De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp is slechts 225 miljoen kilometer verwijderd - The Martian: vanaf 3 februari op DVD en Blu-ray

    Hulp is slechts 225 miljoen kilometer verwijderd - The Martian: vanaf 3 februari op DVD en Blu-ray

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 21-01-2016 om 11:08

  2. #2

    Standaard

    Ik lees op verschillende sites dat "The Martian" de eerste commerciële 4k blu-ray zou zijn die uit zou komen.
    Ik zie dat hij voor 1 maart staat gepland.
    http://www.amazon.com/The-Martian-4K...=ATVPDKIKX0DER

    Geen 4K versie in Nederland?!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik lees op verschillende sites dat "The Martian" de eerste commerciële 4k blu-ray zou zijn die uit zou komen.
    Ik zie dat hij voor 1 maart staat gepland.
    http://www.amazon.com/The-Martian-4K...=ATVPDKIKX0DER

    Geen 4K versie in Nederland?!
    Ze geraken ng geen blu-rays kwijt in de Benelux... Wat gaan zij nu gaan 4K Blu-ray's verkopen...

  4. #4

    Standaard

    Wat moeten de mensen dan met een 4K tv of een 4k beamer?!

    Ik begrijp overigens wel wat je bedoelt. Blu-ray is nog steeds de minderheid wat verkocht wordt.

    Maar voor liefhebbers is 4k toch echt wel interessant.

    Als je 4k in de Benelux niet stimuleert wordt het ook niets natuurlijk.

    4k(oled) tv's en 4k blu-ray's komen straks allemaal al op de markt, wat moet je er dan mee als er geen content is? Alles maar upscalen?
    Laatst aangepast door hstadman : 25-01-2016 om 14:44

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat moeten de mensen dan met een 4K tv of een 4k beamer?!

    Ik begrijp overigens wel wat je bedoelt. Blu-ray is nog steeds de minderheid wat verkocht wordt.

    Maar voor liefhebbers is 4k toch echt wel interessant.

    Als je 4k in de Benelux niet stimuleert wordt het ook niets natuurlijk.

    4k(oled) tv's en 4k blu-ray's komen straks allemaal al op de markt, wat moet je er dan mee als er geen content is? Alles maar upscalen?
    Je kunt je ook afvragen waarom iemand in vredesnaam al dure nieuwe apparatuur gaat kopen terwijl er nog geen content op de markt is. Dit is gewoon het gevaar van early adopting. Als dat al een woord is. Een beetje afwachten loont altijd.

  6. #6

    Standaard

    Komt er een versie met zowel de 3D- als de 2D-bluray?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Je kunt je ook afvragen waarom iemand in vredesnaam al dure nieuwe apparatuur gaat kopen terwijl er nog geen content op de markt is. Dit is gewoon het gevaar van early adopting. Als dat al een woord is. Een beetje afwachten loont altijd.
    Ja, om dan te constateren dat het ding niet compatibel is, of uitgefaseerd wordt. Zoals iedereen die ooit een HD-DVD-speler heeft gekocht ongetwijfeld zal kunnen beamen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Komt er een versie met zowel de 3D- als de 2D-bluray?
    Jazeker, maar dat staat er toch al afgebeeld (het 3e plaatje) :


  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En heel lelijk ook moet ik zeggen!? En dat ligt in dit geval niet eens aan de illustratie, maar aan de randverschijnselen. Straks moet er nog groter UHD BD en HDR opstaan en.., en.., staan en krijgen we een heel klein hoekje voor de cover. Niet erg overigens, maar wel zó jammer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En heel lelijk ook moet ik zeggen!? En dat ligt in dit geval niet eens aan de illustratie, maar aan de randverschijnselen. Straks moet er nog groter UHD BD en HDR opstaan en.., en.., staan en krijgen we een heel klein hoekje voor de cover. Niet erg overigens, maar wel zó jammer...
    En niet te vergeten dit K.T franse teksten erbij, verkloot ook de hoes.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •