Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Deadpool 2

  1. #1

    Standaard Deadpool 2

    Het is al zeker dat er een tweede deel komt.

    Hier een aardig artikel wat er tot nu bekend is met ook allerlei aannames.

    Stephan Lang als Cable lijkt mij trouwens wel aardig passen.



    Aan het eind van het artikel:
    Speculation aside, all we really know with 100% certainty is that Deadpool 2 will bring back Ryan Reynolds, Rhett Reese and Paul Wernick, and add an as-yet-uncast Cable to mix. We don’t even know in which year the film will be released (although ‘ASAP’ is Fox’s likely stance).

  2. #2

    Standaard

    In de VS draait de volgende Deadpool 2 teaser voorafgaand aan Logan:


  3. #3

    Standaard

    Ge-wel-dig!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Voor mij hoeft er geen vervolg te komen. "Deadpool" was wel aardig, maar ook niet meer dan dat. De humor was verfrissend, maar de actiescenes natuurlijk weer vreselijk over-the-top. Wordt waarschijnlijk dus meer van hetzelfde.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor mij hoeft er geen vervolg te komen. "Deadpool" was wel aardig, maar ook niet meer dan dat. De humor was verfrissend, maar de actiescenes natuurlijk weer vreselijk over-the-top. Wordt waarschijnlijk dus meer van hetzelfde.
    In dit geval heb ik geen enkel probleem met "meer van hetzelfde". Vond het inderdaad een verfrissende film in de hele comic explosie van de afgelopen jaren, die hele reeksen (Avengers) zijn in mijn optiek pas meer van hetzelfde.

  7. #7

    Standaard

    Ik vond de "humor" nogal kinderachtig. Van mij hoeft die poep en pies humor niet.

    Maar goed, het is een superheldenfilm, dus het publiek dat naar dit soort films gaat zal het wel geweldig vinden..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik vond de "humor" nogal kinderachtig. Van mij hoeft die poep en pies humor niet.

    Maar goed, het is een superheldenfilm, dus het publiek dat naar dit soort films gaat zal het wel geweldig vinden..
    Deadpool was de eerste superheldenfilm met 'poep en pies humor', dus het is zeker niet vanzelfsprekend dat het publiek dat daarvan houdt, ook superheldenfilms leuk vindt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deadpool was de eerste superheldenfilm met 'poep en pies humor', dus het is zeker niet vanzelfsprekend dat het publiek dat daarvan houdt, ook superheldenfilms leuk vindt.
    Nou ja.. je snapt wat ik bedoel toch?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik vond de "humor" nogal kinderachtig. Van mij hoeft die poep en pies humor niet.

    Maar goed, het is een superheldenfilm, dus het publiek dat naar dit soort films gaat zal het wel geweldig vinden..
    Als je het over flauwe humor hebt dan is dit niet de eerste hoor.Voor mij was het trouwens een topper.

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Trailer 2 met Bob Ross.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #12

    Standaard

    Kijk dit zijn nog eens leuke teasers/ trailers. Weer eens wat anders dan een samenvatting van de film in twee minuten.

  13. #13

    Standaard

    Waar ik bij Marvel en DC een beetje superhelden moe begin te worden vind ik dat Fox de laaste tijd het beste werk levert.
    Deadpool & Logan vind ik het beste superhelden werk van de laatste tijd.

  14. #14

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Die ziet er moddervet uit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Thanos incognito....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #18

    Standaard

    Videoclip nummer met o.a. Deadpool met een rolletje: http://www.superguide.nl/nieuws/dead...hes-news-29129

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    videoclip nummer met o.a. Deadpool met een rolletje: http://www.superguide.nl/nieuws/dead...hes-news-29129
    top !

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Een prachtige song van Celine voor de film Deadpool 2
    Blijf kijken deze clip is zo leuk


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Een prachtige song van Celine voor de film Deadpool 2
    Blijf kijken deze clip is zo leuk
    Ik vond 'm ook geweldig, vooral die scene toen Deadpool op zijn hoge hakken aan kwam lopen.
    Mijn tienerdochters lachten me uit en zeiden dat ik er in getrapt was, omdat dit 'natuurlijk' niet de echte Deadpool kon zijn.
    En verhip ze hadden nog gelijk ook. Hoewel het in deze making of-clip (zie hier) inderdaad Ryan Reynolds is die bij de repetities aanwezig is, blijkt een ander te dansen(zie hier).
    Laatst aangepast door drTree : 11-05-2018 om 17:15

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Een prachtige song van Celine voor de film Deadpool 2
    Blijf kijken deze clip is zo leuk

    Zelfs ik die van alternatieve muziek houd vind dit een mooi nummer.Deadpool vind ik sowieso tof.
    Geniaal dat dit werkt.

  24. #24
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een fantastische film....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #25

    Standaard

    Ik ben in de pauze weggelopen. Waar het eerste deel nog redelijk ging kwa overdreven humor, was het in deel 2 compleet uit balans en doorgeschoten. Gewoon veel te flauw, en totaal niet meer grappig, zelfs storend. Nog 3 andere mensen liepen ook meteen de bioscoop uit naar de auto. Waarschijnlijk ben ik ook te oud voor dit soort films, maar deel 1 vond ik echt prima te pruimen, deze helaas niet.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •