De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twee bloeddorstig goede series vanaf 14 oktober verkrijgbaar

    Twee bloeddorstig goede series vanaf 14 oktober verkrijgbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wou de originals kopen op bluray maar is alleen op dvd leverbaar bij bol.com.
    Weet iemand hier mischien de oorzaak van.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, om een of andere geheimzinnige reden is hij schijnbaar uitgesteld. Misten misschien een ondertitelspoor, gok ik. of een andere fout. Wehkamp geeft wel 2 tot 3 dagen aan, maar of je dat serieus moet nemen. Ik volg die serie wel en ga hem straks wellicht wel halen, maar er is genoeg uit om me voorlopig bezig te houden. Ik wacht wel af en dan is die forse prijs wellicht ook wat gunstiger. De vraag is overigens in Nederlandse Blu-ray Disc releaselijst-topic al gevallen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Hij zou toch alleszins leverbaar moeten zijn. Ik zie geen informatie dat de release is geannuleerd. Dus de melding van Wehkamp zou zomaar toch kunnen kloppen.
    Ook Cosmox biedt 'm aan en zou 'm op voorraad hebben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •