De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie weet een waardige opvolger voor mijn Home Cinema set?

    Hi,

    Ik was, tot gisteren, de trotse bezitter van een JVC RX-ES9 home cinema set. Heb 'm al ik weet niet hoeveel jaar, en heb altijd genoten van het meer dan prima geluid. Maar gisteren begonnen de speakers opeens te kraken, hoorde ik een luide 'pets' en hing er duidelijke brandgeur in de kamer. De receiver dus naar de haaien!

    Nu zou ik die kunnen vervangen, maar heb mij voorgenomen om nu ook maar meteen naar een draadloos systeem te gaan (mits dat een vergelijkbare geluidskwaliteit heeft.

    Wat is op dit moment een echte aanrader, qua complete set? Een Bose of Harman Kardon is qua budget denk ik niet echt een optie!? Weet even niet meer wat ik destijds voor de JVC betaald heb.

    Eisen:
    - top geluid (volle bas, goed surround)
    - mogelijkheid aanstuiten TV, PS3, Apple TV (kan eventueel ook via TV)
    - afspelen DVD en/of blu-ray (bluray kan eventueel ook via PS3)
    - draadloos


    Hoor graag van jullie!!

    thx

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Aspers,

    Ik denk dat je even je budget en specifieke wensen moet toelichten.
    Wil je een all in one? Of wil je losse componenten?
    Wil je draadloze speakers??? Wil je Surround (5.1, 7.1) of simpelweg stereo.

    Dat zorgt ervoor dat we directer kunnen adviseren. Dat gezegd hebbende, persoonlijk zal ik nooit een Bose adviseren, maar niks zo persoonlijks als dat...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •