De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: green inferno

  1. #1

    Standaard green inferno

    blijkbaar komt the green inferno uit bij remain in light en / of the searchers. Trekken deze firma's op iets of brengen ze enkel kwalitatief minderwaardige brol uit zoals de meeste benelux labels? (en dan heb ik het niet over de films op zich maar over de releases)

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    blijkbaar komt the green inferno uit bij remain in light en / of the searchers. Trekken deze firma's op iets of brengen ze enkel kwalitatief minderwaardige brol uit zoals de meeste benelux labels? (en dan heb ik het niet over de films op zich maar over de releases)
    Als Remain in Light (Filmfreak Distributie) iets uitbrengt is dit altijd zeer netjes vind ik persoonlijk. Heb toch al een aantal van hun blu-ray's (Slow West zag er geweldig uit én in het juiste beeldformaat, The Voices, Blue Ruin,...). Wel nogal kale releases. Weinig tot geen extra's buiten een trailer.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 03-03-2016 om 14:52

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Als Remain in Light (Filmfreak Distributie) iets uitbrengt is dit altijd zeer netjes vind ik persoonlijk. Heb toch al een aantal van hun blu-ray's (Slow West zag er geweldig uit én in het juiste beeldformaat, The Voices, Blue Ruin,...). Wel nogal kale releases. Weinig tot geen extra's buiten een trailer.
    bedankt voor de info, wist niet dat remain in light = filmfreak.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    bedankt voor de info, wist niet dat remain in light = filmfreak.
    Ze hebben nog wel een aantal andere labels onder hun hoede dacht ik ? Imagine enze.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •