De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Vragen betreft beamers.

    Hallo medeforumleden..

    Deze keer heb ik een aantal vragen over beamers. Allereest ben ik (nog) niet zo thuis op het gebied van beamers. Vandaar.
    Ik werk op de Galamadammen in Koudum. Dit is een hotel met restaurant en zalen voor vergaderingen etc.
    U raad het al... Wij zoeken nieuwe beamers om in de zaal te plaatsen.
    Wij hebben een aantal goedkope Optoma beamers van pakmbeet 3 jaar oud. Ze vertonen nu allemaal dode pixels. En zo intensief
    zijn deze nou ook weer niet gebruikt. Niet dag in dag uit zeg maar. Ook hebben we een oude Hitachi. Die hadden we al voordat ik
    bij het hotel kwam werken. Dat is bijna 10 jaar geleden. Deze beamer doet het op de dag van vandaag nog steeds uitstekend.
    Dus mijn voorkeur gaat uit naar dit merk. Zoals gezegd zoeken we dus beamers die regelmatig gebruikt worden en toch minimaal
    een jaar of 5 mee moeten gaan. Ook zijn de HDMI, VGA en S-Video en Video aansluitingen belangrijk omdat we te maken krijgen met
    verschillende laptops. Bedrag liever niet hoger dan 500 euro's.

    Nu is mijn oog gevallen op deze beamers.

    http://www.beamershop24.nl/nl/catalo...t/?q=cp-ew250n
    http://www.beamershop24.nl/nl/acer-h5380bd.html
    http://www.beamershop24.nl/nl/canon-lv-wx300.html
    http://www.beamershop24.nl/nl/beamer...on-eb-w04.html

    Allen zijn te krijgen bij Beamershop24.

    Dit zijn maar een paar die ik in mn hoofd heb. Graag wil ik weten welke merken toch het beste zijn qua beamers betreft.
    Misschien weten jullie nog een aantal andere plekken waar ik beamers kan kopen die scherp geprijst zijn.
    Suggesties en tips zijn allemaal welkom om de juiste beamers in huis te halen.

    Dank alvast.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Niemand??
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mag een slotje op. Heb een keuze gemaakt.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Had even een berichtje gedaan per PM, ik kijk niet altijd meer op dit stukje van het forum,
    heb niet zoveel zin meer om allerlei ongeduldige horken te helpen, meesten zijn nog te beroerd
    om een terugkoppeling te geven.

    Zou je geen van de 4 bovengenoemde beamers hebben aangeraden, zijn geen van alleen full HD.

    Vandaag was er bijvoorbeeld een leuke IBood aanbieding, wel Full HD.

    Overigens heb ik zelf een Optoma, deze heeft er nu zo'n 5000 uur opzitten en vertoond(AFKLOPPEN)
    nog geen uitgevallen pixels, dit ligt waarschijnlijk niet aan Optoma, maar aan de fabrikant van de chip,
    (ingeval van DLP is dat dacht ik Texas Instruments) of aan jezelf als er onvoldoende koeling is.

    Het is dan ook niet aan een bepaald merk Beamer toe te schrijven als er dode pixels optreden, ook
    zij kopen hun onderdelen weer bij een bepaalde fabrikant. Natuurlijk mag je van een fabrikant wel
    verwachten dat ze goede onderdelen gebruiken.

    Hoop dat ze bij de aankoop, behalve op de resolutie, ook gelet hebben op de lichtopbrengst, immers
    in vergaderzalen willen ze het niet altijd heel erg donker hebben en dan is zo'n 3500 lumen wel gewenst.
    Een lange lampduur en lage prijs van een lamp is ook wel leuk als deze vervangen moet worden, wat heb
    je aan een beamer als de lamp een vermogen kost en deze maar kort meegaat....
    Dan dien je te letten op de afstand van het scherm tot de beamer en welke grootte de beamer dan kan
    projecteren, dat is ook niet hetzelfde voor iedere beamer. Voor een beamer dien je ook een beetje rekening
    te houden onder welke condities hij gebruikt gaat worden. Gelukkig is hij niet voor jezelf, dan zou ik
    erg mijn best voor je doen, werk niet voor jouw hotel

    Tip:

    Volgende keer iets meer tijd gunnen aan de mensen om te reageren..... denk dat de wil er best
    wel is, zeker voor een medeforumgebruiker die zelf ook actief is, met de koekenbakkers die zich
    net 1 dag hebben aangemeld ben ik zelf wel klaar.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •