Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 273 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee joh Marcel, Marcel is een teleurgestelde Ajax fan.
    Precies, jij begrijpt het, en met een hele lage dunk jegens die losers van FC Utrecht die zich maar 2x per jaar echt inspannen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Precies, jij begrijpt het, en met een hele lage dunk jegens die losers van FC Utrecht die zich maar 2x per jaar echt inspannen.
    Tuurlijk. En met slechts twee keer inspannen sta je in de Nederlandse competitie toch nog op de 5e plek, met uitzicht op plaats 3.
    Dat zegt wat over de sterkte van de Eredivisie
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Totaal mee oneens, doelsaldo is de perfecte manier om de ranglijst te bepalen. Geeft motivatie om de aanval te kiezen en beter te verdedigingen. Of je nou met 1-0 of 20-0 wint je krijgt toch 3 punten. Laat alsjeblief de club die 20x gescoord heeft de titel krijgen anders is het behoorlijk scheef dat je 19x meer scoort en alsnog een beslissingswedstrijd moet spelen.

    Ik hoop dat Ajax wint, maar ik denk dat Psv de schaal pakt. We zullen zien
    An sich ben ik het met je eens, maar als je het van de andere kant bekijkt kun je het ook andersom beredeneren; Als je met 20-0 wint, dan ben je kwalitatief dusdanig goed, dat het eigenlijk al een gotspe is dat je niet zonder puntenverschil kampioen bent. Dan kun je zeggen dat een team dat minder heeft gescoord dusdanig vanuit de organisatie heeft gevoetbald om hetzelfde resultaat te behalen en (kort door de bocht) het betere team heeft, omdat het kwalitatief/individueel minder hoogstaand is. Op die manier belicht je voetbal dan ook: het is een teamsport en niet een individuele sport. Vanuit dat oogpunt wijs ik naar Spanje; Atletico werd daar kampioen en liet Real & Barca achter zich. Atletico was kwalitatief wellicht niet zo sterk als de andere twee teams, legde er minder doelpunten in, maar was als team zo taai dat ze kampioen werden.

    We gaan het iig zien; Ajax heeft een lastige horde genomen. Zondag nog één. Zoals het nu laat aanzien kan De Graafschap volgende week al zeker zijn van nacompetitie en kunnen ze wellicht iets minder hard lopen tegen Ajax. Gespeeld is het iig zeker nog niet.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik bedoelde meer frappant, omdat de jaren ervoor steeds doldwaze competities bleken, maar het nu is het in ene 360 graden omgedraaid.
    Zag staatje vandeweek; Ajax heeft op dit moment 8 punten meer dan in de voorgaande jaren op dit punt in de competitie. Het gat tussen PSV, Ajax en de rest lijkt dus gegroeid.

  5. #155

    Standaard

    Na de 4-0 en 6-2 lijkt de competitie toch wel definitief beslist. PEC Zwolle uit is zwaarder dan De Graafschap, dat zich bovendien zal sparen, dus men kan het in Eindhoven wel schudden.

    Er zal nog veel worden gesproken over de penalty van Ajax tegen Utrecht, en niet helemaal ten onrechte (het was een cruciale fout op een cruciaal moment), maar PSV heeft het m.i. toch zelf laten liggen. Niet zozeer in de thuiswedstrijd tegen Ajax, maar tegen de kleintjes. Net als het jaar ervoor pakken Ajax en PSV de zege in de uitwedstrijd tegen elkaar - zal wel geen toeval zijn - en geven dus de andere wedstrijden de doorslag. PSV incasseerde veel treffers tegen kleine ploegen en incasseerde bovendien ook diverse belangrijke late doelpunten. Kwestie van concentratie en waarschijnlijk ook een gebrek aan evenwicht in de ploeg, teveel spelers zijn vooral offensief ingesteld. Ajax lijkt me kwalitatief iets - dus ook weer niet zo veel - minder, maar de ploeg heeft vrij constant gepresteerd; het spel was niet altijd geweldig, maar de punten werden gepakt, ook als het minder ging. De titel lijkt dus wel verdiend

    Ajax en PSV in de Champions League zou geweldig zijn, maar PSV kan in de laatste voorronde natuurlijk op een erg sterke tegenstander stuiten

  6. #156

    Standaard

    Uefa cup finale gaat tussen Liverpool-Sevilla. Dus Engeland of Spanje mogen met 5 deelnemers de Champions League in... zucht. Is niet normaal dit.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Uefa cup finale gaat tussen Liverpool-Sevilla. Dus Engeland of Spanje mogen met 5 deelnemers de Champions League in... zucht. Is niet normaal dit.
    Inderdaad niet normaal. Zorgt dat de verhouding nog meer scheef gaan lopen. Die afstand weten we nooit meer te overbruggen, ondanks de enthousiaste woorden van de drie nieuwe coaches met diploma; Ruud van Nistelrooy, Jaap Stam en Mark van Bommel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Inderdaad niet normaal. Zorgt dat de verhouding nog meer scheef gaan lopen. Die afstand weten we nooit meer te overbruggen, ondanks de enthousiaste woorden van de drie nieuwe coaches met diploma; Ruud van Nistelrooy, Jaap Stam en Mark van Bommel.
    Van Bommel kan misschien een Nederlands Atletico uit de grond stampen. Als speler was hij net zo hard en gemeen als Simeone, dus ... De Utrechtse Galgenwaard lijkt me wel geschikt als Hollands Calderon

  9. #159

    Standaard

    Was dit een climax of was dit een CLIMAX!
    Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #160

    Standaard

    HELEMAAL NIETS IN.........




    Oh PSV, wat je met me doet,
    Trots ben ik in voor- en tegenspoeed,
    Whohohoooo
    Geen engelen en geen hand in hand,
    Eindhoven de gekste van het laaaaand
    Whohohoooo

  11. #161

    Standaard

    Ik doe nooit meer een voorspelling ...

    Gefeliciteerd PSV'ers

    Vreemdste ontknoping die ik ooit heb meegemaakt, inclusief de slotdag van (ik meen) 2007 met toen drie paarden in de race. Toen haalde AZ het niet uit tegen Excelsior, maar het stond al snel met 10. Dit is echt ongelooflijk. Er zal bij Ajax druk gediscussieerd worden. Wat ik zei voor PSV ('ze hebben het zelf laten liggen'), geldt nu natuurlijk in nog sterkere mate voor Ajax. Hoe kun je het in vredesnaam op deze manier laten liggen??

  12. #162
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dramatisch Ajax gezien en dan lok je het over jezelf af. PSV gefeliciteerd.
    Het was in ieder geval een memorabele competitie. Maar ben er natuurlijk wel doodziek van... Doomscenario ten top, maar ze kunnen vooral zichzelf de schuld geven.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-05-2016 om 18:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #163

    Standaard

    http://speld.nl/2016/05/08/ajax-gehu...do-eredivisie/
    Ajax zal vanavond in Amsterdam worden gehuldigd wegens het behalen van het beste doelsaldo in de eredivisie. De ploeg had vanmiddag voldoende aan een gelijkspel tegen De Graafschap om het beste doelsaldo veilig te stellen. Met een saldo van +60 laat het voornaamste concurrent PSV (+56) ruim achter zich.

    Bij Ajax-coach Frank de Boer overheerst opluchting: “Dit is puur genieten. Er stond ontzettend veel druk op deze wedstrijd, dus dan is het fantastisch dat we het toch op deze manier afmaken. We zijn geen moment in de problemen geweest.” Door de prestatie van Ajax moet PSV genoegen nemen met het landskampioenschap.
    https://ermaggezongenworden.wordpres...matig-bezocht/
    Met de voorbereiding was weinig mis, maar toch viel het kampioensfeest van Ajax, in het Arena Park, in het water. Slechts een handjevol verdwaalde Amsterdammers bezocht het evenemententerrein. De organisatie besloot dan ook het feest voortijdig af te blazen.

    Massaal huiswaarts
    Het aantal bezoekers is slechts een fractie van de tienduizenden mensen die via Facebook lieten weten te komen. Hoewel er al vroeg op de zondagmiddag een feestelijke stemming heerste rondom de Amsterdamse voetbaltempel, vonden veel voetbalfans het tegen half vijf ‘s middags kennelijk voldoende geweest. Massaal keerde men huiswaarts, zonder het Arena Park bezocht te hebben.
    Het Arena Park bleef zondagmiddag leeg.

    Geen Dries Roelvink
    ,,Een behoorlijke domper”, gaf de organisatie dan ook bedroefd toe. ,,Zeker als je bedenkt hoeveel tijd en energie we erin hebben gestoken. Er is volop drank, Dries Roelvink zou komen en vanavond zou de kampioensschaal aan de selectie van Ajax worden uitgereikt. Dat gaat nu allemaal niet door.”
    Waarom het Amsterdamse publiek het evenemententerrein ineens links liet liggen, is nog onduidelijk. Mogelijk heeft het te maken met de uitslag van de wedstrijd De Graafschap – Ajax (1-1), maar dat is nog niet bevestigd.

  14. #164

    Standaard

    Rest niets dan PSV en haar fans te feliciteren met het kampioenschap. Gefeliciteerd!!

  15. #165

    Standaard

    Geen Dries Roelvink. Blijft dat de Ajacieden in ieder geval bespaard.
    Verder was het te verwachten. De selectie van PSV is in dit soort dingen gewoon een stuk volwassener. En dat wisten ze ook. Voer de druk op en een aantal van die spelers 'knakken'.
    Wel jammer voor Nederland, want ik acht PSV beter in staat om een 2e voorronde CL te overleven dan Ajax. Tenzij ze nu eindelijk eens een paar volwassen kerels erbij halen. Welke speler die nog niet is uitgerangeerd zou naar Ajax willen komen?

  16. #166

  17. #167

    Standaard

    Ik dacht echt serieus dat dit een fake filmpje was met iemand die de stem heeft ingesproken.

    Niet dus.

    Ik weet niet wie een grotere jankert is: Jan Mulder of dit fossiel.
    https://www.youtube.com/watch?v=TqrKOpFnt_g

  18. #168

    Standaard

    Uit alle reacties die ik her en der lees lijkt het haast wel of men in Eindhoven en Rotterdam e.o. meer plezier beleeft aan het feit dat Ajax géén kampioen geworden is, dan dat PSV wél de titel behaald heeft. Is wel een beetje Calimero-gedrag, hoor. En geeneens een welgemeend dank-je-wel aan de grootste en meest succesvolle club van Nederland vanuit Eindhoven voor dit nooit verwachte cadeau op Moederdag... Zullen we afspreken dat we het volgend jaar andersom doen? Lijkt me wel zo eerlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #169

    Standaard

    Zou het niet te maken kunnen hebben met een bepaalde arrogantie die Ajax nu eenmaal heeft?. Niet dat ik goed keur, maar kan me wel voorstellen dat op zulke arrogantie wordt gereageerd als hun ergens naast grijpen. Doen hun ook als zij kampioen worden. Gelukkig blijft onze stad nu wel heel als we kampioen worden, ergens anders wil er nog wel eens wat kapot gaan.

    Wat denken we van deze eikels die zoiets doen?? : http://www.dumpert.nl/mediabase/6767..._de_buurt.html

  20. #170
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Arrogant gaat wat ver en ook ver terug in de tijd. Het is voor elke club je makkelijk opladen tegen Ajax. Dat is altijd de te kloppen ploeg. Maar een tikkeltje zelfverzekerd zijn ze wel.

    Leedvermaak hoort er gewoon bij en dat komt wellicht wat krachtiger over omdat werkelijk niemand - behalve Jethro - dit had verwacht. Ajax dacht na de lastige hordes van de laatste weken er al te zijn gevolgd door de hele media. Totdat het erachter kwam dat het zomaar mis kan gaan, dat hadden ze geen antwoord op en Murphy's law trad in werking. Daar is Ajax altijd wel wat arrogant in en waant het zich in het verleden waar de Graafschap nog peanuts was.

    Maar voor de neutrale toeschouwer was het spektakel groot. Dit einde herinneren we ons over 10 jaar nog. Probleem ligt bij Millik. Ajax wordt nooit kampioen met een top-, goede tot redelijke spits... Zelfs niet met Suarez en Huntelaar.

    PSV heeft natuurlijk wel een veel gebalanceerder en beter team. Als Ajax een doelpuntje meer had gemaakt zou dat een blamage zijn geweest.

    Een voordeel, volgend seizoen begint het circus opnieuw.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-05-2016 om 23:34
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #171

    Standaard

    Men zou bij Ajax eens kunnen stoppen met dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.' Dat doet meer kwaad dan goed, heb ik de indruk. Verder hoort leedvermaak er inderdaad een beetje bij, geen beter vermaak dan leedvermaak, zegt men niet voor niets.

    Ik ben het eens met Claudio dat PSV een beter uitgebalanceerd team heeft, maar wat Ajax gisteren overkwam, was toch te gek voor woorden. Men had de wedstrijd volledig in handen en raakt vervolgens compleet, maar dan ook compleet de kluts kwijt omdat een team als De Graafschap op gelijke hoogte komt, met nog veertig minuten (!) te spelen. Dat mag toch geen probleem zijn? Ik moet afgaan op de samenvatting, maar ik heb nadien geen kans of fatsoenlijke aanval meer gesignaleerd voor Ajax. Verder leken alleen Younes en Gudelj bereid om tot het spreekwoordelijke gaatje te gaan. Onervarenheid? Zal zeker meegesproken hebben, voor sommige jonge spelers zal de druk te groot geweest zijn, dat gebeurt (PSV knakte in het eerste jaar onder Cocu ook), maar Younes is toch één van de jongsten en die bleef wel knokken.

    Enfin, mijn zaak is het niet, maar ik denk inderdaad dat men een goede spits nodig heeft. Haller? Janssen? Veel beter zal niet te betalen zijn, denk ik.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Men zou bij Ajax eens kunnen stoppen met dat 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.' Dat doet meer kwaad dan goed, heb ik de indruk.
    Dit dus.

    Je bent 2e geworden maar nog steeds komen overal leuzen als wzawzdb voorbij (terwijl dat nu dus wzawzbdb* zou moeten zijn).

    Vervolgens gaan Ajax coryfeeën als Mulder en Swart op TV zitten janken over het feit dat De Graafschap te hard juichte, teveel hun best deed (elke club (met name Utrecht volgens sommige fans) geeft tegen Ajax altijd 110% en dat is niet eerlijk!), de keeper zoveel tijd liep te rekken en iedereen in de andere stadions liep te juichen omdat ze de titel verspeelden. Alsof De Graafschap had moeten zeggen ‘ het goddelijke Ajax komt op bezoek; gooi de sluizen open en geef ze die 3 punten’.

    Dit is niet eens meer treurig; dit is echt lachwekkend en arrogant (en enorm onsportief om De Graafschap –die hun sportieve plicht doen- nu degradatie te wensen). Ik vraag me af of de heren er ooit bij stil hebben gestaan dat door dit soort gedrag en uitspraken ze heel veel personen juist tegen zich krijgen? (wat dus resulteert in het gejuich overal)

    Wel respect voor de dikke prijzenkast die ze hebben (en gezien diezelfde kast hebben ze dit gedrag eigenlijk allemaal niet eens nodig...)

    *Wij zijn Ajax wij zijn bijna de beste

  23. #173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Haha, ik vond die commotie op die pingel en aangifte net zo zielig. Maar dat hoort er gewoon bij. Voetbal en al haar randverschijnselen. Sjakkie had zich gewoon enorm verheugd op de titel voor Johan. Voor de rest is het gewoon een grumpy old man.

    En waarom niet zeggen "wij zijn Ajax, wij zijn de beste". Het is gewoon een kreet. Wie van de top drie spreekt niet uit dat ze kampioen willen worden. Waarom niet een beetje arrogant zijn. De beste van Nederland is echt niet zo moeilijk. Het is gewoon een titel optelsom. Noem het zelfvertrouwen. Ze zijn wel een paar keer kampioen geworden. Is niks mis mee en geeft het voetbal kleur. Een doelpuntje meer en dit alles was een non-issue. Het is gewoon betrekkelijk.

    Er zullen op de platte kar ook wel een paar leuzen de revue gepasseerd zijn toch?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #174

    Standaard

    whatever dude....

    die titel voor Johan....idd. Daarom scoorde Smeets ook de 1-1. Die heeft nummer 14. Wat een mooi eerbetoon

    ik ga er weer een pakken

  25. #175
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dude???

    Mijn naam staat er gewoon bij hoor. Of laat je je verleiden tot The dark side als het opeens over voetbal gaat. Maar geeft niks, ik kan het heel goed hebben hoor. Het is je ook gegund, want anders was je een tijdje ver van het voetbaltopic gebleven. En een beetje roering kan dit topic ook wel weer gebruiken na het gemis van Wim.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •