De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Pioneer rcs 515H

  1. #1

    Standaard Pioneer rcs 515H

    Goedendag,

    Heb een vraagje over dit apparaat.
    Na onze verhuis heb ik dit apparaat opnieuw aangesloten maar de afstandsbediening werkt op de een of andere manier niet meer.
    Nu heb ik alle draden batterijen nagelopen maar werkt nog steeds niet. Dit probleem heb ik al eens eerder gehad maar weet dus ook niet meer hoe ik dit opgelost heb.
    Kunnen jullie mij hier bij helpen?

    Groeten,

    Klaas

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Klaas.

    Wanneer de set niet in wil schakelen, is het vaak een probleem met de voeding van de set. In jouw geval is het een set die uit 2 delen bestaat die middels een systeem-kabel met elkaar verbonden zijn.

    Heb je de systeem-kabel aangesloten en evt. doorgemeten met een multi-meter?
    Wanneer het systeem het helemaal niet doet, kan het zijn dat er een draadje gebroken is.

    Een andere mogelijke oorzaak is een defekte voeding, maar dat kan alleen verholpen worden door een reparatie.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Het handmatig bedienen gaat wel.
    De voeding heb ik nagelopen daar zit geen probleem volgens mij.
    Kan het zijn dat er in andere bekabeling iets niet juist is? Bijvoorbeeld verkeerd kabel gebruik

  4. #4

    Standaard

    Staat het schuif-schakelaartje van de afstandsbediening in de juiste stand?

    Wanneer handmatig bedienen wel lukt, zijn de batterijen van de afstandsbediening leeg, verkeerd geplaatst of is de afstandsbediening stuk.

    Of de afstandsbediening werkt, kun je controleren met een digitale camera. Je richt de afstandsbediening naar de camera, drukt op een toets en kijkt gelijktijdig in het scherm van de camera of je een lichtje ziet knipperen.

    Wanneer er geen geluid uit de luidsprekers komt, kan het door de bekabeling komen of een verkeerde instelling. Daarvoor kun je het beste in de gebruiksaanwijzing kijken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Hoi Gerco,

    Heb de dingetjes nagelopen maar denk dat de afstandsbediening kapot is. Heb je hiervoor nog handige tips om deze eventueel te kunnen maken?

  6. #6

    Standaard

    Vervangen Harmony-model van Logitech oid?

    Ze zullen die codes waarschijnlijk in hun data-base hebben.

    Anders tweedehands zoeken naar eenzelfde set en hopen dat die ab het wel doet of de set vervangen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 09-12-2015 om 23:07
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •