetje uitmiddelen.
    Laatst aangepast door tmvde : 31-03-2016 om 16:19

  9. #9

    Standaard

    Gisteren de docu 'Secrets of The Force Awakens' (die op de BR staat) gezien. Zoals de andere SW docu's: Fantastisch, al had het wat mij betreft wel wat langer gemogen (+-70 minuten). 1 punt van kritiek: waarom kickt Disney/LFL zo op Captain Phasma? Dit personage (en actrice) krijgt in deze docu net zoveel aandacht als Driver, Ridley, Boyega.....en meer dan Poe, Chewbacca en Leia.....terwijl Phasma in de film minimaal aanwezig was.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gisteren de docu 'Secrets of The Force Awakens' (die op de BR staat) gezien. Zoals de andere SW docu's: Fantastisch, al had het wat mij betreft wel wat langer gemogen (+-70 minuten). 1 punt van kritiek: waarom kickt Disney/LFL zo op Captain Phasma? Dit personage (en actrice) krijgt in deze docu net zoveel aandacht als Driver, Ridley, Boyega.....en meer dan Poe, Chewbacca en Leia.....terwijl Phasma in de film minimaal aanwezig was.
    Op Star Wars Celebration kreeg ze diezelfde aandacht, terwijl de rol in TFA weinig voorstelt en het karakter eigenlijk om zeep wordt geholpen door zonder veel strubbeling op een knopje te drukken. Ergens denk ik dat haar rol in een eerder script groter was, dat toen is aangegeven dat ook dat karakter veel publiciteit/producten moest krijgen en dat ze om een of andere reden daar nimmer van af zijn gestapt (wellicht vanwege al die publiciteit/producten die al op de plank klaar lagen). Het kan ook dat ze zich laten leiden door de omvang van haar rol in de volgende films.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #11

    Standaard

    In de hele promocampagne was er al veel aandacht. Daar het personage een enorme tegenvaller is had ik gedacht/gehoopt dat het hiermee nu wel gedaan zou zijn.
    Tig keer wordt in de docu benadrukt hoe geweldig het wel niet is dat je aan het harnas niet kan zien dat er een vrouw in zit. Het feit dat dit zo vaak is/wordt aangehaald geeft m.i. de reden van de exposure van dit personage aan.

    Overigens was het harnas (dat echt geweldig is) eigenlijk bedoeld voor Kylo Ren.

  12. #12

    Standaard

    Ik vind de actrice top en het personage kan interessant genoeg zijn. Haar band met Finn zou bijvoorbeeld meer uitgewerkt kunnen worden. Dit gebeurt wel in het boek Before the Awakening. Hopelijk kunnen ze wat meer met Phasma doen in Episode 8.

  13. #13

    Standaard

    Zoals het er naar uit ziet gaat de bluray met bonus disc in de steelcase €38 kosten. Das belachelijk duur. En dan heb je nog niet eens alle bonus features want die staan op de Target exclusive.
    Is er al bekend welke versie het meest uitgebreid en voordeligste is?
    uh, uh, It's a dinosaur

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Zoals het er naar uit ziet gaat de bluray met bonus disc in de steelcase €38 kosten. Das belachelijk duur. En dan heb je nog niet eens alle bonus features want die staan op de Target exclusive.
    Is er al bekend welke versie het meest uitgebreid en voordeligste is?
    € 38,- is inderdaad belachelijk duur. € 29,99 voor de standaarduitgave trouwens ook. Die Target exclusive extra's zijn alleen online te bekijken. Daarvoor heb je een code nodig. Het is maar de vraag of je ze vanuit Nederland kunt bekijken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Zoals het er naar uit ziet gaat de bluray met bonus disc in de steelcase €38 kosten. Das belachelijk duur. En dan heb je nog niet eens alle bonus features want die staan op de Target exclusive.
    Is er al bekend welke versie het meest uitgebreid en voordeligste is?
    als je via bol. com koopt daar is ie inderdaad €38,-
    https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...0000055524923/

    kijk eens bij zavvi: €34,-
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-war.../11216153.html

    of amazon.fr €33,-
    http://www.amazon.fr/Star-Wars-Stelb...+force+awakens

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    als je via bol. com koopt daar is ie inderdaad €38,-
    https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...0000055524923/

    kijk eens bij zavvi: €34,-
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/star-war.../11216153.html

    of amazon.fr €33,-
    http://www.amazon.fr/Star-Wars-Stelb...+force+awakens
    Of Duitsland (geen verzendkosten met een bestelling van 29 euro of meer).

    € 28
    http://www.amazon.de/Star-Wars-Erwac...+force+awakens
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #17

    Standaard

    Ik ga voor de Uk versie. De witte slipcover oogt nog het mooist. Die steelbook is afschuwelijk, lijkt wel fan-made en zeker z'n geld niet waard.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik ga voor de Uk versie. De witte slipcover oogt nog het mooist. Die steelbook is afschuwelijk, lijkt wel fan-made en zeker z'n geld niet waard.
    Grappig, ik vind de zwarte juist mooier.

    11216152-2144371077918937.jpg11257881-1864371080658258.jpg

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Grappig, ik vind de zwarte juist mooier.

    11216152-2144371077918937.jpg11257881-1864371080658258.jpg
    Mijn iOS devices zijn ook allemaal wit. Misschien vandaar mijn voorkeur.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Grappig, ik vind de zwarte juist mooier.

    11216152-2144371077918937.jpg11257881-1864371080658258.jpg
    2 mooie hoesjes maar ik ga ook voor zwart.

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind er geeneen echt mooi, dus ik neig naar de gewone keepcase, maar dan mis ik geloof ik wat bonusfeatures of niet? DVD zit ik echt niet op te wachten. Later ga ik toch voor de 3D-versie. Ik vind ze ook belachelijk duur, maar als de bonus features interessant zijn dan liefst nog de steelbook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vind er geeneen echt mooi, dus ik neig naar de gewone keepcase, maar dan mis ik geloof ik wat bonusfeatures of niet? DVD zit ik echt niet op te wachten. Later ga ik toch voor de 3D-versie. Ik vind ze ook belachelijk duur, maar als de bonus features interessant zijn dan liefst nog de steelbook.
    Deze hele release lijkt gewoon nergens op. Was te verwachten met Disney... Later komt er wss nog eens een UHD versie. Kunnen we die ook nog eens lekker gaan kopen.

  23. #23

    Standaard

    Met deze prijzen ga ik echt wel wachten op een 3D versie of misschien wel tot de UHD release....

    30 euro voor een film is echt belachelijk , dat vragen ze voor een 3D versie die er niet eens in zit
    Laatst aangepast door Wedlock : 05-04-2016 om 16:26
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Deze hele release lijkt gewoon nergens op. Was te verwachten met Disney... Later komt er wss nog eens een UHD versie. Kunnen we die ook nog eens lekker gaan kopen.
    De recensies die ik over de beeld- en geluidskwaliteit lees, zijn wel heel erg positief en dat is natuurlijk het belangrijkste.
    Laatst aangepast door tmvde : 05-04-2016 om 18:47

  25. #25

    Standaard

    Dertig euro voor een blu-ray is inderdaad overdreven veel. Ik heb de Nederlandse versie besteld toen deze nog voor €21,99 op BOL stond. Met €2,50 korting. Nu heb ik alleen wel besloten om de UK versie te kopen vanwege de Franse titel op de Nederlandse cover. Heb alleen de Nederlandse nog niet geannuleerd. Ik wacht even af of de UK versie wel echt ook Nederlandse ondertiteling heeft. Zo niet, dan gaat de NL versie retour (of iemand moet hem voor deze prijs over willen nemen).

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •