Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.

Discussie: Ghostbusters (2016)

  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Ghostbusters (2016)



    Ghostbusters makes its long-awaited return, rebooted with a cast of hilarious new characters. Thirty years after the beloved original franchise took the world by storm, director Paul Feig brings his fresh take to the supernatural comedy, joined by some of the funniest actors working today – Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon, Leslie Jones, and Chris Hemsworth. This summer, they’re here to save the world!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou.., ik weet het allemaal nog niet..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Wie verzint dit?

    Volgende stap: The Godfather: Part IV met Jennifer Aniston, Katherine Heigl en Megan Fox?

  4. #4

    Standaard

    De special effects zijn wel in orde maar voor de rest is het meer onderbroekenlol. Maak het dan niet.

  5. #5

    Standaard

    Ohhhh, dit is echt tenenkrommend slecht zeg....bah!

  6. #6

    Standaard

    Jawel volgens mij gaat dit lekker fout worden.

    1&2 heb ik trouwens laatst nog op Blu-ray gezien.Moet zeggen dat Sony daar een nette transfer van heeft gemaakt.

  7. #7

    Standaard

    Mijn eerste reactie: Mèh.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond zelfs de visual effects goedkoop overkomen. De originele film hoort gewoon nostalgisch te blijven en dan helpt dit niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Als een komedie kan ie het best weleens goed gaan doen, maar als actiekomedie? Het is natuurlijk wel goede marketing, want er wordt natuurlijk flink ingezet op dat de vrouwen nu eens de helden zijn. Maar wat mij betreft: het lijkt me veel te veel copy/paste met als verschil alleen dat het nu vrouwen zijn. De grappen in de trailer zijn ook al niet leuk.

  10. #10

    Standaard

    Ik geef het nog het voordeel van de twijfel. Zeker geen film die ik in de bios ga kijken, maar in de thuisbios wel. Kristen Wiig is meestal wel grappig en Melissa McCarthy is wisselend grappig...Spy was bijvoorbeeld wel leuk.

  11. #11

    Standaard

    Zonde van de gebruikte lucht en speeksel dit. De makers moeten zich in een hoekje gaan schamen. De meest ONKOMISCHE trailer voor een komedie die ik OOIT gezien heb! Wat een pijnlijk flauwe, afgezaagde grappen! Ik zie niet in hoe de film nu nog gered kan worden. Komedie is een moeilijk vak, dat blijkt hier maar weer. Diep diep treurig En ja, de oorspronkelijke Ghostbusters had natuurlijk ook een veel sterkere cast. Wat een verschil dit zeg...hier moet ik even van bijkomen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    Ik vind wel leuk dat ze vrouwen gebruiken voor Ghostbusters. Echter na het zien van deze trailer heb ik idee dat ze de verkeerde vrouwen hebben gecast. Daarnaast vond ik het begin van de trailer raar. Daar te beweren dat deze film 30 jaar later afspeelt, zou je kunnen dat het een vervolg is. Maar het is een reboot.

  13. #13

    Standaard

    Een trailer van een komedie, maar ik heb geen enkele keer gelachen. Dat zegt mij eigenlijk al genoeg...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #14

    Standaard

    ik sla deze over ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #15

    Standaard

    Haha.....hilarisch!! Ik kom niet meer bij hier. Dag 1 zit ik in de bios. Ik kan niet wachten!!

  16. #16

    Standaard

    Misschien zó slecht dat het weer hilarisch wordt bedoel je hopelijk!? Of vind je dit oprecht goed en grappig?
    Dat mag natuurlijk, maar dan ga ik wel een beetje aan je gevoel voor humor twijfelen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #17

    Standaard

    Cynisme..... Dit is werkeljk beschamend slecht....

  18. #18

    Standaard

    Komaan Melzz, zo'n topfilm! Beter dan tien Godfathers!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Ik ben ook niet bepaald kapot van de eerste trailer en had er stiekem iets meer van verwacht. Paul Feig is een regisseur die mij wel ligt en heb dan ook smakelijk kunnen lachen om zijn (R-rated) films. En zelfs Melissa McCarthy kan ik wel hebben in tegenstelling tot anderen die haar inmiddels wel beu zijn. Komisch talent genoeg dus voor en achter de camera, maar gezien de eerste beelden viel er nog weinig te lachen. Hopelijk bewaren ze de (betere) grappen voor de film want met name de laatste Excorsist fragment voelde vrij geforceerd aan. Visueel zag het er wel aardig uit. Niets wereldschokkends, al kunnen ze achter de schermen nog bezig zijn met het een en ander finetunen. Ik meende nog geen keuring te hebben gezien voor de film, maar het neigt naar PG-13. Zou begrijpelijk zijn aangezien zo ook de kiddo’s de film kunnen zien en ze eventuele een franchise kunnen opbouwen. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vond zelfs de visual effects goedkoop overkomen. De originele film hoort gewoon nostalgisch te blijven en dan helpt dit niet.
    Die laatste zin volg ik niet helemaal. Je kunt de originele Ghostbusters films toch gewoon blijven bekijken ondanks dat deze versie uitkomt? Ik kan je garanderen dat die films nog altijd hun nostalgische waarde blijven behouden en dat deze film daar geen afbreuk aan doet of er zelfs voor zorgt dat Ghostbusters I en II van de aardbodem zullen verdwijnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Daarnaast vond ik het begin van de trailer raar. Daar te beweren dat deze film 30 jaar later afspeelt, zou je kunnen dat het een vervolg is. Maar het is een reboot.
    Dat kan inderdaad wat verwarrend overkomen. Want ze bedoelen eigenlijk meer van; “Hey, wist je nog die ene film van 30 jaar geleden? Nou, aankomende zomer ditmaal een nieuwe uitvoering met vrouwen”. Nu zou je het dus ook als een sequel kunnen interpreteren. Niet bepaald subtiel en handig gebracht.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Die laatste zin volg ik niet helemaal. Je kunt de originele Ghostbusters films toch gewoon blijven bekijken ondanks dat deze versie uitkomt? Ik kan je garanderen dat die films nog altijd hun nostalgische waarde blijven behouden en dat deze film daar geen afbreuk aan doet of er zelfs voor zorgt dat Ghostbusters I en II van de aardbodem zullen verdwijnen.
    Daar heb je gelijk in, maar.., euh, laat ik het dan zo zeggen. Nu kan ik nog heel cool van tijd tot tijd me Ghostbusters-shirt aan en dan ben je gewoon nostalgisch cool, sort of... Als deze film straks net zo flopt als ik maar enigszins vermoed, dan is dat voorlopig verleden tijd. Dan loop ik straks voor ... Soms moet je je afvragen of je iets moet doen omdat het simpelweg kan. Reboots worden sowieso steeds slechter ontvangen, welke biedt überhaupt nog een meerwaarde. Had dan heel creatief een vervolg met cameo's gemaakt. Nee bam, reboot! Het is dat me ook niet echt interesseert (denial), maar anders zou ik me flink kwaad kunnen maken. Ghostbusters is Ivan Reitman, Billy Murray, Dan Akroydd en Harold Ramis en de rest. That's who you call!!! Dat gooi je niet te grabbel, dat staat voor iets...

    Er is natuurlijk ook nog de kans dat dit de meest dramatische en misleidende trailer ooit is.... Ik zal de film vast ook wel zien, maar rekening houdend met de vorige alinea lijkt het me op voorhand bijzonder kansloos. Dus ja, ik kan deze film negeren (standaardprotocol bij de meeste reboots), maar het maakt 'Ghostbusters' waarschijnlijk toch een stuk minder cool.

    Ik overdrijf natuurlijk...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Fancut Teaser Trailer (Recut):



    Extreme Recut Trailer:


  22. #22

    Standaard

    Ik zal hier zeker niet voor naar de bios gaan maar op een melige middag moet dit op Blu-ray wel te doen zijn.

    De trailers van de laatste Terminator gaven mij pas 0% hoop op een leuke film.

    Jammer mensen maar ik ga niet in jullie commentaar mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-03-2016 om 21:00

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuwe internationale trailer



    Iets beter naar mijn idee of is het gewenning?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    Ja ik zie de toon van die oude films er echt wel in terug.

  25. #25

    Standaard

    Ik onthoud me van ieder commentaar
    Met moeite, dat wel...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •