Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zeg 'ns Aaa compleet op DVD!!! 36 DVD box, Source1media

    Fantastisch nieuws!

    3 December brengt Source 1 Media, de complete serie uit in een 36 tellende DVD box!!

    Alle 212 afleveringen inclusief extra's in 1 complete box.

    Adviesprijs 75 euro

    Artwork staat zowel op bol.com en Source 1 Media al online!

    Dit had ik nooit meer durven dromen, ben zeer blij, want ik vind het de meest leuke comedy allertijden.

    Heerlijk jaren 80 en begin jaren 90. Bijna 90 uur genieten voor een zeer schappelijke prijs!
    Laatst aangepast door oranje boven : 09-11-2015 om 19:06

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws!

    3 December brengt Source 1 Media, de complete serie uit in een 36 tellende DVD box!!

    Alle 212 afleveringen inclusief extra's in 1 complete box.

    Adviesprijs 75 euro

    Artwork staat zowel op bol.com en Source 1 Media al online!

    Dit had ik nooit meer durven dromen, ben zeer blij, want ik vind het de meeste leuke comedy allertijden.

    Heerlijk jaren 80 en begin jaren 90. Bijna 90 uur genieten voor een zeer schappelijke prijs!


    De serie kost bij Cosmox.nl trouwens maar € 67,95 (geen verzendkosten) : http://www.cosmox.nl/film/zeg_ns_aaa...7bZBoCJnvw_wcB!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-11-2015 om 18:41

  3. #3

    Standaard

    Cool, zou de serie nog steeds zo leuk zijn als vroeger?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Zeker de serie blijft leuk, tijdloos!!

    En voor die prijs, zoveel uur, zoveel afleveringen, alles compleet in 1 box, is echt een prikkie!

    De meeste populaire comedy aller tijden, zegt genoeg!

  5. #5

    Standaard

    ZWÁÁR mosterd na de maaltijd. Iedereen die hem wilde heeft nu wel bootlegs of NPO Best opgenomen.

    Maar holy shit, Source1Media heeft wel absoluut ballen, en dat becomplimenteer ik ten zeerste. En weet je? Ik denk dat ik 'm gewoon ga kopen ook. :'D

  6. #6

    Standaard

    Source 1 Media bracht jaren geleden veel oudere Nederlandse series uit, maar de laatste jaren brengen ze weinig meer uit in dat genre. De laatste jaren veelal titels die mij totaal niet aanspreken. Heb ook vaker gemaild dat ik het erg jammer vind, dat ze de retro kijker zo in de steek gelaten hebben in die jaren.
    'Zeg 'ns Aaa', heeft inderdaad een zeer lange aanloop gehad om uiteindelijk compleet op DVD te verschijnen. Ik vermoed dat dit niet altijd aan de DVD-maatschappijen heeft gelegen. Immers waarom zouden die, zeker in de hoogtijdagen van de DVD markt, de populairste comedy aller tijden niet compleet willen uitbrengen??

    Ik heb destijds ook van NPO Best opgenomen, maar die zelf opgenomen DVD's,met het logo van NPO Best erboven, in het betreffende beeldformaat, kunnen zeker niet tippen aan 1 mooie complete doos, met menu, geperste DVD's en bewaarbox. Hopelijk steunen die echte fans ook de maatschappij door alsnog deze box te kopen, want zulke uitgaves kunnen we inderdaad alleen maar bejubelen!!

    Ik hoop ook altijd nog vurig op een complete box van 'Prettig Geregeld'.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Source 1 Media bracht jaren geleden veel oudere Nederlandse series uit, maar de laatste jaren brengen ze weinig meer uit in dat genre. De laatste jaren veelal titels die mij totaal niet aanspreken. Heb ook vaker gemaild dat ik het erg jammer vind, dat ze de retro kijker zo in de steek gelaten hebben in die jaren.
    'Zeg 'ns Aaa', heeft inderdaad een zeer lange aanloop gehad om uiteindelijk compleet op DVD te verschijnen. Ik vermoed dat dit niet altijd aan de DVD-maatschappijen heeft gelegen. Immers waarom zouden die, zeker in de hoogtijdagen van de DVD markt, de populairste comedy aller tijden niet compleet willen uitbrengen??

    Ik heb destijds ook van NPO Best opgenomen, maar die zelf opgenomen DVD's,met het logo van NPO Best erboven, in het betreffende beeldformaat, kunnen zeker niet tippen aan 1 mooie complete doos, met menu, geperste DVD's en bewaarbox. Hopelijk steunen die echte fans ook de maatschappij door alsnog deze box te kopen, want zulke uitgaves kunnen we inderdaad alleen maar bejubelen!!

    Ik hoop ook altijd nog vurig op een complete box van 'Prettig Geregeld'.
    Het lag gewoon met name aan die 3 missende afleveringen én het feit dat er al een best of-box was uitgebracht. Dat verzadigde de markt. Oppassen op DVD was ook écht wel een 'test' van de VARA om te zien of het rendabel was om Zeg 'ns Aaa uit te brengen. Blijkbaar was dat toch niet goed genoeg verkocht, dus liet men het over aan Source 1 Media.

    Eigenlijk is het wel de meest down to earth-uitgever, een beetje in de stijl van Shout Factory in Amerika. Ze luisteren wel naar hun kopers, ze houden social media goed bij (gooien zélf gewoon volledige uitzendingen op YouTube, als preview! Welke uitgeverij doet dat?). Ik had er ooit kritiek op omdat het allemaal zo, mja, amateuristisch bijna werd uitgevoerd (Kees & Co had bmp-compressieblokjes op de cover, Mijn dochter en ik seizoen 1 had een compleet verkeerd geauthorde DVD, Wordt vervolgd had niet eens een dvd-menu maar wel 4:3 beelden in een 16:9 kader met een LOGO er overheen (lullig als 99% van die box dus 4:3 is)), maar je kan ze niet nageven dat ze écht wel verbeterd zijn. Plus, ze houden en maken series verkrijgbaar. Kijk naar de heruitgave van 'Toen was geluk', de voorlopers 'Drie recht, één averecht' en 'Vreemde Praktijken' en nu 'Zeg 'ns Aaa...'

    Ik vind ze ballen hebben, écht ballen.

  8. #8

    Standaard

    Denk dat het TV-monument van Han Peekel en de aflevering van achter de schermen als extra's op de box komen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Denk dat het TV-monument van Han Peekel en de aflevering van achter de schermen als extra's op de box komen.
    En de aflevering met de cast van Oppassen waarschijnlijk ook, tenminste dat hoop ik.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws!

    3 December brengt Source 1 Media, de complete serie uit in een 36 tellende DVD box!!

    Alle 212 afleveringen inclusief extra's in 1 complete box.

    Adviesprijs 75 euro

    Artwork staat zowel op bol.com en Source 1 Media al online!

    Dit had ik nooit meer durven dromen, ben zeer blij, want ik vind het de meest leuke comedy allertijden.

    Heerlijk jaren 80 en begin jaren 90. Bijna 90 uur genieten voor een zeer schappelijke prijs!
    Dat zijn nog eens goede berichten!! Die gaat er komen!!

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat ik die ook wil hebben. De serie was zo leuk!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En de aflevering met de cast van Oppassen waarschijnlijk ook, tenminste dat hoop ik.
    Die staat al op de Oppassen-box en is feitelijk ook een Oppassen!!!-uitzending ^_^

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Die staat al op de Oppassen-box en is feitelijk ook een Oppassen!!!-uitzending ^_^
    Dat weet ik, maar het zou een leuke extra zijn voor deze box.

    En wellicht ook nog wat extra's zoals intervieuws ofzo, want die zullen er echt wel zijn.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-11-2015 om 02:20

  14. #14

    Standaard

    Waarom noem je me ineens bij naam, Raymond? Dubbele extra's heb ik altijd een overbodigheid gevonden, als het al op een dvd is uitgegeven is het mijns inziens een goedkope actie om zo'n opname nogmaals als bonusmateriaal te plaatsen, als er nog genoeg andere dingetjes zijn (Koos en Mien in VARA's Sterrenshow, bij Typisch '80 (mèt John Leddy als ik het me goed herinner), etcetera).

    Allemaal leuk en aardig, maar ik ga er niet van uit dat er al bonusmateriaal op komt en terecht, daar draait deze uitgave ook niet om. Laat ze eerst maar eens alle 212 afleveringen zo goed mogelijk op die box zien te krijgen.

  15. #15

    Standaard

    Releasedatum verplaatst naar 20-12-2015

  16. #16

    Standaard

    Source 1 Media, heeft de aflevering de aflevering 'Kerstmis' alvast online (YouTube) gezet, als voorloper van de complete box, die nu 16 december gaat verschijnen.

    Alvast genieten dus!

    ~https://www.youtube.com/watch?v=OqnSG1bp4aA&feature=youtu.be&a

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Source 1 Media, heeft de aflevering de aflevering 'Kerstmis' alvast online (YouTube) gezet, als voorloper van de complete box, die nu 16 december gaat verschijnen.

    Alvast genieten dus!

    ~https://www.youtube.com/watch?v=OqnSG1bp4aA&feature=youtu.be&a
    Wat handiger als je hem werkend plaatst :


  18. #18

    Standaard

    Dank DVD Watcher, zo helpen we elkaar!

  19. #19

    Standaard

    Dank DVD Watcher, zo helpen we elkaar!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Dank DVD Watcher, zo helpen we elkaar!
    Graag gedaan, zo is dat

  21. #21

    Standaard

    Vandaag bij de Mediamarkt gekocht.

    Extra's bestaan uit:

    - Interview Jan Blaaser
    - TV-monument Han Peekel
    - Special (achter de schermen) 100ste aflevering
    - Uitreiking Televisering 1984

    Al met al een prachtige COMPLETE box!
    Super om hem nu daadwerkelijk in mijn bezit te hebben.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Vandaag bij de Mediamarkt gekocht.

    Extra's bestaan uit:

    - Interview Jan Blaaser
    - TV-monument Han Peekel
    - Special (achter de schermen) 100ste aflevering
    - Uitreiking Televisering 1984

    Al met al een prachtige COMPLETE box!
    Super om hem nu daadwerkelijk in mijn bezit te hebben.
    Had je hem voor een leuke prijs?, ik heb hem vandaag besteld bij DVDOutlet.nl voor € 60,49

  23. #23

    Standaard

    Ik heb hem voor 69.99 gekocht. Een kartonnen verpakking laat ik nooit versturen, beschadiging is snel gemaakt dan.
    Bij de Mediamarkt kan ik een 100% onbeschadigde box uitzoeken en zie ik wat ik koop.

    Maar al had de box 500 euro gekost, dan had ik hem ook gekocht en ook voor het dubbele!
    Laatst aangepast door oranje boven : 16-12-2015 om 21:02

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik heb hem voor 69.99 gekocht. Een kartonnen verpakking laat ik nooit versturen, beschadiging is snel gemaakt dan.
    Bij de Mediamarkt kan ik een 100% onbeschadigde box uitzoeken en zie ik wat ik koop.

    Maar al had de box 500 euro gekost, dan had ik hem ook gekocht en ook voor het dubbele!
    Bedankt voor je reactie.

    De box lijkt trouwens enorm op deze uitgave :



    Bevat de Zeg 'ns Aaa box ook 2 dikke plastic boxen, en de schijfjes ongeveer zelfde lay out?

  25. #25

    Standaard

    De boxvorm is hetzelfde, enkel heeft Zeg 'ns Aaa, 3 plastic dozen, met ieder 12 DVD's.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •