Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 83 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Magazine dvd.nl nr 3 ?

    To crew,
    Ik heb beide magazine's incl. dvd's gekocht en vind het werkelijk
    op dit gebied het beste blad wat er momenteel is.
    Is er bekend of er ook een nr. 3 komt, en wanneer ?

    Mvrgr. Ad.

  2. #2

    Standaard

    Beste Ad,

    Dank voor de complimenten, leuk te horen dat het blad je bevalt!
    We weten momenteel nog niet precies wanneer het volgende blad komt, maar naar alle waarschijnlijkheid wordt het niet meer dit jaar. We houden jullie via de site echter op de hoogte van de ontwikkelingen.
    Eric van Ballegoie

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    en kom er dan weer een dvd bij of is dat ook nog niet bekend

  4. #4

    Standaard

    Er komt vrijwel zeker weer een DVD bij, en ook zal het via de site hoogstwaarschijnlijk weer mogelijk zijn om het blad indien gewenst zonder DVD te bestellen.
    Eric van Ballegoie

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    en ook zal het via de site hoogstwaarschijnlijk weer mogelijk zijn om het blad indien gewenst zonder DVD te bestellen.
    nee dat weten we nu wel en daar wou ik eigenlijk niet weer over beginnenik koop m wel in de winkel met de dvd op de koop toe
    maar hoe dan ook ben ik wel benieuwd welke het nu gaat worden en daar ging het eigenlijk om
    jammer dat er nog geen datum bekend is, hadden we wat om naar uit te kijken toch

  6. #6

    Standaard

    Is er al wat meer informatie.
    (deel 2 heb ik aangeschaft zonder dvd)

  7. #7

    Standaard

    In het begin van 2003 gaan we kijken wat we definitief met het magazine gaan doen, als er nieuws is laten we het zeker zo snel mogelijk horen.
    Eric van Ballegoie

  8. #8

    Standaard

    ehm... het is nu 'begin volgend jaar' en we zijn nog steeds nieuwsgierig.
    is er al wat bekend?

  9. #9

    Standaard

    Eind deze week kunnen we naar alle waarschijnlijkheid meer zeggen, op dit moment kunnen en willen we dat nog even niet doen. Zodra er nieuws te melden is zullen we het echter laten weten.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Nou, deze thread houd ik dus de komende dagen goed in de gaten
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Eind deze week kunnen we naar alle waarschijnlijkheid meer zeggen, op dit moment kunnen en willen we dat nog even niet doen. Zodra er nieuws te melden is zullen we het echter laten weten.
    Zijn we al bij het einde van deze week?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Zijn we al bij het einde van deze week?
    Ik vind Donderdag wel redelijk het einde van de week.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Mogelijk zal er pas na het weekend nieuws zijn omtrent een volgend nummer. Het voorbehoud dat Eric maakte in zijn mededeling was dus terecht.
    Even geduld dus nog.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Mogelijk zal er pas na het weekend nieuws zijn omtrent een volgend nummer. Het voorbehoud dat Eric maakte in zijn mededeling was dus terecht.
    Even geduld dus nog.
    Jullie schrijven en drukken en bezorgen dat nummer toch zelf, dus dan moeten jullie dat toch weten? Of heb ik het nou mis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Jullie schrijven en drukken en bezorgen dat nummer toch zelf, dus dan moeten jullie dat toch weten? Of heb ik het nou mis
    Het moet blijkbaar allemaal een verrassing blijven. Waarom ze zo geheimzinnig doen weet ik ook niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Het moet blijkbaar allemaal een verrassing blijven. Waarom ze zo geheimzinnig doen weet ik ook niet.
    Dat is toch logisch. Er valt veel te besluiten en regelen met het in elkaar draaien van een magazine. Dus dat daar een tijd overheen gaat is normaal.

    Eric heeft het er denk ik erg druk mee deze week. Hij zal dus echt geen zin hebben om vandaag met een half verhaal te komen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Dat is toch logisch. Er valt veel te besluiten en regelen met het in elkaar draaien van een magazine. Dus dat daar een tijd overheen gaat is normaal.

    Eric heeft het er denk ik erg druk mee deze week. Hij zal dus echt geen zin hebben om vandaag met een half verhaal te komen.
    Daar heb je helemaal gelijk in Rein.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    Dat is toch logisch. Er valt veel te besluiten en regelen met het in elkaar draaien van een magazine. Dus dat daar een tijd overheen gaat is normaal.

    Eric heeft het er denk ik erg druk mee deze week. Hij zal dus echt geen zin hebben om vandaag met een half verhaal te komen.
    Ze moeten natuurlijk nog na denken of ze SpyGame of LOTR 4 disc er gratis bij gaan geven

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Jullie schrijven en drukken en bezorgen dat nummer toch zelf, dus dan moeten jullie dat toch weten? Of heb ik het nou mis
    Het uitgeven, drukken en verspreiden van het magazine doen wij niet zelf, dat doet onze uitgever. Momenteel zijn we in gesprek over de volgende nummers. Niet deze week, maar waarschijnlijk volgende week pas, kunnen we meer melden.
    Eric van Ballegoie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het uitgeven, drukken en verspreiden van het magazine doen wij niet zelf, dat doet onze uitgever. Momenteel zijn we in gesprek over de volgende nummers. Niet deze week, maar waarschijnlijk volgende week pas, kunnen we meer melden.
    Oh, ik had gedacht dat jij die persoonlijk bij de winkels af kwam geven of de huizen langsging om ze thuis te bezorgen

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Naar alle waarschijnlijkheid zal het komende nummer van DVD.nl Magazine pas in mei uitkomen, met een tweede 2003 nummer in september.

    Wij bekijken nu echter verschillende opties om het blad eerder en vaker uit te brengen. Het spijt me dat ik momenteel niet meer duidelijkheid kan geven.
    Eric van Ballegoie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Naar alle waarschijnlijkheid zal het komende nummer van DVD.nl Magazine pas in mei uitkomen
    Eric, wordt in dat nummer ook de winnaars bekend gemaakt van de prijsvraag uit het vorige magazine?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  25. #25

    Standaard

    Nee, de winnaars maken we net als de vorige keer gewoon op de site bekend. De laatste prijzen moeten nu bij ons binnenkomen, als we die hebben gaan we de prijzen verloten.
    Eric van Ballegoie

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •