Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard American Ultra (Blu-ray)

    American Ultra (Blu-ray)

    Mike Howell houdt van rust, maar zijn leven verandert in een handomdraai.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Niks over de storende ruis in de vorm van rechte lijnen doorheen de film? Echt een slechte transfer. Film zelf was wel leuk om te zien,

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Niks over de storende ruis in de vorm van rechte lijnen doorheen de film? Echt een slechte transfer. Film zelf was wel leuk om te zien,
    Ik had je opmerking hierover gezien in het EOne release-topic, maar ik heb die lijnen niet gezien. Heb er n.a.v. je opmerking nog naar gezocht, maar ben ze niet tegengekomen.
    Wel zie ik af en toe flikkering, maar die zijn afkomstig van zwaailichten van politieauto's, net buiten beeld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Op welke momenten, speelduur?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik had je opmerking hierover gezien in het EOne release-topic, maar ik heb die lijnen niet gezien. Heb er n.a.v. je opmerking nog naar gezocht, maar ben ze niet tegengekomen.
    Wel zie ik af en toe flikkering, maar die zijn afkomstig van zwaailichten van politieauto's, net buiten beeld.
    Zal eens een foto nemen vanavond. Ik had dit ook bij de slecht blu-ray uitgave van The Following - seizoen 3. Nog nooit zo'n slechte beeldkwaliteit gezien van Warner.

  6. #6

    Standaard

    Dan zou je toch eerst wel eens moeten checken of het niet aan je opstelling ligt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan zou je toch eerst wel eens moeten checken of het niet aan je opstelling ligt...
    Er is niks mis met mijn 60inch tv. Andere films en series zien er gewoon goed uit.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-01-2016 om 13:00

  8. #8

    Standaard

    Toch jammer dat we in Nederland weer opgescheept worden met een matige transfer op een enkellaags Blu-ray gecodeerd met een achterhaalde (meer ruimte nodig hebbende) codec......

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Toch jammer dat we in Nederland weer opgescheept worden met een matige transfer op een enkellaags Blu-ray gecodeerd met een achterhaalde (meer ruimte nodig hebbende) codec......
    That's EOne for you.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    That's EOne for you.
    Yep, ik probeer ze dan ook vaak te vermijden.
    Helaas is de Amerikaanse uitgave Regio A locked en de UK versie ook van EOne.....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Yep, ik probeer ze dan ook vaak te vermijden.
    Helaas is de Amerikaanse uitgave Regio A locked en de UK versie ook van EOne.....
    Koop je toch een regiovrije speler?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Koop je toch een regiovrije speler?
    Staat hoog op mijn verlanglijstje maar het prijsverschil is wel tamelijk fors.....

    Bovendien zou het niet moeten hoeven en gelukkig hoeft het bij uitgevers als Fox, Paramount, Warner, Universal niet.
    Óf ze zijn regiovrij óf de Regio B versie is indentiek aan de Regio A versie op kleine dingen na zoals ondertitels of bepaalde extra's

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Koop je toch een regiovrije speler?
    Waar koop je dat eigenlijk?

  14. #14

    Standaard

    Hier een foto. Deze storende ruis verdwijnt wanner het short veranderd. Die lijnen geven trouwens een flikkerend effect. Dit zag ik heel wat keer voorbijkomen tijdens het kijken.

    image.jpgFoto is wel omgedraaid.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar koop je dat eigenlijk?
    Stegen Electronics

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Stegen Electronics
    Die prijzen zijn een grap neem ik aan ?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die prijzen zijn een grap neem ik aan ?
    Nee, regiovrij maken voor DVD is al niet zo makkelijk meer als vroeger (simpele code met afstandsbediening)
    maar regiovrij maken voor Blu-ray vergt een hardwarematige ingreep dus kost zo'n speler heel wat meer dan de
    standaard regio gebonden versie.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hier een foto. Deze storende ruis verdwijnt wanner het short veranderd. Die lijnen geven trouwens een flikkerend effect. Dit zag ik heel wat keer voorbijkomen tijdens het kijken.

    image.jpgFoto is wel omgedraaid.
    Rond welk tijdstip is dit ongeveer? Dan check ik ook even op mijn versie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Yep, ik probeer ze dan ook vaak te vermijden.
    Helaas is de Amerikaanse uitgave Regio A locked en de UK versie ook van EOne.....
    Vaak zijn de Nederlandse releases van EOne afdankertjes en hebben ze hun zaakjes in het buitenland (UK en US) wel op orde.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hier een foto. Deze storende ruis verdwijnt wanner het short veranderd. Die lijnen geven trouwens een flikkerend effect. Dit zag ik heel wat keer voorbijkomen tijdens het kijken.

    image.jpgFoto is wel omgedraaid.
    Rond welk tijdstip is dit ongeveer? Dan check ik ook even op mijn versie.

    EDIT: ik denk dat ik het gevonden heb, zo rond minuut 50.
    AmericanUltra.jpg

    Ik zie daar niet de strepen die jij ziet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vaak zijn de Nederlandse releases van EOne afdankertjes en hebben ze hun zaakjes in het buitenland (UK en US) wel op orde.
    Meestal staan ze ook netjes op een BD50 daar en hier bijna altijd standaard op een BD25
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Meestal staan ze ook netjes op een BD50 daar en hier bijna altijd standaard op een BD25
    Klopt ja. Ik heb de UK uitgave van Cosmopolis en die staat op een BD50 terwijl de NL release een BD25 heeft (en geen extras). Schandalig eigenlijk.

    Ik ga ervan uit dat de UK uitgave van American Ultra wel in orde is, i.t.t. deze gare release.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Rond welk tijdstip is dit ongeveer? Dan check ik ook even op mijn versie.

    EDIT: ik denk dat ik het gevonden heb, zo rond minuut 50.
    AmericanUltra.jpg

    Ik zie daar niet de strepen die jij ziet.
    Het fragment dat jij hebt is wel niet dat ik heb. Is als Eisenberg in die opgekeerde auto ligt en het shot erna wordt een geweer tegen Stewart haar hoofd gehouden. Zou me wel verwonderen mocht dit aan mijn opstelling liggen. Ik kan frame per frame de ruis zien veranderen en ziet er telkens hetzelfde uit als ik naar dat frame terugkeer. Zal vanavond juiste tijd code eens doorgeven.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-01-2016 om 10:16

  24. #24

    Standaard

    Ok, ga ik vanavond nog eens kijken. Is inderdaad op een heel ander moment.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #25

    Standaard

    Heb het shot gevonden, denk ik:
    AmericanUltra.jpg
    Maar ook hier zie ik geen ruisstrepen door het beeld lopen.
    Het is wel groezelig, maar strepen zie ik niet.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 28-01-2016 om 20:18
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •