De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe draadloze bluetooth kop telefoon aansluiten op TV of Receiver?

    Beste iederreen,

    Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een nieuwe Marantz (SR7010) en een nieuwe Samsung TV 4K.

    Ik wil mijn draadloze bluetooth koptelefoon van het merk AKG aansluiten op een van beide apparaten maar ik zou niet weten hoe.. Ik heb geen idee eigenlijk.

    Is dat wel mogelijk denken jullie? en hoe zou ik dat moeten doen?

    Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!

    Bedankt!

    Gr

    Pamo

  2. #2

    Standaard

    Google de google met blutooth sender of transmitter for headphones en
    je krijgt een paar oplossingen en apparaatjes die vanaf een paar euro
    je "probleempje" oplossen zelf even kijken wat je de beste lijkt op
    het gebied van kwaliteit/prijs/omvang en gebruiksgemak.

    https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=...for+headphones

    Overigens.... veel plezier met en van je nieuwe aanwinsten, mooi spul
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Google de google met blutooth sender of transmitter for headphones en
    je krijgt een paar oplossingen en apparaatjes die vanaf een paar euro
    je "probleempje" oplossen zelf even kijken wat je de beste lijkt op
    het gebied van kwaliteit/prijs/omvang en gebruiksgemak.

    https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=...for+headphones

    Overigens.... veel plezier met en van je nieuwe aanwinsten, mooi spul

    Wederom bedankt voor je hulp!

    En dank je wel voor je complimenten! ik ben er super tevreden mee. Nu heb ik nog een Dune HD Base mediaplayer besteld en is alles echt compleet

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Google de google met blutooth sender of transmitter for headphones en
    je krijgt een paar oplossingen en apparaatjes die vanaf een paar euro
    je "probleempje" oplossen zelf even kijken wat je de beste lijkt op
    het gebied van kwaliteit/prijs/omvang en gebruiksgemak.

    https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=...for+headphones

    Overigens.... veel plezier met en van je nieuwe aanwinsten, mooi spul
    Helaas dat is niet wat ik zoek. Ik wil dat mijn blue tooth hoofdtelefoon gekoppeld kan worden aan mijn Marantz receiver.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Helaas dat is niet wat ik zoek. Ik wil dat mijn blue tooth hoofdtelefoon gekoppeld kan worden aan mijn Marantz receiver.
    Oh..... ik snap je niet helemaal, als je zo'n blutoothzender toch aansluit op de koptelefoon uitgang van je receiver(of TV) dan kan je koptelefoon toch contact maken met dat zendertje
    dat je op je receiver hebt aangesloten?

    Gaarne het AKG koptelefoon modelnummer, dan kijk ik zelf ook wel even of deze al inclusief een zender is en je koptelefoon de ontvanger is.

    Zo'n universele blutooth zender kun je op bijna alles aansluiten, niet alleen op je receiver, maar ook op je TV of tablets etc etc, je koptelefoon moet dat signaaltje dan weer kunnen
    ontvangen.

    Waar gebruik je die AKG koptelefoon nu overigens mee? en waarmee is die dan draadloos verbonden?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oh..... ik snap je niet helemaal, als je zo'n blutoothzender toch aansluit op de koptelefoon uitgang van je receiver(of TV) dan kan je koptelefoon toch contact maken met dat zendertje
    dat je op je receiver hebt aangesloten?

    Gaarne het AKG koptelefoon modelnummer, dan kijk ik zelf ook wel even of deze al inclusief een zender is en je koptelefoon de ontvanger is.

    Zo'n universele blutooth zender kun je op bijna alles aansluiten, niet alleen op je receiver, maar ook op je TV of tablets etc etc, je koptelefoon moet dat signaaltje dan weer kunnen
    ontvangen.

    Waar gebruik je die AKG koptelefoon nu overigens mee? en waarmee is die dan draadloos verbonden?
    Hoi
    De AKG is al een Blue Tooth kop telefoon en de Marantz receiver heeft ook Blue Tooth . Alleen ik kan nergens in het menu vinden van de Marantz (7010) waar en hoe ik ze op de juiste manier kan koppelen?
    De Marantz heeft wel een Blue Tooth koppelingsmodus maar die geeft aan dat ik dit via instellingen van mijn mobiele device moet regelen maar daar bedoelen ze dan een GSM of Laptop mee maar geen koptelefoon?!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oh..... ik snap je niet helemaal, als je zo'n blutoothzender toch aansluit op de koptelefoon uitgang van je receiver(of TV) dan kan je koptelefoon toch contact maken met dat zendertje
    dat je op je receiver hebt aangesloten?

    Gaarne het AKG koptelefoon modelnummer, dan kijk ik zelf ook wel even of deze al inclusief een zender is en je koptelefoon de ontvanger is.

    Zo'n universele blutooth zender kun je op bijna alles aansluiten, niet alleen op je receiver, maar ook op je TV of tablets etc etc, je koptelefoon moet dat signaaltje dan weer kunnen
    ontvangen.

    Waar gebruik je die AKG koptelefoon nu overigens mee? en waarmee is die dan draadloos verbonden?
    Modelnummer AKG= K845BT
    Ik gebruik hem met mijn laptop.

    Bedankt voor de moeite!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Hoi
    De AKG is al een Blue Tooth kop telefoon en de Marantz receiver heeft ook Blue Tooth . Alleen ik kan nergens in het menu vinden van de Marantz (7010) waar en hoe ik ze op de juiste manier kan koppelen?
    De Marantz heeft wel een Blue Tooth koppelingsmodus maar die geeft aan dat ik dit via instellingen van mijn mobiele device moet regelen maar daar bedoelen ze dan een GSM of Laptop mee maar geen koptelefoon?!
    Leuk....

    De Marantz heeft Blu Tooth:

    http://manuals.marantz.com/SR7010/EU/NL/SEHFSYybjdxtyf.php


    heb in de online gebruiksaanwijzing gezien hoe je je receiver kan koppelen aan een bron,
    dat moet je als eigenaar toch wel gaan lukken, zie bovenstaande link.

    Is het misschien bij je opgekomen dat de receiver aan de ontvangende kant staat en
    niet aan de zendende kant, met andere woorden hij wil wel data ontvangen, maar zal
    er geen zin in hebben om jouw koptelefoon van data te voorzien.....

    Kom je toch weer terug bij mijn eerdere post met ga eens googlen met blutooth sender
    of transmitter for headphones, kun je ook altijd nog gebruiken voor op je TV als het toch
    overbodig zou blijken

    Mooie koptelefoon , is dacht ik, zo te zien op internet, een model zonder bijgeleverde blu tooth zender.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Leuk....

    De Marantz heeft Blu Tooth:

    http://manuals.marantz.com/SR7010/EU/NL/SEHFSYybjdxtyf.php



    heb in de online gebruiksaanwijzing gezien hoe je je receiver kan koppelen aan een bron,
    dat moet je als eigenaar toch wel gaan lukken, zie bovenstaande link.

    Is het misschien bij je opgekomen dat de receiver aan de ontvangende kant staat en
    niet aan de zendende kant, met andere woorden hij wil wel data ontvangen, maar zal
    er geen zin in hebben om jouw koptelefoon van data te voorzien.....

    Kom je toch weer terug bij mijn eerdere post met ga eens googlen met blutooth sender
    of transmitter for headphones, kun je ook altijd nog gebruiken voor op je TV als het toch
    overbodig zou blijken

    Mooie koptelefoon , is dacht ik, zo te zien op internet, een model zonder bijgeleverde blu tooth zender.

    Ik ga er eens induiken.
    Super bedankt! i
    k laat het je wel weten of het me gelukt is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •