Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 149 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het erg vroeg om al het personeel nu al opzij te schuiven als je net aan het praten bent over een doorstart.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het erg vroeg om al het personeel nu al opzij te schuiven als je net aan het praten bent over een doorstart.
    Het kan zijn dat een mogelijke koper meteen schoon schip wil maken. Dat de boel failliet is gegaan zal niet komen omdat ze te weinig personeel hadden.

    Vermoedelijk mag bij zo'n doorstart een deel van het personeel weer solliciteren op hun oude functie. Dat gebeurd vaker: ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt.

  3. #103

    Standaard

    Deze branche werkt met veel JobHoppers, waar door er nauwelijks continuïteit en kennis blijft hangen en ook weinig passie of binding aanwezig is...
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #104

    Standaard

    Hangt er ook van af hoe de doorstart er uit ziet. Als de koper alleen de catalogus overneemt, dan heb je de medewerkers niet nodig.

  5. #105
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het erg vroeg om al het personeel nu al opzij te schuiven als je net aan het praten bent over een doorstart.
    Weet niet hoe het in Nederland werkt, maar in België is het zo dat bij uitspreken van een faillissement de werkenemers meteen op de straat staan, doorstart of geen doorstart.

    Ik spreek uit ervaring, want zelf meegemaakt, daarom ook krijg ik het zuur van sommige reacties hier welke niet anders te lezen zijn dan... 'ja hoe mijn collectie van de serie huppeldepup in de kast staat, is veel belangrijker dat wat met de werknemers van A-Film gebeurd'
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #106

    Standaard

    Mijn collectie is belangrijker dan het wel en wee van mensen die ik niet ken. Daarbij zijn ze echt niet de enigen die momenteel werkloos zijn.

  7. #107

    Standaard

    Als die mensen er nooit waren kon je collectie misschien niet zo groot zijn ook al ken je ze niet!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mijn collectie is belangrijker dan het wel en wee van mensen die ik niet ken. Daarbij zijn ze echt niet de enigen die momenteel werkloos zijn.
    MOD EDIT: Niet doen peptalk, al kan ik me voorstellen dat velen het met je eens zijn. Maar niet zo op het forum.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 27-09-2015 om 08:09
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mijn collectie is belangrijker dan het wel en wee van mensen die ik niet ken. Daarbij zijn ze echt niet de enigen die momenteel werkloos zijn.

  10. #110

    Standaard

    Kijk mijn eerste MOD EDIT, heb ik toch de grens overschreden en me uit de tent laten lokken door Pastichio Rocker omdat hij weer eens een extreme mening plaatst. Ik lok ook graag reacties uit, maar meestal wat subtieler dan ik nu deed of zoals hij/zij meestal doet.
    Het moge duidelijk zijn dat ik meer in de lijn van Stefaan denk en ik gun het niemand om werkeloos te zijn en wens alle voormalige medewerkers van A-film en andere werkelozen een goede toekomst toe!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah zelf reageer ik niet meer op PR, ondertussen weten we wel wat voor vlees we in de kuip hebben met deze kerel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah zelf reageer ik niet meer op PR, ondertussen weten we wel wat voor vlees we in de kuip hebben met deze kerel.
    Sorry, het is voor mij gewoon een ver van mijn bed show. Kan er niet wakker van liggen. Vervelend voor de werknemers, maar zoals ik al zei vind ik mijn collectie belangrijker dan een paar werknemers die op straat staan doordat het bedrijf een aantal verkeerde beslissingen heeft genomen. Een kwart van de Nederlanders is momenteel werkloos. Geen idee wat hier nu zo extreem aan is.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Sorry, het is voor mij gewoon een ver van mijn bed show. Kan er niet wakker van liggen. Vervelend voor de werknemers, maar zoals ik al zei vind ik mijn collectie belangrijker dan een paar werknemers die op straat staan doordat het bedrijf een aantal verkeerde beslissingen heeft genomen. Een kwart van de Nederlanders is momenteel werkloos. Geen idee wat hier nu zo extreem aan is.
    Het meest extreme ben jij, volgens mij. Hoe kun je nu beweren dat een kwart van de Nederlanders werkloos is?
    Hoe blijf jij op de hoogte van wat er zich afspeelt in de Nederlandse samenleving?
    Ik denk dat je heel anders zou piepen als je zelf op straat zou komen te staan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #114

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wie zegt dat dat niet het geval is?
    De werkloosheid? Die is op dit moment 6.8% van de beroepsbevolking. Iets meer dan 600.000 mensen.
    Als je dat afzet tegen alle Nederlanders, dan is het 'slechts' een kleine 4%.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat je heel anders zou piepen als je zelf op straat zou komen te staan.
    Nee, dit.

  17. #117

    Standaard

    Ik lees net pas dit trieste bericht, aangezien ik hier niet meer zo vaak kom. Hopelijk komt er een doorstart en blijft A-Film (en het aanverwante QFC) bestaan.

  18. #118

    Standaard

    DFW gaat michiel de ruyter heruitbrengen op blu-ray http://www.bol.com/nl/p/michiel-de-r...0000047684575/

    Wie weet wat hebben ze nog overgenomen...

    Heb ook al oudere titels van a-film terug in de rekken zien liggen van onbekende distributeurs... Film zoals The Mission.

    Lijkt erop dat de rechten verdeeld worden.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    DFW gaat michiel de ruyter heruitbrengen op blu-ray http://www.bol.com/nl/p/michiel-de-r...0000047684575/

    Wie weet wat hebben ze nog overgenomen...

    Heb ook al oudere titels van a-film terug in de rekken zien liggen van onbekende distributeurs... Film zoals The Mission.

    Lijkt erop dat de rechten verdeeld worden.
    Hopelijk gebruiken ze niet dezelfde transfer ....
    En dat bedoelde ik natuurlijk in de hoop op iets positiefs, maar DFW kennende zal dit een kale low bit graaibak BD25 worden
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hopelijk gebruiken ze niet dezelfde transfer ....
    En dat bedoelde ik natuurlijk in de hoop op iets positiefs, maar DFW kennende zal dit een kale low bit graaibak BD25 worden
    Of gewoon dezelfde schijven van a-film gebruikt... Kan me niet inbeelden dat die al allemaal al weg zullen zijn (aangezien ze een gewone keepase gingen uitbrengen...

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Of gewoon dezelfde schijven van a-film gebruikt... Kan me niet inbeelden dat die al allemaal al weg zullen zijn (aangezien ze een gewone keepase gingen uitbrengen...
    DFW en een BD50 met extra's????
    Mmmmmmmmmmm, nee denkt ik niet.

    DFW klaagt liever dat zij z'n last hebben van downloaden en besteden liever geld aan advocaten en het vastleggen van de naam en logo van Popcorntime enz.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    DFW en een BD50 met extra's????
    Mmmmmmmmmmm, nee denkt ik niet.

    DFW klaagt liever dat zij z'n last hebben van downloaden en besteden liever geld aan advocaten en het vastleggen van de naam en logo van Popcorntime enz.
    Wat ben je toch weer lekker negatief, Hombre
    Wees blij dát DFW iets doet aan Popcorn-time! Ze klagen er niet alleen over, maar ze doen er ook actief iets aan.
    En geloof het of niet, maar ook DFW brengt wel eens 50GB discs uit.
    En net wat WaymennDirector zegt: waarom zelf geld gaan steken in een nieuwe 25GB master als er een complete 50GB master voorhanden is?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wees blij dát DFW iets doet aan Popcorn-time! Ze klagen er niet alleen over, maar ze doen er ook actief iets aan.
    Dát is juist. Maar ik kan aannemen dat ze anderzijds soms consumenten naar de illegale kanalen jagen omwille van inferieure releases. Niet dat ik dat goedkeur.
    Nu, dat is zeker niet zo bij ál wat ze uitbrengen; de uitgaven van hun televisiereeksen als The Walking Dead bijvoorbeeld zijn van zeer hoge kwaliteit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nu, dat is zeker niet zo bij ál wat ze uitbrengen; de uitgaven van hun televisiereeksen als The Walking Dead bijvoorbeeld zijn van zeer hoge kwaliteit.
    Volgens mij wordt die uitgegeven door eOne!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dát is juist. Maar ik kan aannemen dat ze anderzijds soms consumenten naar de illegale kanalen jagen omwille van inferieure releases. Niet dat ik dat goedkeur.
    Nu, dat is zeker niet zo bij ál wat ze uitbrengen; de uitgaven van hun televisiereeksen als The Walking Dead bijvoorbeeld zijn van zeer hoge kwaliteit.
    Ik weiger te geloven dat die "illegale kanalen" betere kwaliteit leveren dan Dutch FilmWorks met hun Blu-rays.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •