Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De opmerking was gericht aan Roy, deze mistte geen sub.....

    Die sub van de Pioneerset is niet wat ik noem een echte sub, het is bij dat soort setjes
    het noodzakelijk kwaad dat het laag van de satellieten moet aanvullen (bas/de lage tonen)
    om het geluid een beetje compleet te maken, een echte sub vult het echte SUB (diepe) laag aan,
    daarom heet hij dan ook een sub. Een "echte" goede sub gaat niet tot 250Hz, deze gaan
    maar tot zo'n 100Hz.

    Heb zelf ook, wat men noemt, een Full Range set, ook kunnen de speakers daarvan best
    laag, een sub kunnen ze er best bij gebruiken. De sub met zijn eigen versterker kan de zware,
    en bij een goede sub ook grote speaker, makkelijk aansturen, hij is er als het goed is dan
    ook helemaal voor gebouwd om die taak op zich te nemen.
    Bij een echte sub gaat het er niet om hoe hoog die kan, maar hoe laag die kan. Dit wordt in de meeste gevallen bepaald door de diameter van de woofer. Voor een echte sub geldt dat de woofer van minimaal een 20cm (8") moet zijn en daaraan voldoet die van de Pioneer-set. Deze zal door de relatief kleine diameter niet de allerlaagste tonen krachtig weer kunnen geven, maar je zal ze wel kunnen voelen. Een voordeel van een kleinere woofer is dat deze sneller en makkelijker kan reageren op hogere frekwenties (<250Hz),wat er voor zal zorgen dat het gat tot de satelieten mooier opgevuld wordt.

    Ik kan het me daarom voorstellen dat RoyD vindt dat hij daarom geen sub nodig heeft. Het probleem is alleen dat de woofers wel aangestuurd moeten worden door eindtrappen met voldoende reserves. Over het algemeen hebben receivers geen voldoende reserves, dus zal het waarschijnlijk een (externe eind-)versterker zijn die ze aanstuurt. Anders is het ook voor hem verstandig om een aktieve sub er bij te hebben, al is het maar alleen voor de LFE's.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steensels Bekijk bericht
    Mee akkoord, zonder twijfel. Maar er is helaas niemand die me dit specifiek en concreet bevestigd als de Denon AVR-X2200W zwaarder is als de JAMO S626 HCS 3 + Jamo J12 SUB aankunnen..... Dus, graag nodig ik je uit om (eventueel met verklaring) dit te bevestigen of juist niet.

    Verklaring zou handig zijn om ook te weten waar ik WEL naar moet kijken of hoe ik WEL een zou vinden indien deze niet voldoet.
    Ik denk dat een AVR-X2200W eerder te licht is voor de S626 HCS3 en dat je er daardoor niet meer dan een 5.1-opstelling kan maken. De receiver kan nl. maar 500Watt verbruiken en als daarvan 50Watt voor de werking gebruikt wordt, zal je niet meer dan 65 Watt per kanaal over houden. Het kan iets hoger zijn doordat een receiver als de AVR-2200W gebruik maakt van Klasse D-techniek, maar dat zal ook voor wat meer vervorming zorgen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #28

    Standaard

    Idd Gerco, niks mis voor het geld met Pioneer maar actief is wel een verschil wat ikzelf het extra bedrag meer dan waard zou vinden, vooral inderdaad bij receivers in deze prijsklasse. (Bij ons in de woonkamer qua aansturing van de woofers van de kef's geen probleem hoor van medevoort voor/eind combinatie die meestal niet veel verder dan op acht of negen uur gezet hoeft te worden )

    Wat betreft de maat van speakers en de karakteristieken klopt als een bus.. Het laag van onze 3.2's is heerlijk aanwezig, en snél. Geen logge uitslag van een enkele 18 inch monster of een paar 12inchers maar de snelheid van 4 8jes met een redelijk groot oppervlak zo bij elkaar.

  4. #29

    Standaard

    Iets wat mij wel beviel in de winkel dan, niet bij ons thuis gehoord, zijn de q acoustics speaker sets. Zien er leuk uit, vooral in strak walnoot ( folie helaas ) en klinkt vrolijk en stevig aanwezig.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Bij een echte sub gaat het er niet om hoe hoog die kan, maar hoe laag die kan. Dit wordt in de meeste gevallen bepaald door de diameter van de woofer. Voor een echte sub geldt dat de woofer van minimaal een 20cm (8") moet zijn en daaraan voldoet die van de Pioneer-set. Deze zal door de relatief kleine diameter niet de allerlaagste tonen krachtig weer kunnen geven, maar je zal ze wel kunnen voelen. Een voordeel van een kleinere woofer is dat deze sneller en makkelijker kan reageren op hogere frekwenties (<250Hz),wat er voor zal zorgen dat het gat tot de satelieten mooier opgevuld wordt.

    Ik kan het me daarom voorstellen dat RoyD vindt dat hij daarom geen sub nodig heeft. Het probleem is alleen dat de woofers wel aangestuurd moeten worden door eindtrappen met voldoende reserves. Over het algemeen hebben receivers geen voldoende reserves, dus zal het waarschijnlijk een (externe eind-)versterker zijn die ze aanstuurt. Anders is het ook voor hem verstandig om een aktieve sub er bij te hebben, al is het maar alleen voor de LFE's.
    Wederom een bijdrage van je die bij mij overkomt alsof je me een lesje wilt leren......

    Als het nog een wijze les was geweest en ik er iets aan had gehad..... maar nee.... weer een berg oeverloos gel.l.

    Roy heeft zijn geleerde familie als steun en krijgt niet de ruimte om een sub te plaatsen, dan kun je makkelijk
    zeggen dat je hem niet mist, ook al komen zijn speakers niet lager dan 40Hz en moet het "sub laag" uit een poort
    komen.....

    Ja.... komt allemaal weer heel geloofwaardig over.

    Vreselijke nonsens weer allemaal Gerco;

    Een voordeel van een kleinere woofer is dat dezesneller en makkelijker kan reageren op hogere frekwenties (<250Hz),wat er voor zal zorgen dat het gat tot de satelieten mooier opgevuld wordt.
    We hadden het over een echte sub en niet over een plopper kastje van een plastic setje met satellietjes, heb toch duidelijk kenbaar gemaakt dat ik zo'n basluidsprekertje niet beschouw als een echte sub.
    Een echte sub wil je niet makkelijk en snel laten reageren op hogere frequenties..... een sub is er alleen voor de sub lage frequenties...... stoppen met je nonsens Gerco, je bent een Grootmeester in nonsens,
    maar wil je het aub niet overal zo ten toon spreiden.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyD Bekijk bericht
    Idd Gerco, niks mis voor het geld met Pioneer maar actief is wel een verschil wat ikzelf het extra bedrag meer dan waard zou vinden, vooral inderdaad bij receivers in deze prijsklasse. (Bij ons in de woonkamer qua aansturing van de woofers van de kef's geen probleem hoor van medevoort voor/eind combinatie die meestal niet veel verder dan op acht of negen uur gezet hoeft te worden )

    Wat betreft de maat van speakers en de karakteristieken klopt als een bus.. Het laag van onze 3.2's is heerlijk aanwezig, en snél. Geen logge uitslag van een enkele 18 inch monster of een paar 12inchers maar de snelheid van 4 8jes met een redelijk groot oppervlak zo bij elkaar.
    Laag, maar geen sub laag, je speakers houden het gezien bij 40Hz.... volgens de specificaties althans, jammer dat je geen goede
    sub mag/kan plaatsen ivm gezinsomstandigheden, je zegt het niet te missen, maar daarvoor moet je het toch eerst eens ervaren
    hebben...... en dat heb je zo te lezen niet, een goede sub is de kers op de taart.

    Snel laag.... 20Hz of lager... snel.....

    Kijk uit dat je niet besmet raakt door Gerco
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Besmet, nee hoor. Ben wel op zoek naar de bierpul emoji XD

  8. #33

    Standaard

    Een kers erbij misstaat menig een taartje niet, maar met taartjes smijten - niet nodig toch? Hou het leuk. Geen idee wat ik moet lezen in een aantal reacties van je misschien rond een tafel met een biertje erbij komt het heel anders over denk ik dan maar ^^

    Dwaalt in ieder geval lekker af in dit dat zus en zo.. Volgens mij is er iemand op zoek naar een leuke set voor een bepaald budget en werd er gevraagt om een beetje mee te denken wat daarin past? .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyD Bekijk bericht
    Een kers erbij misstaat menig een taartje niet, maar met taartjes smijten - niet nodig toch? Hou het leuk. Geen idee wat ik moet lezen in een aantal reacties van je misschien rond een tafel met een biertje erbij komt het heel anders over denk ik dan maar ^^

    Dwaalt in ieder geval lekker af in dit dat zus en zo.. Volgens mij is er iemand op zoek naar een leuke set voor een bepaald budget en werd er gevraagt om een beetje mee te denken wat daarin past? .

    Met het zus en zo is Gerco gestart, stond niemand op te wachten, toch vond je het nodig om te beamen dat het zonder sub ook kan.

    Tuurlijk kan het zonder sub, ook een center heb je niet nodig, ook rears zijn eigenlijk al overdreven, en die backrears zijn
    al helemaal lastig te plaatsen, kun je makkelijk zonder, en wat denk je van dat ATMOS..... kun je ook nog eens de hoogte
    in, compleet gestoord toch. We doen het gewoon met 2 speakers

    Zo'n dertig jaar geleden begonnen met het TV geluid over de 2 speakers van de stereo set te leiden, had je
    toch al veel beter geluid dan dat van de TV. Het zal zo'n 25 jaar geleden zijn dat Dolby Prologic surround
    kwam, heb dat met een Pana receiver ervaren en dat was voor mij de weg naar meer.

    Ben een echte filmliefhebber en heb heel wat bandjes teruggespoeld voordat ze weer werden ingeleverd
    bij de videotheek, heb DVD in de armen genomen en heb nu natuurlijk al weer een paar jaartjes Blu ray,
    heb ook HD DVD ervaren en nog in mijn bezit al wordt het amper/niet meer gebruikt, zal misschien ook
    de stap naar een UHD speler nog maken als ik tegen die tijd ook leuk betaalbaar een 4K beamer kan
    aanschaffen, hard nodig is het allemaal niet, het huidige voldoet nog steeds prima.

    Zo kom ik dan weer bij het begin van het stereo tijdperk.... als je daar voldoende aan hebt dan is er
    helemaal niets aan de hand, ook met stereo kun je volop van een film genieten, zeker als het een
    beetje knappe speakers zijn en niet van die plastic dingen die niet veel meer doen dan een platte TV.

    Goed..... hier ging het over een 5.0 set die toch een 5.1 set kan/moest worden, en ja het kan ook
    met alleen maar 2 speakers zonder de rest met enkel een stereo versterker.... maar het gaat hier
    over een 5.1 set en niet wat je allemaal niet nodig zou hoeven hebben....

    Heb dacht ik wel aardig meegedacht met de TS en een eerlijke mening gegeven, ook over het
    niet gaan gebruiken van de "sub" van de Pioneer set, het zou een volslagen verkeerde indruk
    geven van wat een beetje sub wel kan doen als aanvulling op een fullrange speakerset.

    Met een biertje erbij en in het echt valt het allemaal best wel mee.....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    ^_^

    Ja, soms is het getypte woord al lijkt het tastbaarder als gesproken toch echt ff tekortschietend eh

    Helemaal eens - een actieve en even wat beter uitgevoerde sub lijkt mij bij deze 626jes geen overbodige luxe. En het vermogen van de Denon is prima, maar niet echt om ook nog eens een sub erbij aan te sturen met overtuiging. Satellieten erbij wel prima. Denk wanneer een passieve en ietwat ondermaatse sub aangeschaft word, dit waarschijnlijk het eerste aan de beurt komt voor vervangen binnen de kortste keren eh.

  11. #36

    Standaard

    Ooit hadden wij Denon versterker,de een na zwaarste geintegreerde model in de lijn, en B&W speakers, de forse matrix 3. Waren er erg tevreden mee, tot we eens de van medevoort in huis te proberen kregen en t was dag en nacht verschil. Simpelweg de véél langere adem van deze voor en eind puur t vermogen maakte het allemaal net even wat lekkerder. Ineens kon je het voelen allemaal.

    Klasse D in de Denon zal inderdaad bij forse belasting eerder gaan vervormen, dus alles bij elkaar en dan ook nog eens een passieve sub - t zal er niet beter op gaan klinken.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyD Bekijk bericht
    ^_^

    Ja, soms is het getypte woord al lijkt het tastbaarder als gesproken toch echt ff tekortschietend eh

    Helemaal eens - een actieve en even wat beter uitgevoerde sub lijkt mij bij deze 626jes geen overbodige luxe. En het vermogen van de Denon is prima, maar niet echt om ook nog eens een sub erbij aan te sturen met overtuiging. Satellieten erbij wel prima. Denk wanneer een passieve en ietwat ondermaatse sub aangeschaft word, dit waarschijnlijk het eerste aan de beurt komt voor vervangen binnen de kortste keren eh.
    Die vat ik niet helemaal. Een aktieve sub lijkt je geen overbodige luxe en is dus nodig, maar je vindt het niet nodig voor de overtuiging.

    De meeste subs zijn tegenwoordig aktief, dus ook die van de 5.1 sateliet-luidsprekersetjes zoals die van Pioneer waar we het over hadden. Tweedehands zijn er nog wel sets met een passieve sub te koop, maar daar hebben we in deze topic nog niet over geschreven. Als er bij de 626jes nog een sub komt, dan zal dat dus een aktieve zijn voor de weergave van LFE's en de lage tonen van de centre, de surrounds en evt. de fronts. Deze zal doordat deze een eigen eind-versterker heeft, voor de Denon dus geen belasting zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Die vat ik niet helemaal. Een aktieve sub lijkt je geen overbodige luxe en is dus nodig, maar je vindt het niet nodig voor de overtuiging.

    De meeste subs zijn tegenwoordig aktief, dus ook die van de 5.1 sateliet-luidsprekersetjes zoals die van Pioneer waar we het over hadden. Tweedehands zijn er nog wel sets met een passieve sub te koop, maar daar hebben we in deze topic nog niet over geschreven. Als er bij de 626jes nog een sub komt, dan zal dat dus een aktieve zijn voor de weergave van LFE's en de lage tonen van de centre, de surrounds en evt. de fronts. Deze zal doordat deze een eigen eind-versterker heeft, voor de Denon dus geen belasting zijn.
    Denk dat er hier en daar wat langs elkaar heen getypt word, of gebrekkige woordkeuzes en aannames- zelf ergens dus misgelezen wb passieve sub

    Bij onszelf thuis nee geen behoefte aan een sub - wellicht als ik er eentje tegenkom en de kleine wat ouder is en nóg dieper en enger geluid beter getolereerd word alhier XD maar het is best lekker tot een herzje of 32 hier nu.

    Wat de Jamo 626 betreft zal een beetje hulp erbij leuk zijn als ik zo de informatie lees van deze. Ergens in de thread meende ik een verwijzing naar een passief model te lezen als optie - verkeerd gelezen dus kennelijk ^_^

    Volgens mij is bij Glenn het verhaal in ieder geval of hij met 570 voor de receiver en een euro of 600 voor de speakers (voorlopig) tevreden mag zijn? Qua vermogen van de 2200 denon is er geen probleem dus ( dit wil hij graag weten ) en daar komt als toevoeging bij dat méér vermogen geen kwaad zou doen en waarschijnlijk wel een verbetering geeft, maar de portemonnee heeft ook zijn eigen agenda denk ik. Toevoeging van satellieten zijn geen probleem bij de 2200. Een actieve sub erbij zou 'lekker' zijn, maar doet t beginsel van de 2200 en de 626jes er weinig toe verder toch?

  14. #39

    Standaard

    Ik was nog even aan het rondkijken:

    Volgende mogelijkheden heb ik nog gevonden, graag had ik enige input misschien een voorstel welke 'de betere' zou zijn.
    - Pioneer VSX-930
    - Pïoneer VSX-1130
    - Onkyo TX-NR646
    - Onkyo TX-8130
    - Denon AVR-X2200W

    Ik heb ze nog niet allemaal evengoed bekeken maar wil voornamelijk even informeren over welke degene is met het meeste extra wattage, als er nog iets opvallend is goed of minder goed dan hoor ik het ook graag

    En inderdaad, portemonnee heeft ook zen agenda

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steensels Bekijk bericht
    Ik was nog even aan het rondkijken:

    Volgende mogelijkheden heb ik nog gevonden, graag had ik enige input misschien een voorstel welke 'de betere' zou zijn.
    - Pioneer VSX-930
    - Pïoneer VSX-1130
    - Onkyo TX-NR646
    - Onkyo TX-8130
    - Denon AVR-X2200W

    Ik heb ze nog niet allemaal evengoed bekeken maar wil voornamelijk even informeren over welke degene is met het meeste extra wattage, als er nog iets opvallend is goed of minder goed dan hoor ik het ook graag

    En inderdaad, portemonnee heeft ook zen agenda
    De TX-8130 van Onkyo is een stereo-model en dan is het logisch om te denken dat deze de meeste Watts kan leveren. Voor zover ik naar de modellen van Pioneer gekeken heb, heeft de 1130 wat meer mogelijkheden.

    Wanneer je de S626 HCS3 als luidsprekers wilt, is het ook belangrijk dat de klank/eigenschappen van die luidsprekers passen bij die van de receiver. Om dat te kunnen bepalen, zal je moeten luisteren naar verschillende combinaties. Vaak zijn de klank-eigenschappen merk-afhankelijk, waardoor het in principe voor de klank niet veel uit zal maken welke modellen je gebruikt. Het probleem is alleen dat het steeds lastiger wordt om te gaan luisteren, omdat winkels steeds groter worden en minder mogelijkheden daarvoor hebben. Het risico dat je een set samenstelt waarbij de klank-eigenschappen van de luidspreker niet past bij die van de receiver/versterker is dus wat groter geworden. Heb je eenmaal een set samengesteld waarbij dat laatste het geval is, dan zal je de EQ van een Auto-setup moeten gebruiken om er voor te zorgen dat een set als 'een set´ kan klinken.

    Probeer daarom een winkel te zoeken waar je verschillende combinaties kunt beluisteren zodat je een beeld kan krijgen van wat er in jouw geval mogelijk is. Anders zal het denk ik verstandiger zijn om de luidsprekers van hetzelfde merk als de receiver te nemen. Je hebt dan niet de beste luidsprekers, maar je kunt wel luister/ervaring opdoen om er zelf achter te komen wat welke invloed klank/eigeschappen en vermogen hebben op de weergave van het geluid.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #41

    Standaard

    Hallo allemaal, ben ik weer.

    Ik heb inmiddels vanalles beluisterd, bekeken, en ondertussen gekocht en alle mogenlijkheden getest.

    Ben uiteindelijk terechtgekomen bij hifi schluderbacher, wel te raden in Duitsland.
    Hier kon ik enkele speakers beluisteren, met en zonder sub geprobeert. Persoonlijk vond ik het zonder sub allemaal iets te kort hebben.
    Moet wel zeggen dat de Jamo S628 speakers heel mooi klinken, ook zonder sub, dit had ik bij andere boxen minder, daar merkte ik dat bij enkele (in de zelfde prijscategorie) boxen gewoon wat pieptonen uitkwamen.

    Ik heb dus het volgende gekocht:
    Jamo S628 HCS (5.0 opstelling)
    Jamo J10 (subwoofer)
    Denon AVR-X2200W
    volledige kopere kabels (zowat de middenklasse, geen aluminium, en geen zilveren kabeltjes) 2x2.5 mm

    Mijn broer kreeg ook interesse toen hij dit alles zag, en heeft ondertussen een variant gekocht
    Jamo S628 HCS (5.0 opstelling)
    Jamo J10 (subwoofer)
    Onkyo TX-NR646
    volledige kopere kabels (zowat de middenklasse, geen aluminium, en geen zilveren kabeltjes) 2x2.5mm

    Wat mij opviel was dat de Onkyo (toen er nog geen subwoofers stonden) meer bas kon uitsturen, de denon kwam hier net iets te kort. Maar met de subwoofers erbij, is er voor mij veel meer dan voldoende beschikbaar. Ze staan ook niet erg ver open.

    Ik ben heel tevreden over het geheel, zowel voor muziek (stereo) als films (surround)
    Minpunten is misschien wat overdreven maar toch:
    - de extra woofers in de zuilen zijn overbodig met een subwoofer, ze doen ook niet echt veel sinds de sub insteekt. Ik heb de receiver ingesteld op enkel de bassignalen van rear+front (kleine speakers). Ook de luchtverplaatsing uit de bass-reflexpoort is sinds de subwoofer zo goed als onbestaand. Voorheen was het wel merkbaar wanneer ik ging voelen. De subwoofer daarintegen, dat gaat hard
    - De rear-speakers zijn wel leuk, het is niet het meest fantastische materiaal, maar voor het geluid langs achter op te vullen doen ze het goed. Het was dan ook voornamelijk de zuilen waarvoor ik betaald heb.

    Als iemand nog vragen heeft over mijn ervaring, stel ze gerust
    Iemand die eventueel tips heeft om de front speakers meer bas te laten spelen, mag ook altijd.

    Groeten
    Glenn

  17. #42
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steensels Bekijk bericht
    Minpunten is misschien wat overdreven maar toch:
    - de extra woofers in de zuilen zijn overbodig met een subwoofer, ze doen ook niet echt veel sinds de sub insteekt. Ik heb de receiver ingesteld op enkel de bassignalen van rear+front (kleine speakers). Ook de luchtverplaatsing uit de bass-reflexpoort is sinds de subwoofer zo goed als onbestaand. Voorheen was het wel merkbaar wanneer ik ging voelen. De subwoofer daarintegen, dat gaat hard
    Ligt aan instelling. Zijn absoluut niet overbodig en kunnen als kickbass in gesteld worden. Ik weet niet of dit de juiste woordspeling is. Misschien dat iemand anders dit beter kan uitleggen. Front op large zetten.
    Veel plezier met jullie aankoop..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steensels Bekijk bericht
    Hallo allemaal, ben ik weer.


    Mijn broer kreeg ook interesse toen hij dit alles zag, en heeft ondertussen een variant gekocht

    - de extra woofers in de zuilen zijn overbodig met een subwoofer, ze doen ook niet echt veel sinds de sub insteekt. Ik heb de receiver ingesteld op enkel de bassignalen van rear+front (kleine speakers). Ook de luchtverplaatsing uit de bass-reflexpoort is sinds de subwoofer zo goed als onbestaand. Voorheen was het wel merkbaar wanneer ik ging voelen. De subwoofer daarintegen, dat gaat hard
    - De rear-speakers zijn wel leuk, het is niet het meest fantastische materiaal, maar voor het geluid langs achter op te vullen doen ze het goed. Het was dan ook voornamelijk de zuilen waarvoor ik betaald heb.

    Als iemand nog vragen heeft over mijn ervaring, stel ze gerust
    Iemand die eventueel tips heeft om de front speakers meer bas te laten spelen, mag ook altijd.

    Groeten
    Glenn
    Zou zelf nooit speakers op het oog kopen...

    Net als Geoffrey opmerkt, alle speakers in de zuilen heb je wel nodig, en het ligt echt aan je instellingen,
    maar je vermeld nergens hoe je aan je settings komt en hoe je het hebt ingeregeld...... en daar ben ik dan
    wel een beetje benieuwd naar.

    Overigens is niets lastiger in te stellen dan het bassmanegement, ben er zelf ook weken mee bezig geweest
    om het een beetje knap te krijgen, kreeg eerst ook weinig laag uit het geheel, maar na zelf eens fors
    de boel in eigen hand genomen te hebben is het me toch gelukt om alles naar eigen hand te zetten......
    kost wel tijd, want je wilt echt niet dat de sub hard staat en je zuilen niets doen, dan is er ergens
    toch iets niet goed afgesteld, alles kan vol klinken met het idee dat ook het laag uit alle speakers komt en
    zonder dat de sub lijkt te overheersen.

    Benieuwd naar je settings.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •