Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Af en toe iets schrijven, analyseren of mijn mening ventileren en uitwisselen vind ik leuk, maar ik wil me er ook niet te veel op vastleggen. De zin is er lang niet altijd. Dus daar heb je weinig aan denk ik. Maar ik zal het evengoed in gedachte houden...wie weet
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is precies de reden waarom wij zo blij zijn met onze recensenten. Telkens weer wat inhoudelijks en zo neutraal mogelijk bedenken en schrijven en hopen dat het in de smaak valt. Zo ja, dan is de input veelal nihil, is er commentaar dan krijg je soms de volle laag. Toch doen ze het niet voor niets al zo lang en met genoeg enthousiasme. Het is toch leuk om je mening in een mooie recensie te kunnen geven en onze recensies worden nog immer veelvuldig gelezen, dus hou het zeker in het achterhoofd, want jij kan dat volgens mij heel goed en ook nog eens goed uitleggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Je kunt ook bijvoorbeeld alleen bioscooprecensies gaan doen. Dan doe je gewoon alleen iets als je tijd en zin hebt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    http://filmkrant.nl/TS_december_2015/12717

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •