De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Blu-ray: Under the Skin

    Weet iemand wanneer nu eindelijk Under the Skin uitkomt in Nederland ?
    http://www.imdb.com/title/tt1441395/?ref_=fn_al_tt_1

  2. #2

    Standaard

    Niet zolang de rechten bij A-film zitten. Ik heb zelf de UK versie gekocht, veel wordt er toch niet in gesproken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Niet zolang de rechten bij A-film zitten. Ik heb zelf de UK versie gekocht, veel wordt er toch niet in gesproken.
    Heeft dus geen NL subs ?
    En ook niet gecensureerd ?, willen ze in de UK nog wel eens doen.....

  4. #4

    Standaard

    Engelse subs, niet gecensureerd. Het zal alleen niet zeker zijn of deze in de zwarte hoes geleverd wordt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Engelse subs, niet gecensureerd. Het zal alleen niet zeker zijn of deze in de zwarte hoes geleverd wordt.
    Eind juni bij amazon.co.uk besteld met glanzende sleeve en zwarte hoes.

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de reacties

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eind juni bij amazon.co.uk besteld met glanzende sleeve en zwarte hoes.
    Die heb ik ook, maar het is niet zeker dat je die nog krijgt (was gelimiteerd), er is ook een gewone blauwe amaray in omloop

  8. #8

    Standaard

    Draadje even naar boven schoppen: iemand een idee hoe het zit met de Bluray uitgave van deze film in Benelux (NL ondertiteling)? Ik heb hem al op DVD gezien in de MediaMarkt, maar daar konden ze me geen info geven over een eventuele bluray uitgave. Ik vrees een beetje dat we het hier met de DVD zullen moeten doen of de UK versie van de bluray?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Draadje even naar boven schoppen: iemand een idee hoe het zit met de Bluray uitgave van deze film in Benelux (NL ondertiteling)? Ik heb hem al op DVD gezien in de MediaMarkt, maar daar konden ze me geen info geven over een eventuele bluray uitgave. Ik vrees een beetje dat we het hier met de DVD zullen moeten doen of de UK versie van de bluray?
    Denk dat het wel duidelijk lijkt dat dit niet op blu-ray zal verschijnen bij ons.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk dat het wel duidelijk lijkt dat dit niet op blu-ray zal verschijnen bij ons.
    Mogelijk niet. Wel vreemd dat hij op DVD dan wel uitgekomen is, hier...

  11. #11

    Standaard

    Even Splendid een mailtje gestuurd ivm met een bluray release, en zij meldden me dat ze Under the Skin enkel op DVD uitbrengen hier, niet op bluray... Jammer...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •