Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Angry 3D Blu ray De Kampioentjes werkt niet in 3D

    Heb gisteren de Real 3D blu ray: De Kampioentjes gehaald, het is een Splendid animation uitgave.

    Helaas is er nergens in het menu een mogelijkheid om hem in 3D af te kunnen spelen en daar had
    ik als 3D film verzamelaar, hem toch wel voor gekocht.

    De schijf heeft een Duitse DTS HD MA 7.1 track en een "Nederlandse" DTS HD MA 5.1 track, dat
    Nederlandse kun je wel vergeten, het is in behoorlijk irritant Vlaams als je gewoon Nederlands
    verwacht.

    Jammer dat de originele audio track er niet bijzit, maar dat kun je van de Duitster al bijna niet
    verlangen, net zo erg als die Belgen die de Franse taal voortrekken en de engelse track het
    liefst verzieken, Benelux troep

    Ben dus weer eens teleurgesteld, is dit nu ook al weer een fout? Kijk..... de film is niet onaardig
    en als nu ook het 3D ook nog eens had gewerkt...... maar nee.

    Zijn er nog meer mensen die ook tegen dit probleem zijn aangelopen??????
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb gisteren de Real 3D blu ray: De Kampioentjes gehaald, het is een Splendid animation uitgave.

    Helaas is er nergens in het menu een mogelijkheid om hem in 3D af te kunnen spelen en daar had
    ik als 3D film verzamelaar, hem toch wel voor gekocht.

    De schijf heeft een Duitse DTS HD MA 7.1 track en een "Nederlandse" DTS HD MA 5.1 track, dat
    Nederlandse kun je wel vergeten, het is in behoorlijk irritant Vlaams als je gewoon Nederlands
    verwacht.

    Jammer dat de originele audio track er niet bijzit, maar dat kun je van de Duitster al bijna niet
    verlangen, net zo erg als die Belgen die de Franse taal voortrekken en de engelse track het
    liefst verzieken, Benelux troep

    Ben dus weer eens teleurgesteld, is dit nu ook al weer een fout? Kijk..... de film is niet onaardig
    en als nu ook het 3D ook nog eens had gewerkt...... maar nee.

    Zijn er nog meer mensen die ook tegen dit probleem zijn aangelopen??????
    Ik kan me van een andere Splendid uitgave (Sin City 2) herinneren dat daar ook bij iemand de 3D niet werkte. Bij mij overigens wel.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-08-2015 om 10:02

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik kan me van een andere Splendid uitgave (Sin City 2) herinneren dat daar ook bij iemand de 3D niet werkte. Bij mij overigens wel.
    Heb in totaal 15 3D uitgaven van Splendid, ze doen het allemaal in 3D, behalve tot nu toe De Kampioentjes, deze Animatie Film is officieel pas vandaag uitgebracht.

    Van de ongeveer 250 3D films die ik tot nu heb is dit de eerste titel die zich bij mij niet in 3D laat afspelen, vraag me dan ook af of ik met De Kampioentjes de
    enige ben die dit probleem ervaart of dat er mensen zijn die hem wel in 3D af kunnen spelen. De officiële titel van deze Argentijns/Spaanse film is Metegol, in
    rest van de wereld kent hij dan nog heel veel andere namen.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    En je speler is voorzien van de laatste updates? Ik kreeg met mijn vorige speler (LG) namelijk ook steeds vaker problemen. Scheen dat de software slecht werd geupdate van dat ding. Daarom toen een andere gekocht, en nu doet alles het weer prima.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    En je speler is voorzien van de laatste updates? Ik kreeg met mijn vorige speler (LG) namelijk ook steeds vaker problemen. Scheen dat de software slecht werd geupdate van dat ding. Daarom toen een andere gekocht, en nu doet alles het weer prima.
    Speler heeft de laatste software en speelt werkelijk alles af, heb zo'n 250 3D Blu rays en die speelt hij allemaal
    goed af. Hij speelt ook De Kampioentjes af, maar enkel in 2D, er komt ook helemaal geen keuzemogelijkheid
    om de schijf in 2D of 3D af te spelen, vermoed dan ook dat het om een "foute" schijf gaat en zoek dan ook mensen
    die deze schijf gekocht hebben en ook de mogelijkheid hebben om de schijf in 3D af te kunnen spelen.

    Heb net nog een 3D schijf gekeken, denk dan ook niet dat het aan mijn apparatuur ligt......


    Wie o wie heeft ook deze schijf en kun je hem dan wel in 3D zien?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    werkt hier ook niet
    Zie je bericht net pas, moet gekomen zijn terwijl ik BigLebowski aan het antwoorden was.

    Gelukkig ben ik dan niet de enige waarbij het 3D deel niet werkt..... wacht nog een paar slachtoffers af,
    dan gaat mijn schijfje weer retour naar de MM, helemaal geen onaardige animatiefilm, maar
    ik wil hem toch wel werkend met 3D.

    Dank voor je berichtje defour
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Iemand een email adres van Splendid? Je kan ze schijnbaar bereiken via FaceBook,
    maar daar beschik ik niet over(en wens er ook niet over te beschikken)

    Mag per PM als het misschien gevoelig ligt....
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Ik heb wel een contactadres maar op mijn computer thuis (ik zit nu lekker op een terrasje in Brugge). Stuur me een PB en dan zoek ik het vanavond voor je op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb wel een contactadres maar op mijn computer thuis (ik zit nu lekker op een terrasje in Brugge). Stuur me een PB en dan zoek ik het vanavond voor je op.
    Je hebt een PB, veel plezier in Brugge, hier geen terrasweer, bewolkt en nog geen 20 graden.

    Alvast bedankt, en houd men hier van het vervolg op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    heb al iets geplaats op hun facebook

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    heb al iets geplaats op hun facebook
    Mooi

    Kun je hun eventuele reactie hier plaatsen? Bvd.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Heb van Werner een email adres gehad om in contact te komen met Splendid,
    had afgelopen zaterdag een bericht naar dat adres gestuurd en reeds vandaag
    op de eerste werkdag van deze week een antwoord gekregen ;

    Beste ******,

    Ik heb jouw gegevens doorgestuurd aan Splendid. Het klopt inderdaad dat de 2D versie is geleverd.
    Zij sturen jou de 3D versie op!

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    L***** v** E****
    Mooi snel kort en krachtig antwoord, daar houd ik van, natuurlijk nog
    wel even afwachten of de belofte ook wordt nagekomen, daar houd
    ik jullie ook van op de hoogte.

    Wel spijtig voor de mensen die ook tegen de "foute" uitgave aanlopen,
    kleine troost, je was niet de enige en als de uitgever zijn belofte nakomt,
    dan komt het allemaal toch nog goed.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    kan je het mail adres eens doorsturen alvast bedankt

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    kan je het mail adres eens doorsturen alvast bedankt
    Het is niet aan mij om dat door te sturen, misschien kun je Werner een PM doen en het
    aan hem vragen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Nu blijft alleen de vraag, als je hem nu haalt of besteld, wat krijg je dan ??

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Nu blijft alleen de vraag, als je hem nu haalt of besteld, wat krijg je dan ??
    Als je hem nu in de winkel haalt denk ik dat je een redelijke kans hebt op de "foute" uitvoering, erg snel zullen
    ze wel niet uit de winkel gehaald worden, deze titel is immers maar net uit.

    Op het forum was er ook een post over de foute uitgave van Hell on Wheels seizoen 4, daar gelezen dat
    sommige winkels de foute uitvoering gewoon in de winkel lieten liggen....

    Internetwinkels..... zou het niet weten, denk dat het er ook aan ligt hoe snel er een correcte uitvoering
    geleverd kan worden door Splendid en hoe goed de communicatie tussen winkel en leverancier is.
    Een slimme internetwinkel zou zoiets tijdelijk niet leveren..... zou zelf ook niet willen dat ik iets opstuur
    en het dan weer terugkrijg omdat het niet goed is, zowel klant als winkel hebben daar last van.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    We zijn een weekje verder, ik heb helaas nog geen vervangend 3D exemplaar mogen ontvangen, denk
    dan ook dat TifKag teleurgesteld zou zijn geweest als hij/zij een exemplaar had besteld.

    Blijf u op de hoogte houden en zal tegen het einde van de week zeker nog om een update vragen bij
    het contactadres dat ik van Werner mocht ontvangen.

    Jammer dat ik u nog geen positief bericht kon geven.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    heb ook,al iets gehoord via Facebook de 3d discs waren niet binnen zodra wel zenden ze op

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    heb ook,al iets gehoord via Facebook de 3d discs waren niet binnen zodra wel zenden ze op
    Oke, dank voor je bijdrage

    Ik laat het weten zodra ik wat mocht ontvangen, mocht ik over een week nog
    steeds niets hebben ontvangen, dan laat ik dat ook even weten, vind dat een
    week een mooie tijd is om wederom een update te geven.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #21

    Standaard

    Ik heb gisteren contact gehad met Splendid, en zij verwachten, midden tot eind volgende week, de nieuwe versie binnen te krijgen, en dan kunnen ze gaan distribueren !
    Laatst aangepast door TifKag : 19-09-2015 om 15:09

  22. #22

    Standaard

    Vandaag de nieuwe (werkende) versie binnengekregen, met de keuze tussen 2D & 3D.

    Prima service
    Laatst aangepast door TifKag : 19-09-2015 om 15:07

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Vandaag de nieuwe (werkende) versie binnengekregen, met de keuze tussen 2D & 3D.

    Prima service
    Helaas hier nog niets

    Zal bij mij wel net zo gaan als met Hell on Wheels seizoen 4..... moest ik
    ook vragen of ik misschien over het hoofd was gezien.....

    Als ik dinsdag nog niets ontvangen zal ik wel weer even het toetsenbord
    beroeren en vragen of ik misschien misplaatst ben in de stapel emails...

    Laat het natuurlijk ook even weten hoe het verloopt, maar tot nu.... nada/niets/noppes
    Have fun and enjoy your collection

  24. #24

    Standaard

    Beloofd is beloofd:

    Met dank aan Werner voor het email adres, het ging in 2x, maar het resultaat
    was uiteindelijk wel prima

    Ook van een andere medeposter in deze post nog een PM gehad met adres en tel. nummer,
    dit niet nodig gehad, maar ik waardeer wel zeer het meedenken en de bereidwilligheid
    om mee te helpen, diegene krijgt ook nog een PM.

    Dinsdag had ik nog niets ontvangen, dus nog een mailtje gestuurd naar L***** v** E****,
    kreeg al zeer snel antwoord, dat beloofde al veel goeds.

    Vanmorgen ging de deurbel en stond DHL voor de deur met een klein pakketje,
    dat had ik niet verwacht. In het pakketje zat De Kampioentjes
    Dat was toch wel heel netjes, niet in een bubbeltjes envelop, maar een heel
    pakketje met beschermingsmateriaal dat een compleet geseald doosje met de film bevatte


    Eind goed al goed, zal beide exemplaren bewaren en in het doosje dat enkel de 2D
    bevat een briefje doen als herinnering, want hoesjes en opdruk op de schijfjes(het complete artwork)
    is van beiden identiek. Was er dan een ander onderscheidingspunt? ja.... het doosje van
    de real 3D dat ik vandaag kreeg is lichter van kleur, de foute is redelijk donkerblauw, de
    vervanging heeft een lichtblauw doosje.

    Zo.... dat was het dan weer, met dank aan alle betrokkenen voor hun hulp en support
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Beloofd is beloofd:

    Met dank aan Werner voor het email adres, het ging in 2x, maar het resultaat
    was uiteindelijk wel prima

    Ook van een andere medeposter in deze post nog een PM gehad met adres en tel. nummer,
    dit niet nodig gehad, maar ik waardeer wel zeer het meedenken en de bereidwilligheid
    om mee te helpen, diegene krijgt ook nog een PM.

    Dinsdag had ik nog niets ontvangen, dus nog een mailtje gestuurd naar L***** v** E****,
    kreeg al zeer snel antwoord, dat beloofde al veel goeds.

    Vanmorgen ging de deurbel en stond DHL voor de deur met een klein pakketje,
    dat had ik niet verwacht. In het pakketje zat De Kampioentjes
    Dat was toch wel heel netjes, niet in een bubbeltjes envelop, maar een heel
    pakketje met beschermingsmateriaal dat een compleet geseald doosje met de film bevatte


    Eind goed al goed, zal beide exemplaren bewaren en in het doosje dat enkel de 2D
    bevat een briefje doen als herinnering, want hoesjes en opdruk op de schijfjes(het complete artwork)
    is van beiden identiek. Was er dan een ander onderscheidingspunt? ja.... het doosje van
    de real 3D dat ik vandaag kreeg is lichter van kleur, de foute is redelijk donkerblauw, de
    vervanging heeft een lichtblauw doosje.

    Zo.... dat was het dan weer, met dank aan alle betrokkenen voor hun hulp en support
    hier ook ontvangen deze morgen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •