De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-Ray spelers die makkelijk DVD-regiovrij gemaakt kunnen worden

    Mijn oude vertrouwde Panasonic BD60 is er laatste mee opgehouden. Nu wil ik een vervangende Blu-Ray speler hebben die alleen wat betreft DVD-regio regiovrij is[1]. Ik heb plenty Regio 1/3/4 DVDs, maar geen regio A/C Blu-Rays, en geen behoefte om die binnenkort te krijgen, dus een 'echte' regiovrije/selectable speler is overkill.

    Na wat struinen op internet heb ik een Samsung BD-F5100 besteld (http://www.videohelp.com/dvdhacks/sa...bd-f5100/12148), maar ik krijg het niet voor elkaar die hack toe te passen. Wellicht werkt hij niet op de europese versie met firmware 1019, of whatever.

    Als iemand nog een tip heeft om deze speler toch te unlocken houd ik me aanbevolen, maar ik denk dat het er op neerkomt dat ik of deze teruggeef en een andere bestel, of een extra regiovrije DVD speler eronder zet -- maar dat laatste zou ik helemaal niet prettig vinden.

    Heeft iemand -- liefst uit eigen ervaring -- een idee over welke (low-budget) speler ik het beste zou kunnen kopen die voor DVD unlockbaar is zonder extra kosten te maken?


    [1] Hier op het forum zie ik alleen een draad voor echte blu-ray-regio-vrije spelers, niet voor spelers die alleen voor DVD unlocked zijn.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zijn alle Philips spelers met dezelfde code voor DVD regiovrij te maken/veranderen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij zijn alle Philips spelers met dezelfde code voor DVD regiovrij te maken/veranderen.
    Ik heb gekeken, maar voor de huidige generatie Philips spelers zie ik geen hacks op het internet. Nu *kan* het dat het wel werkt maar dat niemand het uitgeprobeerd heeft... maar dat is wel weer een risico.

    Is regiovrij tegenwoordig zo'n non-issue voor iedereen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper Janssen Bekijk bericht
    Is regiovrij tegenwoordig zo'n non-issue voor iedereen?
    Voor dvd's wel...

  5. #5

    Standaard

    Ik moet wel voor zowel DVD's als blu-ray's regiovrij zijn; daarom heb ik er eentje bij Stegen gekocht.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Voor dvd's wel...
    Tja, de buiten-regio DVDs die ik heb zijn voor een groot deel niet vreselijk readily available als blu ray, laat staan betaalbaar genoeg dat ik ervoor zou upgraden

  7. #7

    Standaard

    Even om de draad af te maken: Ik heb via hieronder gelinkte shop voor 80E+verzendkosten (nauwelijks meer dan de 65 die ik initieel uitgegeven heb aan de Samsung via Coolblue) een Philips blu-ray regiovrij-voor-DVD speler aangeschaft. Ze hebben er nog een paar

    http://www.mediahomeservice.nl/produ...j-voor-dvd.php

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •