Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator Genisys (Blu-ray)

    Terminator Genisys (Blu-ray)

    Dit vijfde deel uit de franchise heeft helaas helemaal niets nieuws te bieden, zelfs de aanwezigheid van Schwarzenegger kan hier niets aan veranderen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Waardeloze film. Arnold staat niet gelijk aan Terminator. Helaas zullen we nooit ontdekken wat McG met de post apocalyptische trilogy voor ogen had en hebben we daarvan slechts 1 opbouw film.

  3. #3

    Standaard

    Zeker een aardige film; beter dan ik had verwacht. Je merkt toch dat een Terminator film met Arnold een pre is. Hij is wel old, maar zeker niet obsolete.

    Er zitten leuke hommages in (wat Patrick "schaamteloze kopieën" noemt ) en ik vond juist wel dat de casting geslaagd was; zeker Emilia Clarke was verrassend goed op haar plaats terwijl ze een heel ander type is dan Linda Hamilton en Lena Headey, die bijvoorbeeld toch wat atletischer gebouwd zijn. Zou ze nog verhalen uitgewisseld hebben met Headey bij GoT (als ze elkaar ooit tegenkomen, met alle verschillende locaties)...

    Eén zin uit de recensie begrijp ik niet helemaal: "In dit deel wordt plotwending op plotwending gestapeld, totdat echter helemaal niemand het meer kan volgen". Zo moeilijk is de film ook weer niet dacht ik?

  4. #4

    Standaard

    Terminator is back!! Met dank aan Arnold Schwarzenegger!!

    Na het zeer matige 4e deel (lang naar uitgekeken, maar wat een enorme teleurstelling was dat zeg!), nu dan toch eindelijk het vervolg waar ik zo lang op gehoopt had!! Een echte ouderwetse "Terminator-belevenis" (continue spanning over wat er staat te gebeuren), zoals ik ooit als jong ventje bij deel 1 heb mogen ervaren! (En later ook nog bij deel 2). Fantastische special effects, prima acteerwerk en door de regie ook prachtig in beeld gebracht (met name de scène op de Golden Gate bridge!)! Dus wat mij betreft een absolute aanrader voor alle fans in dit genre! (wel even opzetten als je buren niet thuis zijn )

    Mijn score: 8/10

  5. #5

    Standaard

    Ik begrijp helemaal niet waar al die haat vandaan komt voor deze film. Heb hem destijds in de filmzaal gezien back to back met Jurassic World en vond deze toch wel de betere film. Ik heb me in ieder geval goed geamuseerd met deze nieuwe Terminator en voor mij persoonlijk is 't een dikke aanrader.

  6. #6

    Standaard

    Een gevalletje "over smaak valt niet te twisten"...
    Ik vond Terminator Salvation vele malen beter dan dit slappe aftreksel. Schwarzenegger begint steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Hij was mijn jeugdheld maar moet toch wel pijnlijk constateren dat de beste man toch echt met pensioen moet..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Een gevalletje "over smaak valt niet te twisten"...
    Ik vond Terminator Salvation vele malen beter dan dit slappe aftreksel. Schwarzenegger begint steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Hij was mijn jeugdheld maar moet toch wel pijnlijk constateren dat de beste man toch echt met pensioen moet..
    Kijk, met jou ken ik praten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Een gevalletje "over smaak valt niet te twisten"...
    Ik vond Terminator Salvation vele malen beter dan dit slappe aftreksel. Schwarzenegger begint steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Hij was mijn jeugdheld maar moet toch wel pijnlijk constateren dat de beste man toch echt met pensioen moet..
    Sinds zijn comeback heeft hij imo nog geen slechte film gemaakt.

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Over Expendables 3 valt te twisten... Zelfs de Atmos-track kon mij niet overtuigen deze film met enthousiasme af te kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik ben halverwege afgehaakt bij Terminator Genisys. Wat een bagger. Mag best graag een hersenloze actiefilm zien, maar hier vond ik echt niets aan. Salvation vond ik ook stukken beter.

  11. #11

    Standaard

    Ik sta er echt van te kijken dat er mensen zijn geweest die Salvation (T4) nog zo hebben kunnen waarderen! (en dat bedoel ik niet cynisch)

    Is wat mij betreft echt de grote dissonant in de Terminator reeks, ondanks (of misschien wel dankzij) de aanwezigheid van de (zeker in die tijd) wat te veelvuldig gecaste Christian-"Batman"-Bale. Een matige karakteropbouw en een wat onsamenhangend (alle kanten opschietend) verhaal zijn de zaken die mij het meeste van deze film zijn bijgebleven... (ik heb hem ook maar 1x kunnen bekijken)

    Mijn waarderingen: T1: 9/10 (met name omdat ie in die tijd zo baanbrekend was) T2: 8,5/10 T3: 6,5/10 T4: 5/10 T5: 8/10

    Maar ja, zoals hier ook al een paar keer genoemd, over smaak valt niet te twisten!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Ik sta er echt van te kijken dat er mensen zijn geweest die Salvation (T4) nog zo hebben kunnen waarderen! (en dat bedoel ik niet cynisch)

    Is wat mij betreft echt de grote dissonant in de Terminator reeks, ondanks (of misschien wel dankzij) de aanwezigheid van de (zeker in die tijd) wat te veelvuldig gecaste Christian-"Batman"-Bale. Een matige karakteropbouw en een wat onsamenhangend (alle kanten opschietend) verhaal zijn de zaken die mij het meeste van deze film zijn bijgebleven... (ik heb hem ook maar 1x kunnen bekijken)

    Mijn waarderingen: T1: 9/10 (met name omdat ie in die tijd zo baanbrekend was) T2: 8,5/10 T3: 6,5/10 T4: 5/10 T5: 8/10

    Maar ja, zoals hier ook al een paar keer genoemd, over smaak valt niet te twisten!
    Volgens mij worden er hier dingen gedaan die al gedaan zijn.Dat zeg ik puur op basis van de trailers want ik wil deze gewoon niet zien.
    En ja ik ben er ook een van die Salvation hoog heeft zitten.

    Verder ben ik groot fan van T 1 & 2.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-11-2015 om 19:20

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Over Expendables 3 valt te twisten... Zelfs de Atmos-track kon mij niet overtuigen deze film met enthousiasme af te kijken.
    Ok, die was ik vergeten ....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En ja ik ben er ook een van die Salvation hoog heeft zitten.

    Verder ben ik groot fan van T 1 & 2.
    Ik kon Salvation zeker waarderen, maar staat toch in de schaduw van de eerste 3 films, met T2 als uitschieter naar boven.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik kon Salvation zeker waarderen, maar staat toch in de schaduw van de eerste 3 films, met T2 als uitschieter naar boven.
    T3 was in mijn ogen net T2.

  16. #16

    Standaard

    T4 vind ik ook prima. Zeker beter dan deel 3, wat niet origineel was. T4 vind ik veel meer gedurfd en qua verhaal en actie prima. Niet dezelfde opzet als de eerdere 3 films en dat vond ik tenminste origineel. T5 nog niet helemaal afgekeken maar bevalt tot nu toe aardig. Vooral in 3D.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    T3 was in mijn ogen net T2.
    T1: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T2: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T3: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.

    Waar T2 nog het verrassings element had dat Arnie de good guy is, ipv de bad guy, doet T3 werkelijk niks toevoegen dan Skynet van een computer veranderen naar een programma/virus.

    Voor mij blijft het toch:
    1: T2 Vooral door het begin, waar je na T1 dus niet zo zeer door hebt dat Arnie de good guy is. En de special effects van de T1000.
    2: T1 Origineel verhaal
    3: T4 Eindelijk een opzet naar de daadwerkelijke oorlog die we in al die dream sequences al hebben gezien
    4: T3 Parodie van zichzelf. Tieten vergroten, roze zonnebril, gezicht bij greep in de kruis, etc. etc. hoog slapstick gehalte wat voor mij erge afbreuk doet aan de serieuzere tonen van T1, T2 en T4.
    5:T5 Tja... t hele vernaggelen van de originele tijdlijn en scenes die juist zo iconisch waren in t origineel zien met andere acteurs die dezelfde karakters moeten spelen, doet gewoon veel afbreuk aan deze film. De SFX doen mij ook niet zo veel in deze film. Misschien omdat er zo'n overdaad aan is... het overtuigd gewoon niet meer. Het hele verhaal voegt ook eigenlijk helemaal niets toe aan het universum. Mede omdat we al een stuk future warfare hebben gezien met T4

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    T1: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T2: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T3: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.

    Waar T2 nog het verrassings element had dat Arnie de good guy is, ipv de bad guy, doet T3 werkelijk niks toevoegen dan Skynet van een computer veranderen naar een programma/virus.

    Voor mij blijft het toch:
    1: T2 Vooral door het begin, waar je na T1 dus niet zo zeer door hebt dat Arnie de good guy is. En de special effects van de T1000.
    2: T1 Origineel verhaal
    3: T4 Eindelijk een opzet naar de daadwerkelijke oorlog die we in al die dream sequences al hebben gezien
    4: T3 Parodie van zichzelf. Tieten vergroten, roze zonnebril, gezicht bij greep in de kruis, etc. etc. hoog slapstick gehalte wat voor mij erge afbreuk doet aan de serieuzere tonen van T1, T2 en T4.
    5:T5 Tja... t hele vernaggelen van de originele tijdlijn en scenes die juist zo iconisch waren in t origineel zien met andere acteurs die dezelfde karakters moeten spelen, doet gewoon veel afbreuk aan deze film. De SFX doen mij ook niet zo veel in deze film. Misschien omdat er zo'n overdaad aan is... het overtuigd gewoon niet meer. Het hele verhaal voegt ook eigenlijk helemaal niets toe aan het universum. Mede omdat we al een stuk future warfare hebben gezien met T4
    Een film is meer dan die 1ste 3 punten hé.

    3:T4 Dat is wat ik wilde als T liefhebber.De uitgave op Blu-ray vind ik trouwens demo materiaal.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Waardeloze film. Arnold staat niet gelijk aan Terminator. Helaas zullen we nooit ontdekken wat McG met de post apocalyptische trilogy voor ogen had en hebben we daarvan slechts 1 opbouw film.
    Wat ook al genoeg was voor zo'n waardeloze film imo. Met afstand de slechtste incarnatie van Terminator (heb Genisys nog niet gezien, maar de rest wel incl de Sarah Connor chronicles).

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    T1: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T2: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.
    T3: We sturen 2 figuren door de tijd terug naar het verleden. 1 bad guy, 1 good guy.

    Waar T2 nog het verrassings element had dat Arnie de good guy is, ipv de bad guy, doet T3 werkelijk niks toevoegen dan Skynet van een computer veranderen naar een programma/virus.

    Voor mij blijft het toch:
    1: T2 Vooral door het begin, waar je na T1 dus niet zo zeer door hebt dat Arnie de good guy is. En de special effects van de T1000.
    2: T1 Origineel verhaal
    3: T4 Eindelijk een opzet naar de daadwerkelijke oorlog die we in al die dream sequences al hebben gezien
    4: T3 Parodie van zichzelf. Tieten vergroten, roze zonnebril, gezicht bij greep in de kruis, etc. etc. hoog slapstick gehalte wat voor mij erge afbreuk doet aan de serieuzere tonen van T1, T2 en T4.
    5:T5 Tja... t hele vernaggelen van de originele tijdlijn en scenes die juist zo iconisch waren in t origineel zien met andere acteurs die dezelfde karakters moeten spelen, doet gewoon veel afbreuk aan deze film. De SFX doen mij ook niet zo veel in deze film. Misschien omdat er zo'n overdaad aan is... het overtuigd gewoon niet meer. Het hele verhaal voegt ook eigenlijk helemaal niets toe aan het universum. Mede omdat we al een stuk future warfare hebben gezien met T4
    Geef het maar toe.... het was te moeilijk voor je

    Gewoon een heerlijke film voor de liefhebbers, super in 3D en de audiotrack weet te overtuigen


    Kijk, met jou ken ik praten.



    kan kun ken kon kin .... daar mag je ook nog een beetje op studeren..... als een lettertje al moeilijk is,
    wat kan je dan nog over een hele film laten blijken....

    Persoonlijk heb ik me best vermaakt met deze film en ook met de 4 eerder uitgebrachte films,
    je houd van SF of je houd niet van SF, zou hem zeker aanraden bij de liefhebbers,
    niets mis mee en zeker 3D beeld demo materiaal en ook de audiotrack weet te overtuigen en
    kan ingezet worden als demo materiaal, gewoon een fijne film

    Zelf heb ik zeker geen spijt van deze aankoop, dat had ik wel bij de 3D aankoop van Mad Max,
    wat een oplichterij was dat voor de 3d liefhebber, bij deze uitgave is wel alles keurig vermeld
    op de hoes en ook daar wil ik wel een compliment voor geven (kunnen die franse prutsers
    van Warner Bros. nog wat fatsoen van leren)

    Niks mis mee dus
    Have fun and enjoy your collection

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geef het maar toe.... het was te moeilijk voor je
    Want het is ook zooooo een moeilijke film... Hij scoort als aller laagste van allemaal op rottentomatoes. Just saying...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    kan kun ken kon kin .... daar mag je ook nog een beetje op studeren..... als een lettertje al moeilijk is,
    wat kan je dan nog over een hele film laten blijken....
    Wel eens van Rotterdams gehoord, conjo?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    kan kun ken kon kin .... daar mag je ook nog een beetje op studeren.....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Wel eens van Rotterdams gehoord, conjo?
    Ik kom uit België en ík weet zelfs zoveel van Rotterdams
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Want het is ook zooooo een moeilijke film... Hij scoort als aller laagste van allemaal op rottentomatoes. Just saying...Wel eens van Rotterdams gehoord, conjo?
    Conjo betekent kat met een u en lijkt mij ook geen Rotterdams, misschien is het Hellevoetplatjes??

    Dat je aan deze film geen plezier hebt beleefd is de meesten nu wel duidelijk denk ik,
    wat ze er op Rotten Tomatoes van vinden boeit me geen seconde, ik heb mij er wel
    mee vermaakt en daar gaat het mij om.

    Er zijn meer mensen die zich best met deze film vermaakt hebben en dan kun je blijven
    jengelen als een klein kind, dat verander je toch niet
    Have fun and enjoy your collection

  24. #24

    Standaard

    Zullen we het op deze zware dag hier gewoon leuk houden jongens !!!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zullen we het op deze zware dag hier gewoon leuk houden jongens !!!
    Er is er hier maar 1 die op de man zit te reageren en beetje dom zit te doen over spelling (who cares?) of proberen te beweren dat dit een hoogstaand IQ filmpje is ipv gewoon te reageren op de film(reeks) reacties zonder persoonlijke aanval. Dan kan je t terug hebben ook natuurlijk.
    Laatst aangepast door Chris W : 14-11-2015 om 19:16

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •