De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: JB Hi-Fi Australië

  1. #1

    Standaard JB Hi-Fi Australië

    Heeft er iemand hier al eens gekocht op https://www.jbhifi.com.au & er goede ervaring mee?

    Ik zou daar graag een boxset bestellen van rond de AU$230 maar ze versturen enkel met standard international shipping, dus zonder tracking. Voor dit bedrag zou ik wel zekerheid willen dat mijn pakketje mooi aankomt natuurlijk.

  2. #2

    Standaard

    Heb dezelfde vraag als Kev, alleen dan voor een veel goedkoper item 30 AUD + 8 AUD verzendkosten (+/- 19 euro + 5 euro), 12 Monkeys seizoen 3 (eerste release ergens in de wereld). Had deze bij Platomania.nl besteld, maar die hebben hem geannuleerd. Zou op deze manier zelfs goedkoper uit zijn en blijft onder de belaste importgrens.

  3. #3

    Lightbulb

    Is de Mediamarkt of Best Buy van Australië, grote keten, zeker betrouwbaar. Heb er tijdens mijn Australische verblijven veel gekocht (in de fysieke winkels die in alle steden ruim te vinden zijn), maar ook vanuit hier al online, komt altijd aan. Is alleen niet heel snel en houdt rekening met douanekosten boven de €22.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Is de Mediamarkt of Best Buy van Australië, grote keten, zeker betrouwbaar. Heb er tijdens mijn Australische verblijven veel gekocht (in de fysieke winkels die in alle steden ruim te vinden zijn), maar ook vanuit hier al online, komt altijd aan. Is alleen niet heel snel en houdt rekening met douanekosten boven de €22.
    Thanks, daar houd ik zeker rekening mee. Blu-ray kost met de huidige wisselkoers nog geen 19 euro. Verzendkosten hoef je niet mee te rekenen.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hier ook al meerdere malen probleemloos besteld.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb hier ook al meerdere malen probleemloos besteld.
    Dat geeft vertrouwen.

  7. #7

    Standaard

    Pakje na 25 dagen (binnen de aangegeven termijn van 2-4 weken) netjes ontvangen. Er was met de hand door JB Hi-Fi opgezet dat het een DVD was (was een blu-ray, maar ach) en wat de prijs was (bleef onder de 22 euro, dus geen BTW hoeven te betalen). Geen slechte ervaring dus.

    Nu snel seizoen 2 van 12 Monkeys herkijken en dan met seizoen 3 beginnen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •