De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bier meenemen vanuit Amerika

    Hoi,

    Ik weet niet of iemand ervaring heeft hiermee, maar op internet kom ik er niet helemaal uit.
    Ik ga in september weer voor 10 dagen naar Vegas. Ik drink daar eigenlijk altijd blue moon bij het eten. Nu is dit bier hier met geen mogelijkheid te krijgen (ja via Amazon.uk, maar dan betaal je aan verzenden de hoofdprijs)

    Nu weet ik wet dat je vanuit een nieu ea land 16 liter bier mee mag nemen. Maar doe ik dat in de koffer dan kan ik mn kleding wel achterlaten

    Voor de douane kan ik wel kopen, maar ja ben je de douane door dan moet je het achterlaten want je mag geen drank meenemen door de douane.
    En voor zover ik kan zien op internet zie ik nergens in de duty free stores zien dat ze ook bier verkopen.

    weet iemand hoe ik bier kan meenemen naar NL zonder dat het in de kofferbagage gaat en ik het dus gewoon als handbagae mee kan nemen?

    groetjes

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    weet iemand hoe ik bier kan meenemen naar NL zonder dat het in de kofferbagage gaat en ik het dus gewoon als handbagae mee kan nemen?
    Dat gaat je never nooit niet lukken. De veiligheidsvoorschriften staan nog steeds geen vloeistoffen in de handbagage toe die meer dan 100 ml aan inhoud zijn.
    Eén flesje bier zit daar al ruim boven. Dus dat kun je vergeten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Dank je, Ik was er al bang voor. Flessen sterke drank zijn wel gewoon na de douane te krijgen maar gewoon bier niet helaas.
    Dan wordt het net als anders een paar flesjes in de koffer en thats it

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Dank je, Ik was er al bang voor. Flessen sterke drank zijn wel gewoon na de douane te krijgen maar gewoon bier niet helaas.
    Dan wordt het net als anders een paar flesjes in de koffer en thats it
    Bij onze oosterburen:

    http://www.bier-entdecken.de/blue-moon-wit-bier/
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •