Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Op Amazon UK is de extended editie nu te bestellen (24 oktober).

  2. #27

    Standaard

    Het is vaak een verkoopsargument, meer niet. Kingdom Of Heaven van Scott, dát is nu eens een extended editie, zie!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is vaak een verkoopsargument, meer niet. Kingdom Of Heaven van Scott, dát is nu eens een extended editie, zie!
    Mwah, blijf het een middelmatige film vinden, ook de DC. De LOTR-trilogie, dat zijn pas EE's!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    blijf het een middelmatige film vinden, LOTR-trilogie, dat zijn pas EE's!
    Eh, Kingdom of Heaven blijft geweldig en de extended biedt juist meer diepte dan de te korte versie(die idd meer vragen oproept dan beantwoord).
    De extended versies van LOTR zijn inderdaad ook geweldig, maar de extra diepte maken het verhaal minder compleet dan bij KoH
    (hoewel de criticus dan kan zeggen dat de bios-versie van KOH dan simpelweg te kort schoot - wat wel een beetje waar was).

    Van die paar minuten extra word ik niet echt enthousiast, wel van alle extra's die juist de reden zijn voor aanschaf(mits de filmmaatschappij ze niet zelf op Youtube zet, zoals bij de Making of the Revenant).

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Eh, Kingdom of Heaven blijft geweldig en de extended biedt juist meer diepte dan de te korte versie(die idd meer vragen oproept dan beantwoord).
    De extended versies van LOTR zijn inderdaad ook geweldig, maar de extra diepte maken het verhaal minder compleet dan bij KoH
    (hoewel de criticus dan kan zeggen dat de bios-versie van KOH dan simpelweg te kort schoot - wat wel een beetje waar was).

    Van die paar minuten extra word ik niet echt enthousiast, wel van alle extra's die juist de reden zijn voor aanschaf(mits de filmmaatschappij ze niet zelf op Youtube zet, zoals bij de Making of the Revenant).
    Dit is jouw mening, geen feit zoals je het stelt. En mijn menig is anders. Niks mis mee toch? Ik vind dat gewoon een middelmatige film, zowel de TC als de EE. Vind Orlando Bloom gewoon niet op z'n plek in die film.
    Vind het daarom vanuit mezelf geen goed voorbeeld van een EE. Wel films als LOTR, Daredevil, Leon en nog wel anderen.
    Om terug ontopic te gaan, heb de US EE versie van The Martian liggen en denk zelf dat die paar extra minuten ook geen impact gaan maken. Maar de extra's op de tweede schijf maken de aanschaf het wel weer goed.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit is jouw mening, geen feit zoals je het stelt. En mijn menig is anders. Niks mis mee toch? .
    Oeps, sorry, ik zal het volgende keer anders formuleren: Ik vind 'm geweldig
    Maar ja, wie stelde hier:"het blijft een middelmatige film". Verander dat dan ook in: "Ik vind het een middelmatige film" Want het is geen feit zoals je het stelt.

    En - on topic - ik ben blij dat jij je ook verheugt op de extra's op de 2e schijf. Laat - ook daar - vooral je eigen mening over weten, ik kijk er naar uit

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mwah, blijf het een middelmatige film vinden, ook de DC. De LOTR-trilogie, dat zijn pas EE's!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Oeps, sorry, ik zal het volgende keer anders formuleren: Ik vind 'm geweldig
    Maar ja, wie stelde hier:"het blijft een middelmatige film". Verander dat dan ook in: "Ik vind het een middelmatige film" Want het is geen feit zoals je het stelt.

    En - on topic - ik ben blij dat jij je ook verheugt op de extra's op de 2e schijf. Laat - ook daar - vooral je eigen mening over weten, ik kijk er naar uit
    Lees mijn post nog even goed....

  8. #33

    Standaard

    Is bekend of deze extended versie ook in Nederland uitkomt?
    uh, uh, It's a dinosaur

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Is bekend of deze extended versie ook in Nederland uitkomt?
    Ik zou er maar niet op rekenen. Misschien op itunes.

  10. #35

    Standaard

    Weet iemand of de 4K editie in NL ook de extended edition bevat?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Weet iemand of de 4K editie in NL ook de extended edition bevat?
    Als ik op dvdcompare.net kijk (http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=36353) hebben de Italiaanse, Duitse en Scandinavische 4K Nederlandse ondertitels maar alleen de Theatrical Cut. Dus dan zou ik zeggen nee.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •