De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard It's A Wonderful Life - NL Subs op Zweedse blu ray?

    De Scandinavische versie van deze Bluray Disc zou volgens Discshop.se over NL ondertitels beschikken.
    Helaas wordt ook aangegeven dat de cover fouten bevat, maar welke laat men in het midden.
    Kan iemand uitsluitsel geven of op deze uitgave wel of geen NL ondertiteling aanwezig is?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-10-2015 om 07:21 Reden: aangepast naar correcte titel
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je It's A Wonderful Life bedoelt en ik zou via blu-ray.com iemand die hem bezit vragen of deze er op staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat je It's A Wonderful Life bedoelt en ik zou via blu-ray.com iemand die hem bezit vragen of deze er op staan.
    Je hebt gelijk Peptalk, beetje domme fout van mij.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  4. #4

    Standaard

    Net even een check gedaan via dvdprofiler. De Noorse blu-ray (ook Zweedse ot) zou idd Nederlandse ondertiteling hebben. Dus dan zou dit juist zijn voor de Zweedse versie; Dat zou heel goed nieuws zijn.

    Heb Kristofke net een pb gestuurd. Mogelijk kan hij dit checken en eventueel power buy organiseren?
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 08-10-2015 om 22:08
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik ben geïnteresseerd!

    Ik heb echt jaren gewacht op een Nederlandse release en uit wanhoop dit jaar maar de UK versie geïmporteerd. Nu komt ie toch met NL ondertitels uit. Hetzelfde verhaal met It Happened One Night. Uit Italië geïmporteerd en nu is de Duitse versie uit met schijnbaar NL ondertitels.
    The future is Blu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net even een check gedaan via dvdprofiler. De Noorse blu-ray (ook Zweedse ot) zou idd Nederlandse ondertiteling hebben. Dus dan zou dit juist zijn voor de Zweedse versie; Dat zou heel goed nieuws zijn.

    Heb Kristofke net een pb gestuurd. Mogelijk kan hij dit checken en eventueel power buy organiseren?
    Er worden hier wellicht conclusies getrokken waarvan ik me afvraag of die juist zijn. In DVDProfiler staat weliswaar bij de Noorse Blu-ray ook Dutch als ondertitels, maar zoals zo vaak op DVD Profiler ontbreekt een coverscan van de achterkant die dit kan bevestigen. Degene die deze bijdrage heeft geplaatst, bezit duidelijk niet de Blu-ray zelf. En het zal niet de eerste keer zijn dat "Deutsch" wordt verward met "Dutch".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Volgens de backcover van de zweedse blu-ray bevat de disc NL ondertitels.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er worden hier wellicht conclusies getrokken waarvan ik me afvraag of die juist zijn. In DVDProfiler staat weliswaar bij de Noorse Blu-ray ook Dutch als ondertitels, maar zoals zo vaak op DVD Profiler ontbreekt een coverscan van de achterkant die dit kan bevestigen. Degene die deze bijdrage heeft geplaatst, bezit duidelijk niet de Blu-ray zelf. En het zal niet de eerste keer zijn dat "Deutsch" wordt verward met "Dutch".
    Daarom schreef ik 'zou'. Er is dus nog geen zekerheid.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Ik geloof er niets van dat hier NL subs op staan, is ook een in NL onbekende uitgever. Ach ja zolang niemand mijn advies opvolgt om het te vragen bij iemand die hem heeft op blu-ray.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik geloof er niets van dat hier NL subs op staan, is ook een in NL onbekende uitgever. Ach ja zolang niemand mijn advies opvolgt om het te vragen bij iemand die hem heeft op blu-ray.com

    Om één of andere reden kan ik geen bericht plaatsen op het blu-ray.con forum.Maar Kristofke heeft de vraafg al uitgezet naar Zweden, als eerder gemeld,
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Je moet ook een bericht sturen naar 1 of alle bezitters v/d Zweedse versie en er niet 1 plaatsen:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Done
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Heb de disc binnen. Hij heeft inderdaad nl-ot!!! Wel een kanttekening, in het begin bij de 'engel' scene (waar Clarence wordt opgeroepen) is de ot niet accuraat (snel, niet geheel ot). Dit is niet uniek voor de nl-ot, maar ook zichbaar bij de zweedse ot.

    Maar ....wat een prachtige beeldkwaliteit!!! KOPEN!!! Kost iets minder dan €20,-- in Zweden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb de disc binnen. Hij heeft inderdaad nl-ot!!! Wel een kanttekening, in het begin bij de 'engel' scene (waar Clarence wordt opgeroepen) is de ot niet accuraat (snel, niet geheel ot). Dit is niet uniek voor de nl-ot, maar ook zichbaar bij de zweedse ot.

    Maar ....wat een prachtige beeldkwaliteit!!! KOPEN!!! Kost iets minder dan €20,-- in Zweden.
    Bedankt voor je informatie, ik ga hem ook bestellen.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •