Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 233 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Misschien dat ze er niet alleen op gecast is, maar het speelt volgens mij zeker een rol ja. Jij denkt dat het puur willekeurig gekozen is?
    Ik kende haar niet, nooit wat van gezien, maar op de rol van Rose kan ik niks aanmerken, ze is gewoon erg goed.

    Dus ja, ik denk dat ze gecast is vanwege het feit dat ze een prima actrice is... Net zoals Donnie Yen, Wen Jiang, Samuel L. Jackson, Billy Dee Williams, Riz Ahmed, Oscar Isaac en Diego Luna in Star Wars zitten omdat ze prima acteurs zijn.

  2. #152

    Standaard

    Dan verschillen we daar gewoon over van mening

    Het klinkt in mijn oren toch een beetje naief. Zeker als je bedenkt hoeveel discussie dit soort etnische keuzes vaak opleveren. Er spelen zeker en altijd meer elementen een rol, als je het mij vraagt, dan alleen het feit of ze goed kunnen acteren. Etniciteit is er eentje van. Genderkeuze is er ook zo eentje. Zeker bij Star Wars. Aan goede acteurs en actrices namelijk geen gebrek, dus dat lijkt me niet voldoende. Donnie Yen en Wan Jiang zijn inderdaad al eerdere Aziatische voorbeelden. Ik denk dus dat dat bewuste en strategische keuzes zijn en niet alleen met hun acteerprestaties te maken heeft. Maar lastig om hard te maken natuurlijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #153

    Standaard

    Ik denk niet dat theThinWhiteDuke de mindere aspecten van de gehele sage, of dit deel in het bijzonder, zal zien zoals anderen dat ervaren.
    Ook dit deel zal waarschijnlijk bij hem helemaal boven zijn filmlijst 2017 als "buitencategorie" worden bestempeld. Als je zo'n grote Star Wars fan bent, zul je de mindere aspecten waarschijnlijk voor lief nemen.

    Al komt er een film waarin Chewbacca twee uur lang op de ijsplaneet Hoth pirouetjes gaat lopen draaien, dan nog zal hij het als een meesterwerk zien....

  4. #154

    Standaard

    Dat klopt wel ja.

    Ik ben ook een liefhebber van de oude Star Wars en er als kind mee opgegroeid. Juist daarom kun je er ook extra kritisch op zijn (helaas hoor ik bij dat kamp). Het kan twee kanten op.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ze is dus puur gecast omdat ze Aziatisch is en dit commercieel aantrekkelijk zou zijn. Wauw... echt....
    Op basis van de trailer vond ik die Porg wel een hoog Pikachu gehalte hebben.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik denk niet dat theThinWhiteDuke de mindere aspecten van de gehele sage, of dit deel in het bijzonder, zal zien zoals anderen dat ervaren.
    Ook dit deel zal waarschijnlijk bij hem helemaal boven zijn filmlijst 2017 als "buitencategorie" worden bestempeld. Als je zo'n grote Star Wars fan bent, zul je de mindere aspecten waarschijnlijk voor lief nemen.

    Al komt er een film waarin Chewbacca twee uur lang op de ijsplaneet Hoth pirouetjes gaat lopen draaien, dan nog zal hij het als een meesterwerk zien....
    Het zal je wellicht verbazen, maar zowat alles wat er momenteel op comic- en leesboekgebied (dus niet de naslagwerken) verschijnt wordt zonder uitzondering door mij afgebrand. Té lelijke art, slechte verhaallijnen... ik lees het inmiddels niet meer (maar krijg nog wel veel mee).
    Hetzelfde geldt voor de hausse aan prullaria die met name bij prijsvechters in de schappen ligt. Gelukkig is er ook nog genoeg degelijk en mooi spul, maar het gros is dat verre van.

    Dus nee, niet alles vind ik goed

    Chewbacca op Hoth klinkt mooi trouwens. Maar dan wel met een porg svp.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 14-12-2017 om 14:50

  7. #157

    Standaard

    Wat een domper zeg...

    De film hangt aan elkaar van de clichés en toevalligheden. Niet normaal. Ook vind ik dat Hamill raar acteert. Te lang stem rollen gedaan denk ik. En dan Snoke... Beetje de Darth Maul van de nieuwe trilogy. Badass neerzetten en dan binnen no time is t gedaan. We leren nog steeds niet wie Snoke nu eigenlijk is. Ren blijft een gefrustreerd pubertje. T is t gewoon allemaal net niet met de nieuwe SW films. Ren straalt bijv totaal geen autoriteit uit. Gewoon letterlijk 0. Terwijl een Vader of een Maul dat wel hadden. Zelfde voor Hux.

    T was een vermakelijk filmpje, maar een 9 absoluut NIET

    Vraag mij wel af over welke 'twist' TheThinWhiteDuke t had? Ik heb geen twist gezien. Zag alles van n kilometer aankomen iig...
    Laatst aangepast door Chris W : 14-12-2017 om 15:06

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Wat een domper zeg...


    Vraag mij wel af over welke 'twist' TheThinWhiteDuke t had? Ik heb geen twist gezien. Zag alles van n kilometer aankomen iig...
    Snoke die er toch wel verrassend aan gaat en dat Luke zichzelf kan projecteren.
    Knap dat je deze nog nooit in welk medium dan ook vertoonde Force power zag aankomen.

  9. #159

    Standaard

    Bij snoke zag je t saber draaien. Ik verwachtte dat ie t wel zou zien. Maar uiteindelijk is t maar een lame force user. Bij Luke gebeurde t zelfde al tussen Rey en Kylo. T was zoals Ben in ANH of wat Kylo en Ren onderling deden. Maakt voor de uitkomst niet uit
    Laatst aangepast door Chris W : 14-12-2017 om 16:32

  10. #160

    Standaard

    Wat Ben in ANH doet is totaal wat anders (hij wordt een Force ghost) dan wat Luke doet op Crait

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat Ben in ANH doet is totaal wat anders (hij wordt een Force ghost) dan wat Luke doet op Crait
    Had t over de saberdrop/opoffering. Maakt voor de film uiteindelijk niet uit of dat in illusie vorm gebeurt of echt was, de uitkomst is gelijk. T enige verschil is dat Kylo t niet weet.

    Maarja maakt voor de hele film verder niet uit. Voorspelbaar en vol toevalligheden

  12. #162

    Standaard

    En wat vinden we allemaal van het optreden van Domhnall Gleeson als General Hux? Vond het zelf nogal stereotype en net te veel over de top. Het maakt vooral een komische karikatuur van de oude Star Wars. In TFA vond ik dat ook al eigenlijk. Als er van mij iemand is die ze uit het verhaal mogen schrijven, dan is het dat personage wel. Samen met Rose, Finn, DJ...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ook krijgt Star Wars duidelijk meer een Disney-sausje en speelt het commercieel handig in op de Aziatische markt met het karakter Rose Tico, die ik vooral een storend element vond.
    Daar ligt het toch zooooooooooooooo dik op dat Di$ney heeft gemerkt dat er in het Aziatische deel van de filmpopulatie nog groeimarge zit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Daar ligt het toch zooooooooooooooo dik op dat Di$ney heeft gemerkt dat er in het Aziatische deel van de filmpopulatie nog groeimarge zit.
    Niet alleen bij Disney, bij zo'n beetje elke film of serie zie je dat tegenwoordig.
    Niets mis mee overigens als het boeiende personages oplevert, van mij mag Rose blijven!

    Toch binnenkort nog maar een tweede bezoekje plannen, ben benieuwd of ik m dan nog steeds "geweldig" vind
    Vond de overdadige kinderlijke humor overigens wel een minpuntje.

  15. #165
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    vannacht geweest van vond het weer een geweldig SW film de eerste trilogie blijft natuurlijk het beste maar vond deze film zeker een 8 waard.

  16. #166

    Standaard

    Hij was prachtig

    Adam Driver zet het personage ook in deze SW film geweldig neer.Heb geen moment het idee gehad dat er misschien te veel humor in zou zitten of dat hij te Disney achtig is.

    Het was 100% Star Wars !

    Laatst aangepast door jeroeni : 15-12-2017 om 20:19

  17. #167

    Standaard

    Mooi zo
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #168

    Standaard

    Kijk, dit is nog eens een geweldige discussie, met zeer verschillende meningen. Iedere film is zo goed als je hem zelf vindt. Er zijn films die door critici die hemel in geprezen worden en waar ik helemaal totaal niets aan vind, en omgekeerd. Blijft toch altijd leuk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #169

    Standaard

    De score van Williams vond ik trouwens subliem.

    Het publiek score zakt rap:https://www.rottentomatoes.com/m/sta..._the_last_jedi
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-12-2017 om 20:03

  20. #170

    Standaard

    ik heb volgens mij inderdaad binnen de SW community niet eerder zo'n verdeeldheid gezien.
    Theorie van mijn vriendin trouwens:
    Mensen die echt met SW zijn opgegroeid en diehard fans zijn vinden de film niks terwijl nieuwere fans of casual fans de film wel goed vinden.

    Mee eens of niet? Als ik naar mijzelf (diehard die het niks vind) kijk en naar mensen om mij heen klopt het wel

  21. #171

    Standaard

    Wat is diehard? Ik heb personen dat over zichzelf horen zeggen... terwijl ze buiten de films een keer kijken niks met de franchise doen...

    Ik ben zelf van de eerste generatie fans en vond TLJ geweldig (zelfs beter dan de PT, TFA en RO)... dus die theorie gaat niet op

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    ik heb volgens mij inderdaad binnen de SW community niet eerder zo'n verdeeldheid gezien.
    Theorie van mijn vriendin trouwens:
    Mensen die echt met SW zijn opgegroeid en diehard fans zijn vinden de film niks terwijl nieuwere fans of casual fans de film wel goed vinden.

    Mee eens of niet? Als ik naar mijzelf (diehard die het niks vind) kijk en naar mensen om mij heen klopt het wel
    Oneens, hardcore fan en vond het geweldig.

  23. #173

    Standaard

    Gisteren Star Wars gekeken. Zelf had ik bepaalde verwachtingen vanwege bepaalde plotholes en theorieën. Ook de teasers en trailers hebben een bepaalde truuk uitgevoerd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik totaal verrast was en enorm genoten heb! Ik denk dat de die hards echt bepaalde verwachtingen hadden op bepaalde vragen alleen imo zoals het uiteindelijk in dit deel uitpakt is gewoon goed! Het feit dat Rey s ouders niemand speciaals waren en zij toch een belangrijk persoon uiteindelijk in deze saga vormt vind k mooi weergegeven. Ook het eind scène met Force ghost Luke wanneer hij aankomt om afscheid te nemen van Leia is erg emotioneel. Hij kwam als enige na het noodsignaal wat leidde tot een sprankje hoop bij de rebellen! Ik had wel het gevoel tijdens het gevecht tegen Snoke met Rey en Kylo dat Rey meer op emotie vocht terwijl Kylo meer rustig vocht. Ik had hier nog iets bijzonders verwacht maar vermoedelijk is Kylo nu echt over naar de Dark Side. De force Connection kan nog voor wat bijzondere momenten zorgen in het laatste deel.
    Laatst aangepast door RobinB : 16-12-2017 om 07:28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #174

    Standaard

    http://nl.ign.com/star-wars-the-last...jgt-4k-blu-ray

    Zal voor mij een reden zijn om mijn 1080p[Sony] te gaan vervangen voor een 4K scherm.

  25. #175

    Standaard

    Ik heb de film nog niet gezien (ik ga maandag naar de DC in Hillywood), maar jee ik schrik wel van de uiteenlopende reacties...

    Uiteraard het ik wel iets verwacht want van de crew die al die veren bij elkaar steekt daar waar de zon niet schijnt kun je natuurlijk niet op aan.
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •