Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 273 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    AZ speelde ook wel heel erg goed vandaag. Als Feyenoord zich herpakt is het nog niet gedaan. Wel knap hoe consequent PSV en Ajax zijn, althans qua resultaat, maar ook zij zullen ongetwijfeld nog punten laten liggen. Ik heb vandaag ook toch met veel bewondering naar Guardado gekeken, mooie en belangrijke voetballer is dat toch.

    Het waren best een paar affiches vandaag. Jammer dat er geeneen echt spannend was, misschien Ajax - Vitesse nog het meest door de stand, maar die was gisteren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    De samenvatting van AZ - Feyenoord was in elk geval om van te smullen. PSV - Twente leek ook erg aantrekkelijk, al was het maar omdat Twente zo goed meedeed. Brutaal aanvallend spel van de kleine club, dat is altijd leuk. Als ze zo spelen, hoeven ze niet te degraderen. Maar Ziyech zal nog wel vertrekken, en dat scheelt.

  3. #78

    Standaard

    Geef mij Guardado maar, zou ik liever in mijn team hebben dan Ziyech.

    En dat is niet omdat ie voor mijn club speelt, maar omdat ik dat een betere speler vind.

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is een heel ander soort speler. Guardado kan perfect de voorhoede aanspelen en met pasjes strooien en is een nuttige en controlerende speler, maar Ziyech moet een heel team op sleeptouw nemen en het liefst ook nog scoren. Aan de andere kant moet Ziyech nog maar laten zien dat hij zich staande kan houden in een topteam. Maher deed het bij AZ ook niet slecht. Toch is het wel een uitzonderlijk talent die elke ploeg zou sieren.

    Overigens vond ik Twente hoe langer de wedstrijd duurde steeds zwakker spelen, vooral in de eerste helft. tweede helft heb ik niet helemaal afgekeken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Ziyech plaatste PSV gisteren toch voor een paar serieuze problemen, en hij speelde niet eens geweldig. Ik zou hem wel bij een van onze topclubs willen zien, ik denk dat hij het beste bij Feyenoord zou passen. Hij is een speler waar je een ploeg omheen bouwt, en daar is bij Ajax of PSV geen gelegenheid voor. Hij lijkt me niet gemakkelijk in een goed draaiend, bestaand geheel in te passen, en bij Feyenoord ontbreekt juist een speler als hij. Als Feyenoord enkele weken terug Vlaar en Ziyech had aangetrokken, stond het nu waarschijnlijk heel ergens anders. Maar ja, dat is praten achteraf en ik weet niet wat de financiële mogelijkheden van Feyenoord zijn, Ziyech moet blijkbaar een 6 à 8 miljoen opbrengen.

    Ik vind Ziyech ook niet echt vergelijkbaar met Guardado, twee geweldige spelers, maar met verschillende kwaliteiten.

  6. #81

    Standaard

    Ziyech zie ik niet meer naar Feyenoord gaan, niet zozeer omdat hij geen toegevoegde waarde zou hebben, maar hij heeft destijds een aanbod van Feyenoord afgewezen en voor Twente gekozen. Vrees dat de directie (en vast ook deel van de Fans) hem nu niet meer naar Rotterdam willen halen.

  7. #82

    Standaard

    Lees net dat Tapia van Twente naar Feyenoord gaat... Had heel wat liever een spits gezien... middenveld is er voldoende concurrentie met El Alhmadi, Gustafson, Veijnovic, Vilhena en Toornstra. Daarnaast nog enkele veelbelovende jeugdspelers. Probeer dan Vilhena gewoon te behouden. De enige Feyenoorder die de laatste weken goed weet te presteren.

  8. #83

    Standaard

    Mee eens. Tapia vind ik amper een toegevoegde waarde, geen slechte speler, maar van hetzelfde niveau als wat al volop aanwezig is. Het probleem ligt duidelijk primair voorin. Ik geef toe dat ik me ook heb verkeken op Kramer: ik dacht dat de combinatie met Kuyt wel zou werken, maar Kramer komt gewoon tekort. Je kunt hem gebruiken als pinchhitter, maar in wedstrijden zoals tegen PSV komt hij nauwelijks in het spel voor. 19 balcontacten, geloof ik.

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Meedraaien aan de top van het rechter rijtje

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als Feyenoord zich herpakt is het nog niet gedaan. .
    We zijn nu een week later en ze hebben in ieder geval vandaag een nieuw clubrecord neergezet. Knap. Volgende week kan het uit bij Ajax nog scherper worden gezet....

  12. #87
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het wordt nu wel lastig inderdaad en volgende wedstrijd kan wel eens een aparte worden. Beide zitten in een dip. Ajax heeft gewoon wat vaker de winst eruit gesleept, maar het is niet om aan te zien. Maar 14 punten zo laat in het seizoen is wel erg veel. Ajax heeft dat een paar keer gedaan, maar alleen omdat ze na de winterstop goed bezig waren. PSV laat wel wekelijks zien dat het steeds stabieler wordt, maar ook daar kan een terugval komen. Maar goed, ik zie Ajax in deze staat ook niet van Feyenoord winnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #88

    Standaard

    Ik heb ook het gevoel dat Feyenoord iets gaat pakken in Amsterdam. Ze zitten echt op het nulpunt in Rotterdam, slechter kan echt niet, en als er één wedstrijd is waarin héél veel kan worden goedgemaakt, zeker tegenover de eigen supporters, is het wel deze. Het is zoals Kuyt zei bij Studio Sport: Rug recht en er volop tegenaan. Iets anders zit er trouwens niet op, met een goed gesprek los je dit niet op.

  14. #89

    Standaard

    Marco van Ginkel naar mijn club.

    Das toch mooi dat we hem binnen hebben kunnen halen, omdat Ajax in het verleden ook achter hem aan zat.

    Ik vind dat Marcel Brands weer goed heeft toegeslagen, en Ajax heeft laten zien dat je gewoon actie moet ondernemen.

    Ook al heeft ie weinig ritme, denk ik wel dat hij een goede aanwinst is voor ons team.

    Voorlopig voor de rest van dit seizoen, en daarna kijken voor een verlenging van zijn verblijf.

    Ik denk trouwens ook dat we Guus Hiddink mogen bedanken .

    http://www.psv.nl/psv/video-2/video/...van-ginkel.htm

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik denk trouwens ook dat we Guus Hiddink mogen bedanken .
    Ik denk dat het voor 99,99% door de invloed van Hiddink komt. Ik ben wel benieuwd of Ginkel en Pröpper samen gaat klikken. Bij Vitesse lukte dat niet omdat ze daar op dezelfde positie speelden.

    En Vitesse is handig bezig. Je hebt een spits die niet voldoet en dan ga je de andere spits verhuren. Die voldeed ook niet maar qua breedte ga je achteruit.

  16. #91

    Standaard

    Utrecht op 0-2 in Eindhoven. Geen mooi debuut voor Van Ginkel ...

  17. #92

    Standaard

    Dit is toch te schandalig voor woorden, dat noemt zich dan supporter bah bah :

    FOTO Lugubere actie Ajax-fans



    Een aantal zichzelf fans van Ajax noemende hooligans heeft aangetoond waarom de Klassieker eigenlijk nooit meer met supporters van de uitclub kan worden gespeeld. Voor Ajax-Feyenoord werd een pop met 'Vermeer’ op zijn shirt aan een touw omhoog gehesen.

    Het schandalige incident, nota bene kort voor het indrukwekkende afscheid van John Heitinga, gaf aan hoe groot de haat tussen beide harde supporterskernen is. Vermeer werd met Ajax vier keer kampioen, maar maakte een overstap naar de aartsrivaal toen zijn kans op speeltijd tot nul werd gereduceerd.


    Tijdens de eerste helft van Ajax-Feyenoord werd ook de moeder van Vermeer zwaar beledigd en klonk het smakeloze ’Bommen op Rotterdam’. Het gebeurde uitgerekend in de week, waarin Feyenoord-hooligans Marko Vejinovic met de dood bedreigden.

    Bron : Telegraaf.nl

    Dat soort tuig moet never nooit meer een stadion in kunnen komen.

  18. #93

    Standaard

    Niet zo fraai allemaal. Afgaande op wat ik van de klassieker heb gezien (lang niet alles) heeft Feyenoord de kans op een stunt laten liggen.

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajax heeft meerdere kansen laten liggen om een aantal keer uit te lopen. De Boer hielp Feyenoord nog in het laatste stuk door de twee balvaste spelers te wisselen en daarmee Feyenoord een handreiking te doen. Fischer is namelijk meester-balverliezer. Feyenoord was niet best, maar Ajax ook niet met een flink door elkaar gehaald team en El Ghazi die werkelijk weinig goed deed. Voor leuk voetbal moet je tegenwoordig bij AZ zijn.

    Betreft Vermeer begrijp ik die actie niet goed. De man heeft gewoon de beste keuze gemaakt en speelt wekelijks. Desondanks was die actie van de foto een heel klein groepje van de 52000 aanwezige supporters. Er was zoveel herrie dat ik niks meekreeg van spreekkoren, wel het gefluit als Vermeer aan de bal was. Het uitlichten van zo'n foto is precies wat die mafkees wil, aandacht. Hij schijnt na de wedstrijd gelijk opgepakt te zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het uitlichten van zo'n foto is precies wat die mafkees wil, aandacht. Hij schijnt na de wedstrijd gelijk opgepakt te zijn.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo.../227/fixtures/

  21. #96

    Standaard

    Knappe zege van 10 Ajacieden in de altijd lastig uitwedstrijd bij FC Groningen (1-2), al denken de azijnpissers van de sportredactie van NOS Teletekst ("Matig Ajax wint bij FC Groningen") daar natuurlijk weer anders over...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Knappe zege van 10 Ajacieden in de altijd lastig uitwedstrijd bij FC Groningen (1-2), al denken de azijnpissers van de sportredactie van NOS Teletekst ("Matig Ajax wint bij FC Groningen") daar natuurlijk weer anders over...
    "Knap" en "Matig" zijn twee verschillende termen, die ook over hetzelfde onderwerp gebruikt kunnen worden. Dus het is knap dat Ajax heeft gewonnen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed gespeeld hebben.
    Ik heb de wedstrijd niet gezien. Op teletekst staat "Zonder groots te spelen heeft Ajax..."

    Feyenoord staat gelijk bij PEC Zwolle. Nog geen gelopen wedstrijd dus.
    EDIT: PEC neemt nu een 2-1 voorsprong. De gifbeker voor Feyenoord schijnt nog niet leeg te zijn
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 14-02-2016 om 14:41
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #98

    Standaard

    Die Van Beek (volgens sommigen de beste verdediger van NL) blijft lekker bezig met zn blunders en eigen doelpunten
    Jupiler League niveau.

  24. #99

    Standaard

    Ziet er zeer klungelig uit. Je kunt eens door de benen gespeeld worden, maar niet op deze manier. Als ik het wel heb werd hij een groot verdedigend talent genoemd, niet in potentie de beste verdediger (maar nog niet zover in zijn ontwikkeling). Hij zal moeten aantonen dat de zg. kenners hem niet ruim hebben overschat. Ik denk dat hij als jongere speler momenteel gewoon deelt in de ellende bij Feyenoord. Je kunt niet verwachten dat spelers als hij onder deze omstandigheden de kar gaan trekken.

    Had trouwens verwacht dat zowel Ajax als PSV een moeilijke middag zouden beleven, maar blijkbaar hebben ze beide vrij vlot gewonnen.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als ik het wel heb werd hij een groot verdedigend talent genoemd, niet in potentie de beste verdediger (maar nog niet zover in zijn ontwikkeling). .
    http://www.foxsports.nl/video/279438...3-verdedigers/
    (Been en de Wolf....maar goed; terugdenkend aan oa 24-10-10 heeft Been niet zoveel verstand van het spel )

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •