Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 64 van 64 worden weergegeven.

Discussie: Jurassic World

  1. #51
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Vandaag de Steelbook editie 2D gezien in MM Antwerpen. Deze kost 22,99 EUR. De 3D versie was nog niet binnen. Men verwacht deze morgen.

  2. #52

    Standaard

    Deze skip ik voorlopig tot de 3D wat goedkoper wordt of in een 2+1 actie zit.
    Blu-ray bestaat nu al zolang en vind dit persoonlijk toch echt wel gekke prijzen, met zo'n prijzen snap ik wel waarom de dvd/blu-ray industrie naar de knoppen gaat...
    BD (1243) What i Watch

  3. #53

    Standaard

    In MM Oostakker heeft men in de winkel de poorten van Jurassic World geplaatst met in de zuilen de blu-ray's geplaatst. Echt tof gedaan.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Vind eerlijk gezegd dat de meeste hier erg duur aankopen, ook andere films buiten Jurassic World. Zie vaak prijzen a € 22,- voor een 2D voorbij komen of € 25,- voor 3D als het niet duurder is.

    Gewoon goed rond kijken, acties bekijken en wellicht wat 'moeite' doen en dan heb je echt leuke prijzen.

    Ik koop nauwelijks nog nieuwe titels, meestal pas als ze goedkoper worden. Maar sommige titels wil ik meteen hebben, en de steelbooks zijn vaak gelimiteerd

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik koop nauwelijks nog nieuwe titels, meestal pas als ze goedkoper worden. Maar sommige titels wil ik meteen hebben, en de steelbooks zijn vaak gelimiteerd
    Ik ben ook geen heilig boontje hoor.. ik heb ook zo af en toe films die ik direct/z.s.m. wil hebben zoals Jurassic World, Transformers, binnekort San Andreas als voorbeeld.
    Laatst aangepast door Robintje : 06-10-2015 om 22:02

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mediamarkt krijgt een steelbook, alleen de nederlandse vestigingen krijgen blijkbaar alleen een 2D versie op steelbook : http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11 & de belgische vestigingen krijgen een 3D + 2D steelbook : http://www.mediamarkt.be/mcs/product...tml?langId=-17.

    En dat vind ik jammer, want de belgische webshop verzend niet naar Nederland helaas.

    Erg raar dat er geen 3D steelbook hier komt, terwijl het bij onze zuiderburen wel het geval is.
    Heeft MediaMarkt dus geen normale 2D uitgave i.p.v. enkel de steelbook 2D?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Heeft MediaMarkt dus geen normale 2D uitgave i.p.v. enkel de steelbook 2D?
    Ze hebben ook een gewone keepcase.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb net de nieuwe jurassic park collection binnen gekregen met jurassic world. Jammer dat, vergeleken met de vorige box en die in USA, zo simpel is
    Maar ja na JW2 weer een box en bij JW3 etc. etc.

  9. #59

    Standaard

    Ik zag de 2D steelbook editie vandaag bij MM Arnhem voor 19,99. De gewone keepcase versie was volgens mij 21,99.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hangt ervan af. Als je voor 29 euro koopt zijn de verzendkosten voor België gratis.
    29 niet maar wel 25€. Ik was toch van plan om een blu-ry bij te kopen om boven de 25 te zijn.

  11. #61

    Standaard

    Ah, dan is het 29 in Duitsland.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    klopt het dat de UK 3D versie geen extra's bevat en slechts 1-disc zoals reviewers hier aangeven ? dvdcompare meld wel een 2-disc versie en extra's, verwarrend...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #63

    Standaard

    Volgens Blu-ray.com members heeft de 3D idd enkel de 3D-disc, maar na mailen met Universal hebben die besloten de 2D op te sturen als ze kunnen hun bewijs voorleggen de 3D-versie gekocht te hebben. Enkel de HMV exclusive steelbook bevat zowel de 3D als 2D-disc.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Volgens Blu-ray.com members heeft de 3D idd enkel de 3D-disc, maar na mailen met Universal hebben die besloten de 2D op te sturen als ze kunnen hun bewijs voorleggen de 3D-versie gekocht te hebben. Enkel de HMV exclusive steelbook bevat zowel de 3D als 2D-disc.
    bedankt voor de info !
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •