Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zojuist de Amerikaanse disc afgespeeld op mijn computer, Sony Blu-ray speler, PS3 en PS4, maar geen fout te zien.
    Idem

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blijkbaar zit er even een fout op de disc. Alle USA discs zouden deze lijn in beeld hebben. Mss dat iemand die hem gekocht heeft dit kan bevestigen?


    Zou moeten rond 0:28:07 zijn op de blu-ray. Geen idee of dit even aanhoud of maar een seconde duurt...
    Dat is me niet opgevallen, maar ik heb wel regelmatig zo'n bewegende streep onder aan de bovenkant van die zwarte balk.
    Op de bovenste rand van die onderste balk zeg maar.

  3. #53

    Standaard

    Zaterdag de 2disc blu ray gekocht voor een tientje bij de Media Markt in Utrecht...

  4. #54
    Laatst aangepast door Hombre : 14-06-2016 om 10:36
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Zaterdag de 2disc blu ray gekocht voor een tientje bij de Media Markt in Utrecht...
    Met of zonder slipcover???

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Met of zonder slipcover???
    Zonder slipcover.

  7. #57

    Standaard

    Net Mediamarkt Roeselare geweest. Daar weten ze weer van niks en hebben ze hem ook niet. Je moet hem bestellen want volgens hen zal die nooit binnen komen. Die winkel heeft nooit niks meer binnen. Soms vraag ik me af waarom ik nog moeite doe en niet gewoon alles online koop. En waarom zijn ze i zoveel mms zo onvriendelijk.
    Laatst aangepast door freaky : 16-06-2016 om 11:21
    BD (1243) What i Watch

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Net Mediamarkt Roeselare geweest. Daar weten ze weer van niks en hebben ze hem ook niet. Je moet hem bestellen want volgens hen zal die nooit binnen komen. Die winkel heeft nooit niks meer binnen. Soms vraag ik me af waarom ik nog moeite doe en niet gewoon alles online koop. En waarom zijn ze i zoveel mms zo onvriendelijk.
    Typisch MM Roeselare. MM Oostakker dan maar eens gaan zien om deze. Thx om te posten, want ik ging zaterdag eens langs gaan en dat speciaal voor deze titel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Typisch MM Roeselare. MM Oostakker dan maar eens gaan zien om deze. Thx om te posten, want ik ging zaterdag eens langs gaan en dat speciaal voor deze titel.
    Kreeg zelf antwoord we hebben die andere binnen, is net dezelfde. De nieuwe bevat enkel 20 jaar titel op cover... man man man
    BD (1243) What i Watch

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kreeg zelf antwoord we hebben die andere binnen, is net dezelfde. De nieuwe bevat enkel 20 jaar titel op cover... man man man
    Om te gieren! Wat ontzettend onwetend personeel. Niet best. Heb je ook even scherp gereageerd of ben je gewoon zonder iets te zeggen omgedraaid? Ik zou dat laatste gedaan hebben

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Om te gieren! Wat ontzettend onwetend personeel. Niet best. Heb je ook even scherp gereageerd of ben je gewoon zonder iets te zeggen omgedraaid? Ik zou dat laatste gedaan hebben ;)
    Had gezegd dat nu 2 disc is, gerestaureerd en verlengdd versie was. Maar dat klonk hen wel een beetje gek...
    Ben dat daar gewoon hoor, vaak vraag ik zelfs gewoon niks meer maar soms is die drang te groot.
    BD (1243) What i Watch

  12. #62

    Standaard

    MM Oostakker had enkel een paar 4K versies en MM Zwijnaarde had ze ook niet beginnen gisteren...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Had gezegd dat nu 2 disc is, gerestaureerd en verlengdd versie was. Maar dat klonk hen wel een beetje gek...
    Ben dat daar gewoon hoor, vaak vraag ik zelfs gewoon niks meer maar soms is die drang te groot.
    Je kunt (en mag) van het personeel dat bij Media Markt werkt niet verwachten dat ze van alle producten die ze verkopen of gaan verkopen alle ins en outs kennen. Deze Blu-ray is geen grote nieuwe release, maar een gewone, iets uitgebreidere heruitgave van niet bepaald een topfilm (mijn mening ). Dat de mensen op dit (sub)forum veel beter geïnformeerd zijn, is niet zo vreemd, maar om dat van het personeel van een Media Markt te verwachten gaat me iets te ver. Het heeft niet zo veel zin om je daar druk over te maken. Ik verwacht wel van ze dat als je een vraag hebt, ze in ieder geval een poging doen om daar een antwoord op te geven of dat na te vragen of op te zoeken. Dat dan weer wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #64

    Standaard

    Wel Marcel, dat ze dan zeggen dat ze het niet weten, daar zou ik nog kunnen inkomen. Maar freaky kreeg hier gewoon vierkant verkeerde informatie! Overigens niet alle MM zijn zo, in die van Wilrijk wisten ze dadelijk waar ik het over had.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Op een filmafdeling heb je meestal twee soorten personeel rondlopen: liefhebbers die dag in dag uit bezig zijn met film en de releases , en zij die daar gewoon rondlopen omdat ze een job nodig hebben en bij hun sollicitatie enkel konden vermelden "dat ze graag naar de cinema gaan" als motivatie voor de functie.

    Voor het loon kan je alvast niet verwachten dat die tweede groep zich gaat ingraven in de filmwereld. En tot op heden zijn er te weinig van de eerste groep die werken in Media Markt.

    Echter kan die tweede groep wel eens bij zulke vragen in de computer kijken of er inderdaad geen nieuwe release is, maar goed, ook hier weer, als de motivatie ontbreekt voor het product kan het ook daar mislopen, uiteindelijk kan je als management daar ook niet constant op controleren, bovendien is de vraag dan als die persoon zou ontslagen worden wat er in de plaats komt, en de kans dat dat een filmfreak is uit de eerste soort is gewoon heel klein.

  16. #66

    Standaard

    Mijn grote ergernis is de arrogantie van bepaalde verkopers. In Antwerpen loopt er zo eentje rond die steeds zijn mening wil geven als je een vraag stelt. Hij weet het altijd beter en wordt behoorlijk arrogant en irritant als je laat merken dat je meer filmkennis hebt. Morgen ga ik naar Wilrijk, ritje met de tram en bus maar dat heb ik er graag voor over.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Mijn grote ergernis is de arrogantie van bepaalde verkopers. In Antwerpen loopt er zo eentje rond die steeds zijn mening wil geven als je een vraag stelt. Hij weet het altijd beter en wordt behoorlijk arrogant en irritant als je laat merken dat je meer filmkennis hebt. Morgen ga ik naar Wilrijk, ritje met de tram en bus maar dat heb ik er graag voor over.
    Mijn schoonouders wonen op een steenworp van de MM van Wilrijk. Zat makkelijk
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Mag het vanaf nu weer over Independence Day gaan??? Dank u.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mag het vanaf nu weer over Independence Day gaan??? Dank u.
    +1! Deze vandaag binnengekregen, ziet er mooi uit! Geen 7.1 op de cover, ben benieuwd naar de inhoud. De eerste versie kan nu geruild worden.

  20. #70

    Standaard

    Film vandaag voor het eerst gezien, wat een dwaze film was me dit zeg. Saai en gewoon stom verhaal, irritante muziek, die speech van de president , Will Smith die zich stoer wil voordoen met een sigaar in zijn bek, kinderachtig design van aliens (zelfs voor oudere film als deze), en ga zo maar door. Ik weet dat ik deze veel te lang film in zijn tijdsgeest moet zien, effecten zien er verdomd goed uit daar niet van maar alles was gewoon zodanig dwaas en amerikaans dat ik het bijna had afgezet. Spijtig deze "klassieker" deed het niet voor mij.

  21. #71

    Standaard

    Tsja, wat had je verwacht? Het ding heet Independence Day en komt uit Amerika.

    Bovendien totaal niet akkoord met de commentaar op de muziek. De soundtrack van Independence Day van David Arnold is één van de beste in zijn soort en draagt zeker bij tot de film, ik zou bijna zeggen dat de muziek deze film gemaakt heeft.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Tsja, wat had je verwacht? Het ding heet Independence Day en komt uit Amerika.

    Bovendien totaal niet akkoord met de commentaar op de muziek. De soundtrack van Independence Day van David Arnold is één van de beste in zijn soort en draagt zeker bij tot de film, ik zou bijna zeggen dat de muziek deze film gemaakt heeft.
    Helemaal mee eens, ik zet soms de End Credits aan, heerlijke muziek van Arnold tijdens de aftiteling. Ben benieuwd of de nieuwe componisten in deel 2 ook met zo'n goede soundtrack op de proppen komen, hopelijk een goed eerbetoon aan deel 1.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Ben benieuwd of de nieuwe componisten in deel 2 ook met zo'n goede soundtrack op de proppen komen, hopelijk een goed eerbetoon aan deel 1.
    De eerste berichten daarover zijn teleurstellend. De muziek van Independence Day is inderdaad een van beste dingen in de film. Maandagavond 4 juli gaat de nieuwe Blu-ray bekeken worden.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, ik zet soms de End Credits aan, heerlijke muziek van Arnold tijdens de aftiteling. Ben benieuwd of de nieuwe componisten in deel 2 ook met zo'n goede soundtrack op de proppen komen, hopelijk een goed eerbetoon aan deel 1.
    Soundtrack voor de nieuwe film is al uit en het klinkt juist hetzelfde alleen wat hedendaagser en het bekende thema jullie zo graag horen komt vaak terug...

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Soundtrack voor de nieuwe film is al uit en het klinkt juist hetzelfde alleen wat hedendaagser en het bekende thema jullie zo graag horen komt vaak terug...
    Zie het inderdaad! Binnenkort even luisteren

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •