De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic BDT271 speler speelt dvd opnieuw na opstarten

    Goedemiddag,

    Mijn nieuwe BDT271 speler heeft met gewone DVD's en Blu-ray discs het probleem dat zodra je hem uitschakelt halverwege een film en dan de volgende dag verder wilt kijken hij opnieuw begint.
    Hij onthoud niet waar je stopt, dat hadden mijn oude normale spelers wel. Iemand bekend met dit probleem?

    Welke speler van ca. 150-175 euro heeft dit niet? Liefst een panasonic....

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart1978 Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    Mijn nieuwe BDT271 speler heeft met gewone DVD's en Blu-ray discs het probleem dat zodra je hem uitschakelt halverwege een film en dan de volgende dag verder wilt kijken hij opnieuw begint.
    Hij onthoud niet waar je stopt, dat hadden mijn oude normale spelers wel. Iemand bekend met dit probleem?

    Welke speler van ca. 150-175 euro heeft dit niet? Liefst een panasonic....

    Hoe lang heb je de speler en hoeveel films heb je er mee afgespeeld?
    In je gebruiksaanwijzing staat dat hij geen resume functie heeft met schijven die BD-J hebben.
    (dank u pana, schijven die dus beschikken over BD Live en BD Java hebben)

    Ook mijn Oppo heeft niet altijd de beschikking over auto resume, maar dat ligt dan
    over het algemeen wel aan de schijfjes boer, die hebben dat dan uitgeschakeld zodat maar
    vooral weer hun reclamefilmpjes gaat zien.... dan heb ik ondertussen wel de denkbeeldige
    schop onder hun h.l uitgedeeld, maar helpen doet het niet.

    Over het algemeen werkt het bij de Oppo wel lekker, ook schijfjes die je een tijdje terug hebt
    gespeeld weet hij zich wel te herinneren ook als je ondertussen al een berg andere schijfjes
    hebt gespeeld, bij sommige schijfjesboeren moet je alert zijn(universal) om dat je maar kort
    de kans krijgt om te hervatten.

    Als je zo graag een Pana wilt, waarom doe je dan niet een mailtje aan Pana nl?, ervaar je gelijk
    hun klantvriendelijkheid(of het ontbreken daarvan.... net Sony een beetje ingedut - we zijn zo geweldig,
    snap niet waar de klanten blijven merk)
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •