Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 233 van 233 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Gisteren TLJ de tweede keer gezien, ditmaal op Blu Ray!

    Conclusie: zelf bij stevig gebruik van de fast-forward-knop en de mute-knop blijf ik de film bagger vinden.

    FF voor alle scenes die ik sowieso al bagger vond en de mute voor de kakofonie aan "may the force", "light" etc.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gisteren TLJ de tweede keer gezien, ditmaal op Blu Ray!

    Conclusie: zelf bij stevig gebruik van de fast-forward-knop en de mute-knop blijf ik de film bagger vinden.

    FF voor alle scenes die ik sowieso al bagger vond en de mute voor de kakofonie aan "may the force", "light" etc.
    Op de fast-forward-knop manier kan je toch nooit in de flow van de film komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-04-2018 om 15:09

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Op de fast-forward-knop manier kan je toch nooit in de flow van de film komen.
    Tja, het is hoe je het bekijkt. Voor mij doen de scenes die ik skip juist afbreuk aan de flow van de film. Het zijn toch allemaal verschillende verhaallijnen door elkaar.

    Ik heb vrijwel alles met Rey tot aan de face-to-face met Kylo geskipt. Dat is 1 verhaal binnen de vele verhalen in de film. Dus 'mis' alleen haar deel en de rest is prima te volgen. Zo ook bijvoorbeeld dat met al die beesten door de stad was voor mij een grote skip.

    Ik doe het ook met LOTR: heel veel Frodo en Sam scenes worden geskipt. Maakt de films voor mij veel beter te kijken.

    Daarentegen kan ik bij Lawrence of Arabia zonder problemen 10 minuten naar een leeg scherm kijken met alleen de muziek om in de mood te komen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Tja, het is hoe je het bekijkt. Voor mij doen de scenes die ik skip juist afbreuk aan de flow van de film. Het zijn toch allemaal verschillende verhaallijnen door elkaar.

    Ik heb vrijwel alles met Rey tot aan de face-to-face met Kylo geskipt. Dat is 1 verhaal binnen de vele verhalen in de film. Dus 'mis' alleen haar deel en de rest is prima te volgen. Zo ook bijvoorbeeld dat met al die beesten door de stad was voor mij een grote skip.

    Ik doe het ook met LOTR: heel veel Frodo en Sam scenes worden geskipt. Maakt de films voor mij veel beter te kijken.

    Daarentegen kan ik bij Lawrence of Arabia zonder problemen 10 minuten naar een leeg scherm kijken met alleen de muziek om in de mood te komen.
    Ja goed als ik zo film moet kijken dan laat maar.Ieder zijn ding natuurlijk.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja goed als ik zo film moet kijken dan laat maar.Ieder zijn ding natuurlijk.
    Ach, het zijn maar 4-5 films waar ik dit bij doe (3xLOTR en nu TLJ, wellicht nog eentje).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #231

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De schrijver van dat artikel is erger dan een 'flat earth society' lid.

    What's next? "stiekem bleven ze de schappen maar aanvullen zodat het leek alsof er geen merchandise werd verkocht"?

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De schrijver van dat artikel is erger dan een 'flat earth society' lid.

    What's next? "stiekem bleven ze de schappen maar aanvullen zodat het leek alsof er geen merchandise werd verkocht"?
    Wat opvalt (doch kan ik dat niet direct uit het vluchtig lezen van dit stuk halen) is dat schrijvers die met "de echte reden waarom er zoveel negativiteit om TLJ hangt" komen, meestal de film zelf goed vinden. Apart dat nou net zij de echte reden weten.

    Ik vond het een zeer slechte film by the way en kon met moeite de film een tweede keer doorkomen. Kans dat ik hem nog eens (snel) ga kijken (en ik heb hem op BR) is zeer, zeer klein. Lang leven de OT's en blijkbaar ook lang leve de Prequels. Oke, R1 was ook prima. Die andere twee...pfff
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •