Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Force Awakens is vanaf 6 april thuis te bekijken - vanaf 16 april op DVD en BD

    Star Wars: The Force Awakens is vanaf 6 april thuis te bekijken - vanaf 16 april op DVD en BD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    WAT ? Franse hoezen ? Dezelfde zooi als met die covers van Ant-Man. Spine omgekeerd, leeftijdslogo's van beide landen, enzovoort. Lacht Disney ons uit nu in ons gezicht? Denk ook niet dat ze in Frankrijk hier blij om zullen zijn. Ik vertik het om deze blu-ray in de benelux te gaan kopen. Ze kunnen de boom in én met hun " Itunes Early Release. "
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-03-2016 om 07:56

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    WAT ? Franse hoezen ? Dezelfde zooi als met die covers van Ant-Man. Spine omgekeerd, leeftijdslogo's van beide landen, enzovoort. Lacht Disney ons uit nu in ons gezicht? Denk ook niet dat ze in Frankrijk hier blij om zullen zijn.
    Ja dat is jammer maar verder wel mooie hoesjes.

    Yes !!! hij komt er aan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja dat is jammer maar verder wel mooie hoesjes.

    Yes !!! hij komt er aan.
    Ja heel mooi die franse titel tussen het Star War Logo..

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd wat die groene balkjes beschrijven. Artwork niet definitief? Lijkt me strek dat ze echt de filmposter gebruiken - wat ik wel zou toejuichen. Vind de steelbook wel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja heel mooi die franse titel tussen het Star War Logo..
    Je punt is duidelijk, 1 keer erover klagen is genoeg
    Ik vind het wel meevallen en op zich netjes opgelost zo. Weet nog niet voor welke versie ik ga, maar die met de slipcover vind ik wel mooi. Maar dan is de vraag: welke neem je dan....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je punt is duidelijk, 1 keer erover klagen is genoeg
    Ik vind het wel meevallen en op zich netjes opgelost zo. Weet nog niet voor welke versie ik ga, maar die met de slipcover vind ik wel mooi. Maar dan is de vraag: welke neem je dan....
    Daar ben ik ook nog niet uit.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat die groene balkjes beschrijven. Artwork niet definitief? Lijkt me strek dat ze echt de filmposter gebruiken - wat ik wel zou toejuichen. Vind de steelbook wel mooi.
    Die groene balkjes zaten ook op de cover voor Ant-Man, puur voor leeftijdskeuring van België en Frankrijk:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeetje wat erg (lelijk).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jeetje wat erg (lelijk).
    Heb daarom de Engelse maar besteld bij Amazon incl. nog een paar boeken (had The Art of... nog niet).
    De Engelse leeftijdslogos zijn ook niet mooi maar beter dan dit.
    En daarnaast schijnt volgens Zavvi deze versie ook NL-se ondertitels te hebben!

  12. #12

    Standaard

    Bij de UK kan je kiezen tussen The Dark Side versie en de Light Side

  13. #13

    Standaard

    En is sowieso € 39,99 niet een beetje erg duur voor een Steelbook?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij de UK kan je kiezen tussen The Dark Side versie en de Light Side
    In Nederland kan dit ook:

    Link naar hele grote afbeelding
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 04-03-2016 om 17:17

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En is sowieso € 39,99 niet een beetje erg duur voor een Steelbook?
    Ik kan me niet voorstellen dat deze prijs juist is. Anders is het inderdaad erg duur.

  16. #16

    Standaard

    Nog iets gevonden over de 3D op areadvd.de:

    In Sachen 3D sieht es zumindest ein wenig besser aus. Zwar erscheint die Blu-ray 3D-Version nicht zeitgleich zur normalen Blu-ray Disc-Veröffentlichung, aber immerhin kündigt Disney bereits an, dass die 3D-Version von „Star Wars: Das Erwachen der Macht“ zu einem späteren Zeitpunkt in diesem Jahr erhältlich sein soll.

    Double dip all the way...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #17

    Standaard

    Ik vind die dubbele titel erg lelijk. Maar helemaal belachelijk dat de Franse titel bovenaan staat en daaronder het Engelse origineel. Ik heb besloten dat ik voor de Darkside UK versie ga. Blijkbaar heeft die zelfs NL subs.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In Nederland kan dit ook:

    Link naar hele grote afbeelding
    Met dit verschil dat je met de UK versie verlost bent van die hinderlijke franse teksten op de hoes.

    Nou dan is de keus snel gemaakt

  19. #19

    Standaard

    Tot mijn tamelijk grote teleurstelling en irritatie krijgt de blu-ray nergens een Dolby Atmos track, zoals het nu lijkt...................
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Tot mijn tamelijk grote teleurstelling en irritatie krijgt de blu-ray nergens een Dolby Atmos track, zoals het nu lijkt...................
    Die zal wel voorbehouden zijn aan de UHD versie die ongetwijfeld nog wat later op t programma staat...
    Maar dan moet je natuurlijk wel eerst de 3D versie van later dit jaar hebben aangeschaft.

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Disney heeft nog geheel geen Dolby Atmos- titels uitgebracht en het moet maar blijken of de UHD BD deze wel gaan krijgen. Maar wie weet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Aan de reacties te lezen op amazon.fr kunnen ze precies ook niet lachen met het feit dat ze dezelfde release krijgen als in de benelux.
    http://www.amazon.fr/Star-Wars-Stelb...il+de+la+force

    Daar denken ze zelfs dat het om een import gaat.

  23. #23

    Standaard

    Ik snap sowieso niet waarom ze dat doen. Zeker niet bij deze titel die waarschijnlijk zo goed gaat verkopen overal dat ze makkelijk kunnen investeren in een aparte cover voor alle landen.

  24. #24

    Standaard

    Is er al meer bekend over de 3d-blu-ray, want daarover kan ik weinig vinden. Verschijnt deze pas later?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Is er al meer bekend over de 3d-blu-ray, want daarover kan ik weinig vinden. Verschijnt deze pas later?
    Is later aangekondigd. Wss in november, december of helemaal niet.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •