Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 273 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Inderdaad

    Beste keeper: Cillessen
    Beste verdediger: Willems
    Beste middenvelder: Guardado
    Beste aanvaller: De Jong

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    http://www.foxsports.nl/video/279438...3-verdedigers/
    (Been en de Wolf....maar goed; terugdenkend aan oa 24-10-10 heeft Been niet zoveel verstand van het spel )
    Dat is van mei 2015, niet echt een eerlijke vergelijking. Wellicht was hij op dat moment wel 1 van de beste verdedigers van Nederland. Als hij op dat moment bij de hoofdstedelingen had gespeeld, had hij al een paar interlands gespeeld ook. Maar zoals bij alle jonge spelers komt er op een gegeven moment een terugslag, daar ontkom je bijna niet aan.

    Wel zuur trouwens dat net El Ghazi de openingstreffer maakt in Groningen terwijl hij toen al in de kleedkamer had moeten zitten.

  3. #103

    Standaard

    Ik heb zojuist de samenvatting PEC - Feyenoord gezien. Zelfs passes over een paar meter gaan fout. Het is echt ongelooflijk wat er bij Feyenoord gebeurt. De ploeg is wel erg diep gezonken na de winterstop. Hoe valt dat te verklaren?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is van mei 2015, niet echt een eerlijke vergelijking. Wellicht was hij op dat moment wel 1 van de beste verdedigers van Nederland. Als hij op dat moment bij de hoofdstedelingen had gespeeld, had hij al een paar interlands gespeeld ook. Maar zoals bij alle jonge spelers komt er op een gegeven moment een terugslag, daar ontkom je bijna niet aan.

    Wel zuur trouwens dat net El Ghazi de openingstreffer maakt in Groningen terwijl hij toen al in de kleedkamer had moeten zitten.
    Been heeft daarna (ook dit seizoen nog) dit gezegd. Maar goed.....het s zondag, tijd om nog even muzikaal te ontspannen https://www.youtube.com/watch?v=4HjRr8fkJ0Q&feature=youtu.be



  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Been heeft daarna (ook dit seizoen nog) dit gezegd. Maar goed.....het s zondag, tijd om nog even muzikaal te ontspannen https://www.youtube.com/watch?v=4HjRr8fkJ0Q&feature=youtu.be


    Leuk filmpje

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Leuk filmpje
    Inderdaad, grappig gedaan. Als Feyenoordsupporter denk je daar wellicht anders over, maar ja, het hoort er allemaal bij

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Inderdaad, grappig gedaan. Als Feyenoordsupporter denk je daar wellicht anders over, maar ja, het hoort er allemaal bij
    Ach, een beetje voetbal humor moet kunnen, zolang het niet kwetsend is. Zelf vind ik bijvoorbeeld deze Ajax cartoon ook wel geinig :


  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    "Knap" en "Matig" zijn twee verschillende termen, die ook over hetzelfde onderwerp gebruikt kunnen worden. Dus het is knap dat Ajax heeft gewonnen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed gespeeld hebben.
    Ik heb de wedstrijd niet gezien. Op teletekst staat "Zonder groots te spelen heeft Ajax..."

    Feyenoord staat gelijk bij PEC Zwolle. Nog geen gelopen wedstrijd dus.
    EDIT: PEC neemt nu een 2-1 voorsprong. De gifbeker voor Feyenoord schijnt nog niet leeg te zijn
    De eerste helft was zeer slecht aan Ajax kant. Ze werden steeds terug gedrongen door Groningen en kwamen nauwelijks tot gevaar voor het doel van Padt. De tweede helft was wat dat betreft al veel beter. Groningen had weinig meer in te brengen tot de rode kaart van Mike.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #109

    Standaard

    Weer een vlotte zege van PSV. De ploeg lijkt echt op stoom te geraken, en dat heeft, denk ik, veel te maken met de terugkeer van Willems. Heracles had geen antwoord op zijn infiltraties. PSV zal wel iets aan de afronding moeten doen, zoveel kansen en dan zo weinig doelpunten (eentje ook nog uit een licht gegeven strafschop), daar kun je in Europa niet mee aankomen ...

    Ajax zal Excelsior wel over de knie leggen, dus de spanning blijft voorlopig gehandhaafd.

  10. #110

    Standaard

    Bam: http://uclmvp.uefa.com/Hub

    Jeroen Zoet (afkomstig uit de PSV opleiding) UEFA Champions League speler van de week.

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk voor hem, maar in het voetbal geldt; je bent zo goed als je laatste wedstrijd en hij had natuurlijk wel een wereldavond. Toch door dit soort Internationale wedstrijden wordt je verkocht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Leuk voor hem, maar in het voetbal geldt; je bent zo goed als je laatste wedstrijd en hij had natuurlijk wel een wereldavond. Toch door dit soort Internationale wedstrijden wordt je verkocht.
    Dat zou zo maar kunnen ja, want de wedstrijd werd live uitgezonden in zo'n 70 landen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #113

    Standaard

    En hij heeft toch ook héél wat mindere wedstrijden gespeeld, maar ik heb genoten woensdag, eerlijk is eerlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En hij heeft toch ook héél wat mindere wedstrijden gespeeld, maar ik heb genoten woensdag, eerlijk is eerlijk.
    Maar sowieso zit het er wel in hoor. Anders ziet bijv Ed de Goeij die hem getraind heeft het ook niet zo in hem zitten.

  15. #115

    Standaard

    Wat ik wel misselijk vind: Die zuurpruim van een Ronald de Boer heeft het zowat alleen over negatieve dingen gehad na afloop. En gelukkig gaf Ronald Waterreus tegengas. Ik heb het idee dat die (Ajax) analisten gewoon het niet zo kunnen hebben dat PSV het zo goed doet. Ook op social media waren er genoeg Ajax fans die zeer negatief waren op ons. Ze kunnen beter zelf blij zijn dat er tenminste nog 1 ploeg is die het Nederlandse voetbal hoog houdt.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En gelukkig gaf Ronald Waterreus tegengas.
    Ik vond Waterreus juist het negatiefst......hij zit zó enorm vol rancune. De meeste supporters mogen hem ook niet.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik wel misselijk vind: Die zuurpruim van een Ronald de Boer heeft het zowat alleen over negatieve dingen gehad na afloop. En gelukkig gaf Ronald Waterreus tegengas. Ik heb het idee dat die (Ajax) analisten gewoon het niet zo kunnen hebben dat PSV het zo goed doet. Ook op social media waren er genoeg Ajax fans die zeer negatief waren op ons. Ze kunnen beter zelf blij zijn dat er tenminste nog 1 ploeg is die het Nederlandse voetbal hoog houdt.
    En ik niet helemaal met je eens. Hij had wel kritiek, maar in mijn ogen ook terecht. En na de wedstrijden tegen Manchester en Moskou was hij heel positief.
    Maar meestal kijk ik dat soort geklets nooit. Zo'n gezwam vaak. Of zoals Ernst Happel ooit zei: "Kein geloel, fussball spielen!"
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Best een affiche vandaag. Ajax-AZ! De nummer twee tegen de nummer drie. Wel mijlenver uit elkaar qua punten, maar AZ speelt heel leuk en het is een wedstrijd op zich. In de traditie altijd een echte wedstrijd met leuk voetbal. Dat rondom dat tijdstip ook Symphonico in Rosso met vriend Marco (niet echt) gepland stond naast een uitverkochte FATU-XL in de HMH, waarbij we ook alvast de immense tent van het Cirque du Soleil maar gaan opbouwen op P2 (Nee.. Dat héle grote parkeerterrein weet je wel) was zeg maar niet zo goed getimed. Tel daarbij op dat afslag s111 van de ringweg was afgesloten. Ik hoef dan natuurlijk niet toe te lichten hoe belangrijk juist die afslag is? Enfin, je kan begrijpen dat dit alles voor een ridicuul verkeerinfarct heeft gezorgd rondom de Arena en Amsterdam. Met meer dan 70.000 bezoekers daar. Plus nog die enkeling die gewoon nog even dacht naar de Mediamarkt te kunnen zo in de namiddag. Tja, sorry, ik heb dit keer lekker op de bank gekeken en gelegen, heerlijk warm ook… Lekker drankje erbij.

    Maar goed, we dwalen iets af. Terug naar Ajax-AZ. De hele week heeft Frank (heel ‘tactisch’) verkondigd hoe goed AZ wel is, dus iedereen hoopt op leuke en spannende voetbalwedstrijd. Dus niet! AZ had te groot respect en Ajax knalde er gelijk bovenop. Zeker de eerste helft. Klaasen als echte herboren aanvoerder, Gudelj slim tussen de linies en mijn vriend Amin houdt een hele vleugelverdediging bezig. Nou goed, El Ghazi speelde weer als een zoutzak en gelukkig mazzelde hij bij het derde doelpunt. Of de tweede gele kaart terecht was of niet doet er niet eens toe. Maar de moed zakte me wel even in de schoenen toen Frank weer eens 'mijn vriend' Younes verving voor notabene Ricardo van Rhijn. Daar word ik nooit zo vrolijk van. Het tegendoelpunt hielp ook niet echt. Maar al vloekend op Frank en alles en vooral Milik - omdat hij veel te traag zou zijn voor het verdedigend counterspel wat Frank wil spelen -, schiet de jarige Jop zijn tweede van de middag erin. Ik had er vooraf echter een hard hoofd in dat Ajax zomaar even makkelijk zou winnen. Het is niet altijd even fraai, heb me tijden afgevraagd of naar het stadion gaan nog onderdeel van een soort entertainment was. Maar vandaag was voor de NIET neutrale fan een leuke dag. En een Ajax wat wint met meer dan twee doelpunten verschil hebben we ook al een tijd niet meer gezien. PSV, wat in mijn ogen veel volwassener en gebalanceerd voetbal speelt, staat heel stiekem toch maar op een mager punt. Mager omdat het doelsaldo van Ajax momenteel iets beter is.

    PSV had de avond ervoor weinig moeite ADO, alhoewel het nog tot de 71e minuut duurde... PSV heeft er de spelers en de ervaring voor om dit jaar kampioen te moeten worden. Ze moeten en PSV doet het. Week in week uit. Het nadeel van elke week winnen is dat die verliesbeurt steeds dichterbij komt. Ajax heeft die slip-ups al min of meer gehad. Des te beter Ajax vanaf nu wordt, des te meer druk op PSV. Ben wel benieuwd hoe dat straks uitpakt. Wordt het binnenkort een 6-punten-wedstrijd of duurt het verder?

    Met op plek 3, maar wel op tweeëntwintig punten afstand heeft Feyenoord vandaag op meerdere fronten gewonnen. Volgens Kuijt onvermijdelijk, want het was nu tocht echt een keer tot hier en niet verder. Ik denk dan wel gelijk aan die kansen van FC Utrecht in de laatste minuten en ik weet nog dat ik dacht "Oei, het zal toch niet". En met mij een hoop Feyenoordfans, denk ik. Eigenlijk heeft Ajax vandaag voor die derde plek gezorgd, want AZ en Feyenoord stonden qua doelsaldo exact gelijk voordat de late wedstrijd begon. Maar goed, Ajax heeft ook gelachen om Feyenoord met enig leedvermaak, net zoals PSV, maar nu is het gewoon weer tijd om verder te gaan tot de orde van de dag. Syndroom doorbroken op naar AZ. Tja, het AZ dat vandaag niet thuis gaf. Maar als Feyenoord na al de positieve handreikingen van vandaag nog niet uit het slop is dan gebeurt het nooit meer. Gewonnen, 3e plek, hoger kan niet, redelijk doelsaldo, eerst volgende tegenstander wordt met beide benen weer terug op aarde gezet...


    Wat verder opviel. Roda JC dat zomaar even Heracles opzijzet met 5-0, Vitesse verliest thuis van Willem II. De Graafschap creëert honderd kansen en benut er geen een, De vriezen stelen volgens de voetbalwet de wedstrijd met één schamele kans.
    Maar leuk en aardig. Voor iedere leuke wedstrijd, benauwde overwinning of onterecht verlies geldt; je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Volgend weekend kan het weer donderen of hoor je engelen zingen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-02-2016 om 00:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het nadeel van elke week winnen is dat die verliesbeurt steeds dichterbij komt. Ajax heeft die slip-ups al min of meer gehad.
    Beide clubs hebben dit seizoen 6x punten laten liggen. Hoe kan het dan dat ajax de ‘slipups’ (de ‘punten-laten-liggen-duels) al heeft gehad heeft en PSV nog niet? PSV heeft maandenlang niet met de beoogde basiself kunnen spelen (Willems (de volledige eerste seizoenshelft) en Lestienne (maanden) lagen er bv lang uit, Guardado 2x een paar weken) terwijl Ajax nu pas wat basisklanten lange tijd kwijt is (Tete en Riedewald)
    PSV had afgelopen weekend voor het eerst dit seizoen iedereen fit…dus je zou eerder kunnen stelen dat PSV (op papier) sterker is geworden en Ajax (op papier) zwakker.

    De logica dat ajax de slipups al gehad heeft en die bij PSV nog gaan komen ontgaat me dan ook volledig. (en dat zeg ik zonder gekleurde bril maar puur kijkende naar feiten)

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat er altijd een duidelijke scheiding is tussen de eerste seizoenshelft en de tweede qua prestaties. Maar het is ook geen rocketscience, maar een persoonlijk gevoel waar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Zoals ik al zei, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Ikzelf zie Ajax ook geen kampioen worden, omdat PSV een stuk volwassener is. Maar elke ploeg kan nog in die hoek geraken waar de klappen vallen. Het moet dus allemaal maar blijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Het zou weleens tot het allerlaatste moment spannend kunnen blijven. Ik denk dat PSV de beste ploeg is, maar het programma van Ajax lijkt me iets gemakkelijker. PSV moet bijvoorbeeld nog naar Groningen en AZ. Daar staat tegenover dat de directe ontmoeting in Eindhoven plaatsvindt, maar die wedstrijd staat wel gepland vlak na Atletico-PSV, en dat lijkt me toch wel een voordeel voor Ajax. Als ik zou moeten gokken, zou ik toch zeggen dat Ajax licht favoriet is voor de titel.

  22. #122

    Standaard

    Ik ben blij.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had mijn avond redelijk strak ingepland. Ik zou in ieder geval met angst en beven en zap- en spontane toiletgangneigingen de kwart voor vijf-wedstrijd gaan kijken en waarschijnlijk halverwege alvast een voorschot nemen op mijn rijkelijk geplande avond. Er resten nog een paar rode duivelse afleveringen op Netflix, daarna ging wellicht de X-box nog even aan om daar wat tijd te verschieten in New York en aan het eind van de avond wellicht nog een filmpje of zo… Alles om - accidenteel zappend - maar niet geconfronteerd te hoeven worden met het aanstaande, doch inmiddels overduidelijke einde van de nationale competitie en het machteloos weggespeelde Ajax.

    Maar nondeju, mijn hele planning is gewoon rigorreus in de war geschopt. Iets wat technisch, praktisch en logischerwijs niet eens mogelijk was is toch gebeurt. Ik ben net als Dennis blij (verrast). Nondeju en verdikkeme!!! Ja hoor, nu moet ik Studio Sport, het oervervelende Studio Voetbal en waarschijnlijk nog wat items van Foxsports, naast wat internet-gossips bekijken en volgen. Vervelend ook dat Replay-TV van Ziggo. En ik had zulke goede plannen voor vanavond. Als Ajacied ben ik maar wat blij, maar ook de spanning in de laatste zes wedstrijden blijft nu nog aanwezig. Vier punten had nooit meer goed gekomen, zeker niet met angstgegener PEC-Zwolle op het programma. Nu blijft het leuk om te zien hoe de wedstrijden van de volgende speelronde uitpakken. AZ is toch geen misselijke tegenstander en Ajax mag weer een dag daarna de competitie afsluiten. De druk ligt dus nu meer dan ooit bij Ajax en je bent altijd maar zo goed als je laatste wedstrijd. Toch deze stand blijft minstens tot na de interlandperiode staan.

    Het voorprogramma met AZ en FC Twente was voor de neutrale toeschouwer ook niet onaardig. Goed voorafje. Even voetbalpauze door de matige en saaie halfdrie wedstrijden. Gisteren ook nog Feyenoord gezien. Het ging al snel mis, maar tegenwoordig vecht Feyenoord zich goed terug. Het lek is wel boven alleen duurt het steeds erg lang eer men het doosje met solutielijm gevonden heeft. Voor de rest niet echt een spectaculair voetbalweekendje, maar niet voor de Ajacieden onder ons natuurlijk. Die hebben een topweekend, anders ik wel. Nu toch maar even kijken of er van de plannen nog wat te redden valt of pak ik eerst nog even een herhaling mee. Nog even uitmelken misschien…

    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-03-2016 om 23:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124

    Standaard

    Ik vond het eerlijk gezegd een zwakke wedstrijd, van beide kanten. PSV was een uur lang iets beter, maar maakte na dat snelle doelpunt van Ajax een gejaagde, onrustige indruk. In het laatste halfuur waren ze nergens meer. Vermoeidheid? Ach kom. Mentaal zal de uitschakeling wel hebben meegespeeld, maar profs moeten vijf dagen later toch in staat worden geacht om 90 minuten vol te gaan. PSV blijkt aanvallend toch ernstige gebreken te hebben; Narsingh blijf ik een matige speler vinden, niet goed genoeg voor de top en Locadia heeft me voorlopig niet kunnen overtuigen. Daar komt nog wat bij: zo vraag ik me inmiddels af hoe goed Luuk de Jong nu eigenlijk is. Hij was in Madrid verre van indrukwekkend, maar daar gold nog het excuus dat hij geïsoleerd stond, een beetje op een eiland stond te voetballen. Vanmiddag was hij ronduit zwak.

    De overwinning van Ajax was verdiend, een pluim aan De Boer: hij heeft zijn team weer op het juiste moment scherp gekregen. Scherpte, dat was het verschil tussen Ajax en PSV vanmiddag. Tegelijkertijd moet ik zeggen dat ook Ajax een allesbehalve grote indruk maakte. Maar dat maakt misschien de prestatie van De Boer des te indrukwekkender. Met iets minder materiaal (naar mijn idee), zet hij in de directe confrontatie een beter team neer.

  25. #125

    Standaard

    1 Penalty (die van Guardado) had PSV zeker moeten krijgen, en dat afvlaggen bij de 1-1 gebeurde wel heel erg laat. Nee, Kuipers was niet bepaald in goede doen. En dat is dan de top van de scheidsrechters hier pffffffffff.

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •