De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Problemen met Denon AVR-3312

    Sinds een paar maanden begint mijn Denon AVR-3312 kuren te vertonen. De problemen begonnen met het euvel dat de GUI voor instellingen niet meer tevoorschijn kwam op mijn TV (ik weet niet hoe lang dit al is, het viel me begin dit jaar pas op, meestal gebruik ik dit alleen voor instellingen). Nu lijkt het er echter op dat er HDMI poorten aan het uitvallen zijn, ik moest de afgelopen tijd om beeld te krijgen op de Game1 poort (waar een PS4 aan hangt) al regelmatig de reciever enkele keren aan en uit zetten maar sinds deze week krijg ik op deze poort helemaal geen signaal meer binnen, ook niet wanneer ik een ander apparaat hierop aansluit. Ook de DVR poort (welke ik nog nooit gebruikt heb) geeft geen beeld of geluid en de Game2 ingang krijg ik zelfs helemaal niet geselecteerd. Enkel de HDMI ingangen BD en DVD lijken nog naar behoren te functioneren, erg vervelend aangezien ik 3 apparaten heb staan.

    Kan iemand mij vertellen wat dit voor probleem kan zijn en of het de moeite waard is om ernaar te laten kijken door een reparateur?

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vreemd, aangezien het niet om alle poorten gaat. Meestal verwacht je dat niks meer werkt, maar het zou kunnen natuurlijk. Je hebt denk ik de HDMI-kabels ook verwisselt? Ik zou het apparaat eerst een fabrieksreset geven alvorens je hem ter reparatie aanbiedt. Daarmee sluit je een instellingsfout oid uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •