Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inside Out - Binnenstebuiten is vanaf 18 november te koop op DVD en BD - ook in 3D

    Inside Out - Binnenstebuiten is vanaf 18 november te koop op DVD en BD - ook in 3D

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Niet alleen de beste animatiefilm van het jaar, de beste film tout court van 2015.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Het is alleen wel jammer dat je voor meer extra's aangewezen bent op bol.com en dan ook nog niet eens kan kiezen voor de 3D versie met die extra's. Lastige keuze: of 3D of meer extra's....
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Het is alleen wel jammer dat je voor meer extra's aangewezen bent op bol.com en dan ook nog niet eens kan kiezen voor de 3D versie met die extra's. Lastige keuze: of 3D of meer extra's....
    Dat is inderdaad jammer. Ik heb gekozen voor de uitgave met meer extra's. Een andere optie is de Amerikaanse uitgave, die heeft namelijk standaard de bonus disc, bij zowel de 2D- als 3D-uitgave, maar dan moet je het doen zonder Nederlandse ondertitels en loop je het risico op douanekosten.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga voor de 3D versie,ik kijk bijna nooit meer extra's. Ik weet ondertussen wel al hoe een film gemaakt wordt en meestal is het toch alleen maar iedereen die vol lof elkaar spreekt...

  6. #6

    Standaard

    Ik ga uiteraard voor de 2D wegens de enige mogelijkheid voor mij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet alleen de beste animatiefilm van het jaar, de beste film tout court van 2015.
    Helaas totaal niet mee eens, is de 1e Pixar die niet in mijn collectie komt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Helaas totaal niet mee eens, is de 1e Pixar die niet in mijn collectie komt
    Ook niet als die over een paar jaar voor 7 euro in de opruiming ligt? Geen kleine neefjes en/of nichtjes die bij oom Pepijn film komen kijken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is inderdaad jammer. Ik heb gekozen voor de uitgave met meer extra's. Een andere optie is de Amerikaanse uitgave, die heeft namelijk standaard de bonus disc, bij zowel de 2D- als 3D-uitgave, maar dan moet je het doen zonder Nederlandse ondertitels en loop je het risico op douanekosten.
    Idem. De kleintjes geven niet om 3D maar wel om Nederlandse audio, en ik wel om extra's, dus dan is er maar 1 keus. Misschien als de 3D ooit een keer goedkoop op te pikken is, dat is die apart erbij koop.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook niet als die over een paar jaar voor 7 euro in de opruiming ligt? Geen kleine neefjes en/of nichtjes die bij oom Pepijn film komen kijken?
    Die hebben keuze genoeg Marcel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Van alle animatiefilms die ik dit jaar zag was dit één van de minste.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, dat vind ik het mooie van jou. Zonder je reactie te lezen wist ik al welke kant je op ging. Begrijp me niet verkeerd hoor, dat mag gewoon, het was alleen een beetje voorspelbaar. Ik heb hem (nog) niet gezien, dus ik weet niet of je gelijk hebt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Toevallig een paar maanden terug een animatieweek georganiseerd voor 'volwassenen'. Met de nieuwste Ghibli, het Ierse Song of the Sea en het Braziliaanse Menino.

    https://www.youtube.com/watch?v=Th0NihA2q-Q

    https://www.youtube.com/watch?v=BErMnHZR-SA

    Komt Pixar bij lange na niet aan. Heel speciaal.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk, nuttige informatie dat perspectief geeft! Dat voorzetje gaf ik graag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Het is alleen wel jammer dat je voor meer extra's aangewezen bent op bol.com en dan ook nog niet eens kan kiezen voor de 3D versie met die extra's. Lastige keuze: of 3D of meer extra's....
    Ik heb nog gelezen dat de 3D effecten van deze film te verwaarlozen zijn. Klopt dat? Als dat zo is, is de keuze een stuk simpeler.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Schijnt i.d.d. een zeer matige 3D-conversie te zijn:
    http://www.cinemablend.com/new/3D-Or...-72047-p2.html
    Daar denkt blu-ray.com anders over:

    Inside Out's 3D transfer is fantastic. The presentation adds a tremendous level of depth to practically every scene, with special notice given to the expansive "mind" exterior that seems to stretch on, and far backwards, into the screen to yield a positive sense of wide-open space.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Schijnt i.d.d. een zeer matige 3D-conversie te zijn:
    http://www.cinemablend.com/new/3D-Or...-72047-p2.html
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daar denkt blu-ray.com anders over:

    Inside Out's 3D transfer is fantastic. The presentation adds a tremendous level of depth to practically every scene, with special notice given to the expansive "mind" exterior that seems to stretch on, and far backwards, into the screen to yield a positive sense of wide-open space.
    HighDefDigest ook....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Idem. De kleintjes geven niet om 3D maar wel om Nederlandse audio, en ik wel om extra's, dus dan is er maar 1 keus. Misschien als de 3D ooit een keer goedkoop op te pikken is, dat is die apart erbij koop.
    Grappig, mijn neefje en nichtje willen juist alleen maar 3D... en natuurlijk Nederlands gesproken!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #20

    Standaard

    Ik zag de 1 disc-BR en dvd vandaag al bij V&D Den Bosch staan. Ik had hem in mijn handen maar dacht ik ineens iets gelezen te hebben over diverse uitvoeringen qua extra's en inderdaad. Bij Bol staat de schijf ineens op 5 weken levertijd. Op?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bij Bol staat de schijf ineens op 5 weken levertijd. Op?
    Nee, gewoon op voorraad (of in ieder geval weer op voorraad). Mijn exemplaar is vandaag verzonden.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, gewoon op voorraad (of in ieder geval weer op voorraad). Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
    Ik denk dat er een kleine storing is geweest. Het stond wel degelijk toen ik keek op 5 weken. Maar kort erna was het weer vandaag besteld morgen in huis. Ik wacht nog even totdat hij is gezakt qua prijs en dan koop ik hem ook.

  23. #23

    Standaard

    De mijne is sinds vanmorgen onderweg...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    In de folder van carrefour stond dat ze ook de bluray hadden met bonus exclusief voor Carrefour. Gaat het dan omdezelfde uitgave als bol.com? Indien ja, hij is een pak goedkoper bij carrefour (18,99 euro)

    Edit: net naar Carrefour geweest, het gaat inderdaad om dezelfde versie als bol.com, enkel 5 euro goedkoper. In mijn carrefour hadden ze wel maar een exemplaar met bonus disc.
    Laatst aangepast door Koen Verheyden : 21-11-2015 om 14:33

  25. #25

    Standaard

    Bol.com verkoopt de 2 disc niet meer, zo blijkt uit deze reactie in het Pixar-topic hier op het forum. Da's wel erg snel aangezien de release vorige week pas was.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •