Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #26

    Standaard

    Niet helemaal juiste topic, maar heeft iemand van jullie hier al Amazon Video geprobeerd?
    Schijn al te werken, maar vindt nog geen Amazon App. Zou graag de nieuwe series van hen die ze in 4K/HDR streamen gaan kijken...

    Ik heb ook de 10 € welkomstbon gehad van ze, ga er ook een leuke Ultra Blu Ray van kopen, trouwens hebben ze vaak al afgeprijst.
    Zeker als je vergelijkt met de afzet prijzen die ze hier in NL er voor durven te vragen.

  2. #27

    Standaard

    Iemand in Rotterdam toevallig nog interesse in iets van Amazon.de?

    Ik heb ook de 10euro bon en wil deze graag gebruiken, maar kom net niet aan de 40euro en wil er niet zomaar iets bijdoen om boven dat bedrag te komen. Uiteraard delen we de bon dan over het aantal artikelen.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Met de kortingscode mijn eerste UHD 4K Blu-ray's besteld:

    Deadpool en X-men Apocalypse samen voor €32,28 terwijl ze bij Bol €29,99 per stuk kosten.
    Nu is het nog wachten op de Oppo UHD speler.
    Weet je of Deadpool Nederlandse subs heeft?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Weet je of Deadpool Nederlandse subs heeft?
    Zelf kan ik het nog niet uittesten en de hoes geeft ook geen uitsluitsel.

    Volgens bluray-disc.de zou deze dus wel NL subs hebben ( http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc ), maar helaas is die site niet altijd even duidelijk.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Zelf kan ik het nog niet uittesten en de hoes geeft ook geen uitsluitsel.

    Volgens bluray-disc.de zou deze dus wel NL subs hebben ( http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc ), maar helaas is die site niet altijd even duidelijk.
    Dank je wel voor de informatie! Het is wel aantrekkelijk om met die korting weer een bestelling te doen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Iemand in Rotterdam toevallig nog interesse in iets van Amazon.de?

    Ik heb ook de 10euro bon en wil deze graag gebruiken, maar kom net niet aan de 40euro en wil er niet zomaar iets bijdoen om boven dat bedrag te komen. Uiteraard delen we de bon dan over het aantal artikelen.
    Ja, Game of Thrones S06 en Star Trek Beyond. Maar misschien is dat wat teveel voor je?

  7. #32

    Standaard

    10 euro korting op Amazon.de met de code 10KORTING. Check de link voor de voorwaarden.

  8. #33

    Standaard

    "Boeken, kalenders, digitale producten, cadeaubonnen en items aangeboden door derden (Marketplace-verkopers) komen niet in aanmerking voor deze actie"
    Afgezien van het feit dat je deze zin op twee manieren kunt lezen/interpreteren, begrijp ik niet dat bijv. boeken uitgesloten zijn. Duitsland kent geen vaste boekenprijs, dus dat kan nooit een belemmering zijn; en wat beschouwt men als "digitale producten"? CD's, Blu-ray's, DVD's, software zijn in mijn optiek namelijk allemaal digitale producten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    CD's, Blu-ray's, DVD's, software zijn in mijn optiek namelijk allemaal digitale producten.
    En kijk 'mijn' is waar het dus in jou bewering gruwelijk verkeerd loopt. Je mag denken wat je wilt, maar de algemene aanname is toch net even iets anders

    Digitale producten zijn producten die alleen op de computer (digitaal) bestaan, ze zijn downloadbaar of toegankelijk via een computer/internet. CD's, Blu-ray's en DVD's zijn dus fysieke producten en niet digitaal, want je kan ze vastnemen, dus fysiek.
    Software is een beetje dubbel, nu tegenwoordig minder vaak natuurlijk omdat haast alles digitaal wordt aangeleverd en niet langer op een schijfje (fysiek)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Geen vast boekprijs? Wat je meteen kan vaststellen dat de prijzen van boeken zeer goedkoop zijn, als ik vergelijk met de prijzen hier in België zijn de boeken dubbel zo duur als in Duitsland.....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En kijk 'mijn' is waar het dus in jou bewering gruwelijk verkeerd loopt. Je mag denken wat je wilt, maar de algemene aanname is toch net even iets anders

    Digitale producten zijn producten die alleen op de computer (digitaal) bestaan, ze zijn downloadbaar of toegankelijk via een computer/internet. CD's, Blu-ray's en DVD's zijn dus fysieke producten en niet digitaal, want je kan ze vastnemen, dus fysiek.
    Software is een beetje dubbel, nu tegenwoordig minder vaak natuurlijk omdat haast alles digitaal wordt aangeleverd en niet langer op een schijfje (fysiek)
    Stefaan, bij digitaal denk "ik" aan nullen en énen en dan dus met name aan de technische opslag van de inhoud, niet zozeer aan de "drager" of het medium. Het zou wel verhelderend zijn als ze even zouden uitleggen wat er wél en wat er niet onder valt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #37

    Standaard

    10 euro korting op Amazon.de met de code 10KORTING. Check de link voor de voorwaarden. is niet voor belgische klanten

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dit is trouwens voor het eerst dat ik bij een van de Amazon-vestigingen een kortingcode heb gekregen. Ik heb in al die jaren al heel veel daar besteld, maar als trouwe klant word je nooit getracteerd op een leuke kortingbon, zoals bol.com dat wel regelmatig doet voor zijn trouwe klanten.
    Ik vermoed dat het vooral een stimulans is om de Nederlanders over te halen meer te kopen bij Amazon.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Is niet voor belgische klanten
    Dan kopen we vandaag niets...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan kopen we vandaag niets...
    Misschien omdat veel Belgen automatisch naar amazon.fr gaan ;-
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #41

    Standaard

    Weet iemand uit België hoe die betaalmethode "betalen met je bankrekening (via SEPA)" werkt op amazon.de ?
    Is dat dan gewoon betalen met je debit card ipv Visa of Mastercard ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien omdat veel Belgen automatisch naar amazon.fr gaan ;-
    Ik prefereer toch Duitse boven Franse uitgaves.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet iemand uit België hoe die betaalmethode "betalen met je bankrekening (via SEPA)" werkt op amazon.de ?
    Is dat dan gewoon betalen met je debit card ipv Visa of Mastercard ?
    Je betaalt gewoon via je bankrekening. Het geld wordt dan later afgeschreven.

    Ik heb toen mijn IBAN nummer en BIC code op moeten geven.

  19. #44

    Standaard

    Sommige Nederlandse klanten zouden nu via ideal kunnen betalen: https://tweakers.net/nieuws/131391/a...via-ideal.html

  20. #45

    Standaard

    Amazon Prime is blijkbaar vanaf nu beschikbaar op amazon.de gratis levering binnen 1 dag en amazon prime video ?

    https://www.amazon.de/gp/prime/pipel...v_swm_pangeaBE

    Tot 31/03 betaal je na de proefperiode 3,99 euro per maand.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #46

    Standaard

    En daarna 6 euro per maand, dat staat dus gelijk aan wat je alleen voor PrimeVideo zou betalen, dus extra voordeel!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    En daarna 6 euro per maand, dat staat dus gelijk aan wat je alleen voor PrimeVideo zou betalen, dus extra voordeel!
    Deed amazon.co.uk maar zoiets. Wel handig want soms swingen die verzendkosten bij amazon.de de pan uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Deed amazon.co.uk maar zoiets. Wel handig want soms swingen die verzendkosten bij amazon.de de pan uit.
    Zodra er een boek/comic in je bestelling zit of het boven de 29 euro is, was het voor Nederland al gratis. Die snellere levering maakt me niet zo uit..

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zodra er een boek/comic in je bestelling zit of het boven de 29 euro is, was het voor Nederland al gratis. Die snellere levering maakt me niet zo uit..
    Ja dat soort dingen bestel ik niet meestal. 1 of 2 films en dan kom je niet aan 29 euro.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #50

    Standaard

    Persoonlijk ben ik er helemaal NIET blij mee.

    Ik heb niets met die streaming en nu hebben ze de NORMALE gratis verzendingen verhoogt van 30 naar 50 euro

    Balen.. en dat word dus minder afnemen... van amazon.de
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •