De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW) The Avengers: Age of Ultron

    Media Markt Eindhoven: 19,99 (2D), 24,99 (3D).

  2. #2

    Standaard

    Carrefour Borsbeek 19,99 (2D), 23,99 (3D)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    MM Heerhugowaard...... nog niet in de winkel, lagen achter in magazijn ondanks verschijningsdatum 28-9-15

    Kostte 24,99 zeker niet de goedkoopste, maar dat kan je ook niet zijn als je zit te slapen en nieuwe gewilde uitgaves in je magazijn laat liggen

    Je moet er daar dus even om vragen.... ik weet dus helaas niet hoeveel de 2D versie kost..... hij lag er niet.

    Heb de 3D maar meegenomen, was er nu toch en iemand moet deze winkel toch nog een beetje ondersteunen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    MM Heerhugowaard...... nog niet in de winkel, lagen achter in magazijn ondanks verschijningsdatum 28-9-15
    De officiële releasedatum is 30 september, morgen dus.
    Mogelijk dat de winkels een embargo hebben gekregen van Disney voor de release en dat ze deze dus niet eerder in de winkel mogen verkopen.

    On topic: Bol.com 21,99 (2D) en 26,99 (3D)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De officiële releasedatum is 30 september, morgen dus.
    Mogelijk dat de winkels een embargo hebben gekregen van Disney voor de release en dat ze deze dus niet eerder in de winkel mogen verkopen.

    On topic: Bol.com 21,99 (2D) en 26,99 (3D)
    Ik kon meekijken in de PC..... de release date was volgens het scherm 28 september.... dat was de reden
    dat ik het schijfje op dat moment meekreeg van de medewerker die op die afdeling niet werkzaam was
    maar wel een schijfje uit het magazijn kon halen voor mij, met de opmerking dat hij dan geen boete kon krijgen.

    Heb me niet echt verdiept in de werkelijke release datum, hoopte weer op een technisch beeld en audio spectakel,
    helaas valt deze Marvel uitgave mij zwaar tegen, 2D beeld is maar flets en mager, audio is niet wat ik gewend
    ben van Marvel..... absoluut mager en helemaal niet dynamisch..... maar dat is met DTS HD MA gewoon mogelijk,
    het staat nu helaas eenmaal niet voor kwaliteit..... kan wel, maar ze brengen er ook veel rommel op uit
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Hij lag afgelopen weekend al in de schappen bij de V&D in Den Haag centrum.
    Online is ie bij hun ook te bestellen en zit ook meteen in de 3 halen 2 betalen actie!

  8. #8

    Standaard

    MM Wilrijk 18,99 (2D)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    MM Zoetermeer 20,99
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •