De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Post Probleem Samsung Blu Ray 3D HT-E5500

    Ik heb pas nieuwe films (origineel) gekocht. Ga er helemaal voor zitten en na 10 minuten valt de film uit en gaat naar de smart Hub van de Blu Ray speler. Alles al geprobeerd. Stroom eraf, Update gedaan en een Reset maar niets helpt. Weet iemand wat het probleem is. Kan hem wel wegbrengen maar als het iets is wat ik zelf kan oplossen graag. Dus ik hoop dat iemand dit probleem herkent zodat ik weer snel mijn films kan kijken.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien te simpel, maar blijft er niet een knop op de afstandsbediening van de speler letterlijk hangen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Nee dat denk ik niet. Soms gaat de film na 10 min stoppen en soms later. Als de knop blijft hangen lijkt het mij dat hij er gelijk uit moet vallen. Maar ik zal als ik thuis ben wel een kijken. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •