De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: TVserieshop

  1. #1

    Standaard TVserieshop

    We zijn eindelijk online met de nieuwe site!

    www.tvserieshop.be

    Op dit ogenblik zijn we nog onze imports aan het toevoegen en enkele specifiek lokale distributeurs (veelal in Vlaanderen voor TV-series specifiek voor de Vlaamse markt).

    Voor vele titels zijn we goedkoper dan Bol.com, we hebben bijvoorbeeld blu-rays aan enkele euro's terwijl dat Bol.com zelden het geval is.

    https://www.tvserieshop.be/nl/speelfilm.html?uitvoering=blu-ray en kies voor "prijs: oplopend"

    Vele dvd's hebben we zelfs aan 0,99 euro:

    https://www.tvserieshop.be/nl/speelfilm.html?uitvoering=nederlandse-dvd-s
    en kies voor "prijs: oplopend"

    Om deze prijzen te kunnen aanbieden rekenen we voor voor bestellingen onder de 50 euro een bijdrage van 4,99 euro verzendkosten naar België en Nederland. In België is het ook mogelijk om voor 2,99 euro te leveren in een pakketautomaat of een postkantoor/postpunt. Leveringen boven de 50 euro zijn voor alle leveringmethodes in beide landen gratis.

    We zijn van mening dat het gratis verzenden vanaf 20 euro bijvoorbeeld zoals Bol.com een hogere marge vraagt per DVD, hierdoor kom je als consument vaak duurder uit. Je kan bij ons 5 blu-rays van 3 euro kopen en dan betaal je minder (19,99 euro) dan dat je er 5 koopt met gratis verzending maar dan tegen 5,99 euro.

    Op dit ogenblik zijn we nog in de startfase, we doen ons best om op vragen en problemen te antwoorden. De beschikbaarheid van zo goed als alle titels is momenteel enkele werkdagen omdat deze na het plaatsen van bestelling bij de distributeurs besteld worden. In de nabije toekomst wordt van nieuwe titels en promoties altijd een voorraad ingekocht zodat we sneller kunnen leveren.

  2. #2

    Standaard

    Ik zie als voorbeeld een Simpsons-box voor 2,99. Ik dacht dat het erg laag was, maar Wehkamp is het € 4,99 voor dezelfde box. Dan ben ik als Nederlander daar goedkoper uit. € 0,99 vind ik echt onwaarschijnlijk laag. Als ik dat op marktplaats zou zien, zou ik het afdoen als kopie.

  3. #3

    Standaard

    In de Media Markt heb je toch ook bakken staan met 1 euro dvd's? Dat is hier eigenlijk hetzelfde. We testen dat even uit omdat online dat nog niemand doet, net omdat ze geen verzendkosten aanrekenen en dat kan de marge niet dragen met 1 euro. Maar zoals gezegd, als je vier titels koopt van 2,99 ipv 4,99 bij concurrentie dan betaal je daar 20 euro en bij mij 17 euro. Deze titels zijn voor alle duidelijkheid niet bedoeld voor losse aankoop, eerder als aanvulling of als meerdere tegelijk.

  4. #4

    Standaard

    Ah, dat van MM wist ik niet. Ik sla die bakken altijd over omdat het toch meestal de mindere films zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •