De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: The Muppets (2015)

  1. #1

    Standaard The Muppets (2015)

    Er is weer een nieuwe serie rond de Muppets en Veronica gaat volgens http://www.veronicamagazine.nl/nieuw...-naar-veronica het uitzenden.

    Het is anders dan de oude serie maar ik heb de eerste 5 minuten me vermaakt. De rest van de aflevering kijk ik later bij Veronica wel.

    Edit: aanbieder video bleek niet officieel te zijn.
    Laatst aangepast door martwout : 04-10-2015 om 08:21

  2. #2

    Standaard

    Nope, niet het officiële YouTube-kanaal van The Muppets. Moest ook even kijken maar is gewoon een random uploader.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de info. Er is wel een officieel kanaal met allerlei muziekstukken van ze. Ik heb de videolink maar weggehaald aangezien hij dus niet legaal is.Via zoeken kan je hem zo vinden.

  4. #4

    Standaard

    Heb de eerste 2 episodes gezien via hulu. Ik vind het toch weer knap dat men de muppets weer opnieuw heeft uitgevonden zeg maar. De show is weer heel anders dan het origineel (lach of ik schiet humor) en neigt nu meer naar de Modern Family/ The Office kant. Meer wat subtielere humor dus. Ook hier gaat het weer om het runnen van een show, met Piggy als diva, maar het voelt fris aan, hoewel alle bekenden er gewoon weer in zitten (plus wat muppets die er in de laatste 2 films bijgekomen zijn).

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Gisteravond waren de eerste twee afleveringen op Veronica. Ik heb meerdere keren goed gelachen. Vooral die code rood. Deze serie zal ik blijven volgen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •