Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Ik heb hem enkele dagen geleden in de Mediamarkt Antwerpen gekocht voor 24,99 EUR
    Lotman zoekt de versie met bonus disc.
    Fnac Antwerpen had enkel de ... DVD versie van de film.

  2. #27

    Standaard

    De bonus disc die je bij Bol.com erbij krijgt bevat 71 minuten aan extra's. Eigenlijk moet ik zeggen 50 minuten, want de extra's "Cruising Altitude", "Mission: Immersible" en "Sand Theft Auto" staan op zowel disc 1 als disc 2.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Ik heb hem enkele dagen geleden in de Mediamarkt Antwerpen gekocht voor 24,99 EUR
    Is eigenlijk gewoon bijna diefstal voor een 2D film!
    I Love My Sci-Fi

  4. #29

    Standaard

    Volgens deze website is er geen 3D versie (Ook niet in de bioscoop)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Volgens deze website is er geen 3D versie (Ook niet in de bioscoop)
    Waren we het een paar plaats geleden al over eens.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Waren we het een paar plaats geleden al over eens.
    Weet ik, maar misschien is de link wel makkelijk

  7. #32

    Standaard

    Ik kan het nu bevestigen, Fnac heeft ook de gewone single disc versie dus geen bonus disc.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Weet ik, maar misschien is de link wel makkelijk

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Is eigenlijk gewoon bijna diefstal voor een 2D film!
    Waarom? Je bent zelf de dief van je portemonnee als je dit ervoor gaat uitgeven. Je koopt de film immers zelf toch?
    Als mensen het ervoor uitgeven.......

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Ik heb hem enkele dagen geleden in de Mediamarkt Antwerpen gekocht voor 24,99 EUR
    De Franse uitgave heeft de bonus disc en kost maar 19,99€

  11. #36

    Standaard

    Heb zojuist als cadeautje voor Kerst deze Blu-Ray gekregen afkomstig van Bol.com, maar op de hoes staat geen vermelding van een bonusdisc zoals,
    wel staat afgebeeld op Bol.com.
    Ik heb hem nog niet opengemaakt, maar kan iemand hier bevestigen, of de rode banner er daadwerkelijk op moet staan, zodat ik weet dat ik de Bonusdisc wel of niet heb.

    Heb ondertussen ook al een mail verstuurd richting Bol voor meer info.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #37

    Standaard

    Kijk eens op de achterkant: daar staat bij mij Disc 1 - Blu-ray Feature Film + Bonus en Disc 2 - Blu-ray Bonus Disc - Additional Special Features vermeld.

    Mission Impossible - Rogue Nation (B).jpg

    Het lijkt me wel dat die rode banner er op moet staan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #38

    Standaard

    Dan vrees ik dat ze op of bijna op zijn en ze al 1 disc versies binnen hebben gekregen , want barcodes van Paramount/Universal titels met of zonder bonus discs (of met/zonder slipcover / andere verpakking) zijn vaak het zelfde. (Net als bij Disney.)

    Dat zou echt zeer vervelend zijn, want de bonus disc versie van deel 4 was veel langer beschikbaar. Maar in 2012 had je nog wel meer lokale winkels tot je beschikking om de film te kopen.
    Laatst aangepast door pietdvd : 24-12-2015 om 23:12

  14. #39

    Standaard

    De rode banner moet inderdaad aanwezig zijn als het om de 2-disc gaat.


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Dan vrees ik dat ze op of bijna op zijn en ze al 1 disc versies binnen hebben gekregen , want barcodes van Paramount/Universal titels met of zonder bonus discs (of met/zonder slipcover / andere verpakking) zijn vaak het zelfde. (Net als bij Disney.)

    Dat zou echt zeer vervelend zijn, want de bonus disc versie van deel 4 was veel langer beschikbaar. Maar in 2012 had je nog wel meer lokale winkels tot je beschikking om de film te kopen.
    Ik zou er niet van uitgaan, dat die barcodes hetzelfde zijn, in ieder geval. Het heeft zin, als men de betreffende barcodes hier plaatst.
    En wellicht is omruilen nog mogelijk bij Bol.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  16. #41

    Standaard

    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Dan vrees ik idd dat ik de (nieuwe) 1 disc versie van Bol heb ontvangen mijn barcode is 5053083038786, geen vermelding van extra disc op de achterkant en geen rode banner.
    Terwijl Bol nog wel adverteert met de bonusdisc versie voor het bedrag van €21,99, waar deze versie ook voor gekocht is, zelfs bij de bestellingsinfo staat nog exclusieve versie met Bonusdisc.
    Vrees weer een zelfde soort gevalletje als wat er gebeurd is met Inside Out.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  17. #42

    Standaard

    lol zit me niet mee ook, had toevallig ook Fast & Furious 7 voor Kerst gekregen, en wil ze zojuist toevoegen aan mijn DVDProfiler, zie ik een sticker over de barcode zitten.
    Dus ik voer ook de barcode in die onder de sticker zit (dus officieel op het hoesje) blijkt die code te zijn voor een exclusieve bonusdisc versie met ander hoes.
    En de sticker is dus de code voor de versie zonder bonusdisc die ik heb ontvangen met de hoes.
    Moet zeggen dat ik hier wel mee kan leven, omdat ik niet op de hoogte was van een bonusdisc versie, en de prijs waar hij voor gekocht is ook netjes.
    Vind alleen een sticker over de oorspronkelijke barcode wat slordig ogen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #43

    Standaard

    Slordig dat Bol.com de informatie nog niet heeft aangepast. Nu denken mensen de 2 disc te ontvangen en krijg je de 1 disc.

  19. #44

    Standaard

    Gisteren besteld en vandaag ontvangen van Bol.com: wél de 2-disc versie!
    "Bond. James Bond."

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kijk eens op de achterkant: daar staat bij mij Disc 1 - Blu-ray Feature Film + Bonus en Disc 2 - Blu-ray Bonus Disc - Additional Special Features vermeld.

    Mission Impossible - Rogue Nation (B).jpg

    Het lijkt me wel dat die rode banner er op moet staan.
    Zo'n achterkant zag ik ook op de bluray bij MM. Kan het kloppen dat zij het ook hebben? Het leek me een steelbookversie.

  21. #46

    Standaard

    Goed nieuws, na wat mail/facebook contact met Bol.com,
    Door de Kerstdrukte was er waarschijnlijk wat fout gegaan, en ik kon mijn ontvangen 1 disc versie van Rogue Nation retour sturen.
    En heb vandaag alsnog de 2 disc versie mogen ontvangen! Helemaal super dus!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  22. #47

    Standaard

    Is de extra disc bij bol.com de moeite waard?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •