De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: wegens verhuis buitenland

    Ik ga begin december verhuizen naar Spanje en zou een groot deel van mijn collectie verkopen.

    Ik dacht eraan dit via een garage-verkoop te doen.
    Voordat ik dit in detail uitwerk, wilde ik hier eerst even peilen of er belangstelling voor zou zijn.

    Locatie zou heel dicht bij de Mediamarkt van Wilrijk (België) zijn.

    Het gaat om Blu-ray, dvd, enkele collectibles, enz ...
    Heb nog geen juist aantal, maar het gaan er wel meer dan 500 worden.
    Prijzen zullen 1 euro voor dvd en 2 euro voor blu-ray zijn, met uitzondering van collectibles, special editions, series, import, ...

    Graag jullie reacties.

  2. #2

    Standaard

    Helaas is dat te ver weg voor mij. Als je de lijst hier plaatst wil ik misschien wel een aantal van je overnemen. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in blu-ray's

  3. #3

    Standaard

    Voor mij is de afstand geen probleem, maar een lijst zou inderdaad handig zijn. Vooral blu-ray's, tv series en special editions kan ik waarderen.

  4. #4

    Standaard

    voor mij ook te ver weg, maar als er een lijst is wil ik wellicht daar titels van. Voor de verzendkosten wordt dan gewoon betaald natuurlijk

  5. #5

    Standaard

    Voor mij praktisch om de hoek, maar als je een lijst zou kunnen posten, wil ik wel eens een kijkje nemen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik moet ze nog sorteren welke ik wel ga meenemen en welke niet. Zal dit zo snel mogelijk proberen te doen.
    Ik zou eerst geen lijst posten, omdat ik daar de vorige keer enorm veel kritiek had op gekregen en niets verkocht.
    Maar als jullie het nu wel vragen, zal ik dat zo snel mogelijk proberen te doen.

  7. #7

    Standaard

    Alles ligt natuurlijk aan de vraag-/pakketprijs; zie topic. Een DVD is 10-20 cent waard, een bluray een euro ofzo. Bij een box kun je iets meer vragen, maar niet veel meer. Interessante (als in niet-gangbare) titels kunnen meer opbrengen, maar verwacht er niet te veel van. Maar ik begrijp dat je in België meer kunt vragen.
    Laatst aangepast door Oakey : 02-10-2015 om 19:48

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Alles ligt natuurlijk aan de vraag-/pakketprijs; zie topic. Een DVD is 10-20 cent waard, een bluray een euro ofzo. Bij een box kun je iets meer vragen, maar niet veel meer. Interessante (als in niet-gangbare) titels kunnen meer opbrengen, maar verwacht er niet te veel van. Maar ik begrijp dat je in België meer kunt vragen.
    is dit serieus : Dit bedoel je toch niet als grap of wel: " Een DVD is 10-20 cent waard, een bluray een euro ofzo "

    geen wonder dat er hier op dit forum geklaagd wordt dat de blu ray verkoop in nederland achteruit gaat,
    ik mag toch hopen dat je voor beetje gangbare blu ray titels toch iets meer dan een 1 euro zult krijgen bij een verkoop?
    Ik weet dat de dvd markt ook redelijk op z'n gat ligt maar zelfs prijven van 10-20 cent vind ik toch wel erg weinig, is het zo slecht gesteld met de nederlandse dvd en blu ray markt?

  9. #9

    Standaard

    Zullen we de discussie over de waarde van een DVD of Blu-ray niet in een verkoopthread van een verkoper houden? En zeker niet je eigen waar gaan aanbieden in een topic van een ander!
    Is niet erg netjes naar de verkoper toe.

    Als je hierover wilt discussiëren, doe dat dan in het topic waar Oakey naar linkt: zie topic
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zullen we de discussie over de waarde van een DVD of Blu-ray niet in een verkoopthread van een verkoper houden? En zeker niet je eigen waar gaan aanbieden in een topic van een ander!
    Is niet erg netjes naar de verkoper toe.

    Als je hierover wilt discussiëren, doe dat dan in het topic waar Oakey naar linkt: zie topic
    Helemaal eens hoor, maar dit is geen verkoopthread volgens de forumregels, want er wordt geen titel o.i.d. genoemd. Dan ook consequent zijn en deze hele discussie verplaatsen naar een andere plek.

  11. #11

    Standaard

    Geen verkoopthread??? Hij biedt bijna zijn hele collectie te koop aan!! Als dat geen verkoop is...
    Dat hij (nog) geen titels noemt doet daar geen afbreuk aan. Het zal alleen de verkoop bemoeilijken, want niemand koopt blind een hele collectie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Geen verkoopthread??? Hij biedt bijna zijn hele collectie te koop aan!! Als dat geen verkoop is...
    Dat hij (nog) geen titels noemt doet daar geen afbreuk aan. Het zal alleen de verkoop bemoeilijken, want niemand koopt blind een hele collectie.
    Vooruit dan maar
    Ik zag het meer als een discussie over 'hoe kom ik van mijn collectie af' en of daar nog interesse in zou zijn.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vooruit dan maar
    Ik zag het meer als een discussie over 'hoe kom ik van mijn collectie af' en of daar nog interesse in zou zijn.
    Ik ook. Zag in de eerste post niet iets te koop aangeboden worden.
    inmiddels zijn we 12 posts en 14 dagen verder en.....niks te koop.
    Ruim te veel films, muziek en docu's. Verslaafd sinds 1964.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vooruit dan maar
    Ik zag het meer als een discussie over 'hoe kom ik van mijn collectie af' en of daar nog interesse in zou zijn.
    De titel van mijn topic heeft wel degelijk TKA. Het was zeker de bedoeling niet om een discussie te starten en in mijn eerste post en iets later post staat heel duidelijk dat ik de collectie wil verkopen. Ik wilde enkel eerst toetsen of er mensen geïnteresseerd zijn in een garage verkoop. Daarvoor hoeft dan ook geen lijst gepost te worden. Nu die lijst zal er wel komen, maar zeker niet aan prijzen die jij hebt vermeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hrheideveld Bekijk bericht
    Ik ook. Zag in de eerste post niet iets te koop aangeboden worden.
    inmiddels zijn we 12 posts en 14 dagen verder en.....niks te koop.
    In een 2de post staat vermeld dat er een lijst zal komen, maar in de eerste post staat ook dat ik pas in december ga verhuizen. Ik heb een zelfstandig beroep en moet intussen ook de verhuis regelen met alles wat daarbij komt kijken. Mijn totale collectie is iets van een 3000 films, meer dan 1000 cds en rond de 500 vinyl. Dus in het klein beetje vrije tijd dat ik nog heb, moet ik deze manueel gaan sorteren of ik het zal houden of niet. Intussen kijk ik ook na welke titels ik wil upgraden en of er al een beter alternatief verkrijgbaar is. Ik wil het ook niet overhaast doen, want dan ga ik er iets uitgooien waar ik later spijt van krijg. Heel wat titels zijn op blu-ray en die gaan eruit, of ze gaan uitkomen. Maar er zijn ook titels die waarschijnlijk nooit geen blu-ray release gaan krijgen. Dus graag een beetje geduld.

  15. #15
    rakker
    Guest

    Standaard

    Ik woon ook niet zo heel ver uit de buurt dus ben ook benieuwd naar je lijst + ik kan een bezoek gelijk combineren met een bezoek aan de MM van Wilrijk

  16. #16

    Standaard

    Ik ben heel makkelijk. Ik wil wel 50 blurays overnemen genres horror, sci-fi en fantasy en aziatisch mocht je dat hebben liggen. Het gaat mij alleen om de blurays.

  17. #17

    Standaard

    Hier evt ook wel intresse in de titels die je aanbiedt. Voornamelijk BR's en collectables.

  18. #18

    Standaard

    Ik ben volop bezig met het sorteren en normaal zal ik de lijst tegen eind november, ten laatste begin december online kunnen plaatsen.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb dan ook wel interesse in, voornamelijk oorlogs films.

  20. #20

    Standaard

    Wegens tijdsgebrek zal ik niet meer in de mogelijkheid zijn om deze via het forum te verkopen. Dit topic mag dus afgesloten worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •