De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wereldwijde kaskraker Terminator Genisys verschijnt 11 november op DVD, Blu-ray en 3D BD

    Wereldwijde kaskraker Terminator Genisys verschijnt 11 november op DVD, Blu-ray en 3D BD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 06-10-2015 om 10:39

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wereldwijde kaskraker
    LOL, film heeft $ 440 miljoen opgebracht, waarvan een kwart in China, bij een budget van $ 155 miljoen, dat is nog exclusief promotiebudget.
    In westerse landen gaat ongeveer de helft van de opbrengst naar de filmmaatschappij, in China is dat minder.

    Film heeft dus denk ik nog geen zwarte cijfers geschreven, de vervolgen zijn niet voor niets geparkeerd.

  3. #3

    Standaard

    Maar geheid dat daar nog heel veel geld bijkomt vanuit de DVD/BD/On Demand-verkopen. Die 440 miljoen betreft alleen bioscoop-release.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    En dan hebben we de rekening van de endoskulls nog niet gemaakt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En vooral blij dat er weer een titel met Dolby Atmos wordt uitgebracht, dit keer door Universal. Daardoor zal deze film thuis nog beter bevallen dan in de bioscoop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Alleen jammer dat de 3D versie wel weer de vreselijkste cover krijgt die je maar kan bedenken

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel mee eens, maar op de een of andere manier vind ik die andere minder Terminator en meer X-men: Days of Future Past-isch...
    Waarom dan die blauwe Blu-ray 3D-banner erbij moet? Het is niet alsof de hoes dat nog niet duidelijk genoeg maakt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Kan niet zeggen dat ik het met jullie eens ben, ik vind die 3D veel mooier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan niet zeggen dat ik het met jullie eens ben, ik vind die 3D veel mooier.
    Ik ook, die ander vind ik zo'n typische gefotoshopte ensemble foto waarop elk bekend gezicht moet staan en hoe bekender, hoe groter. Net zoals bij bijv X-Man days of future past. Ook zo'n walgelijke foto. Nee, dan vind ik de 3D versie een stuk beter geslaagd.

  10. #10

    Standaard

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een uitgave met de andere 4 films. Iemand iets gelezen over of die erin zit ergens?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk op zoek naar een uitgave met de andere 4 films. Iemand iets gelezen over of die erin zit ergens?
    Even mezelf antwoord geven. Misschien ook interessant voor anderen:
    de complete collection van amazon.it. Als dit het artwork is, dan vind ik het niet verkeerd eruit zien. Nu nog afwachten wat de specs zijn.. Prijs is 33 euro (iets meer)

    71DjKueLc0L._SX522_.jpg

  12. #12

    Standaard

    Er komt in Media Media (Belgïe althans ook een steelbook) 2D Only

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •