De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuw prijsvraag: win de Blu-ray van BIRDMAN of EXODUS: GODS AND KINGS

    Nieuw prijsvraag: win de Blu-ray van BIRDMAN of EXODUS: GODS AND KINGS

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De link naar de prijsvraag werkt bij mij niet.

  3. #3

    Standaard

    Probeer het nog eens? Er stond een instelling fout.
    Excuses hiervoor.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Probeer het nog eens? Er stond een instelling fout.
    Excuses hiervoor.
    Het is gelukt.

  5. #5

    Standaard

    Maar weer eens meegedaan. Kijken of ik Exodus kan winnen. Die wil ik graag een keer zien.

  6. #6

    Standaard

    Exodus Gods and Kings is een zeer mooie film,moet je beslist eens kijken Erik.

  7. #7

    Standaard

    Al bekend wie er gewonnen wat heeft? Ik zal ze zeker een keer gaan bekijken Dark Shadow.

  8. #8

    Standaard

    Dank voor de prijs. De Birdman Blu-ray viel vanochtend in de bus.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Al bekend wie er gewonnen wat heeft? Ik zal ze zeker een keer gaan bekijken Dark Shadow.
    Zoals het bericht hierboven al aangeeft: prijzen zijn verzonden en de winnaars zouden de prijs inmiddels thuis moeten hebben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Ik heb niks ontvangen, dus dan zal ik ook wel niks gewonnen hebben, helaasssss Maar is het niet leuker als het ook openbaar gemaakt wordt dan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb niks ontvangen, dus dan zal ik ook wel niks gewonnen hebben, helaasssss Maar is het niet leuker als het ook openbaar gemaakt wordt dan?
    Ik heb een tijdje geleden een paar keer klachten gehad dat ik namen en woonplaatsen op het forum had geplaatst.
    Ik deed al tijden geen voornamen meer, maar tocht vond men het niet prettig. Dus daarom ben ik daar mee gestopt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Vind ik wel een beetje gek... misschien volgende keer een vakje laten aanvinken dat de winnaars ermee akkoord gaan dat hun naam (evt. alleen hun voornaam) wordt gepubliceerd op de site en dat ze anders naar hun prijs kunnen fluiten. Je kan even goed argumenteren dat die naam er juist wél bij moet staan omdat de gulle schenkers (de filmmaatschappijen) moeten kunnen nakijken dat de prijzen effectief zijn uitgereikt en niet in de zakken van de crewleden van dvd.nl zijn beland (niet dat ik dat insinueer hoor, ik speel gewoon even advocaat van de duivel)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Je zou ook de forum naam kunnen gebruiken. Die is toch een soort van openbaar.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Je zou ook de forum naam kunnen gebruiken. Die is toch een soort van openbaar.
    Twee problemen hierbij:
    1) er zijn ook deelnemers die geen lid zijn van het forum en dus geen forumnaam hebben.
    2) de naam die men opgeeft is nergens gekoppeld aan de forumnaam, dus we weten niet wie bij welke forumnaam hoort.
    Zo is bij mij niet bekend dat Johan1967 een prijswinnaar was. Ik ken alleen zijn echte naam.

    @Werner: daar zal ik eens over nadenken. Misschien laten we ons wel te veel leiden door een enkeling.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15

    Standaard

    Zijn die twee punten niet op te lossen door bij de voorwaarden op te nemen dat je forumlid moet zijn om deel te mogen nemen? Of is dat lastig te controleren dan? Zo krijgt de site er misschien wel nog wat extra geregistreerde leden bij. Altijd welkom lijkt me En de transparantie waar Werner het over heeft, ben ik het mee eens. Het gaat nou niet bepaald over het winnen van de miljoeneloterij
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    Leden die alleen maar lid worden om aan prijsvragen mee te doen hebben we niet zo veel aan.
    En prijsvragen zijn leuk voor ons, maar vooral bedoeld ter promotie van de film voor de maatschappijen.
    Die willen dus zoveel mogelijk exposure en worden er niet blij van als wij mensen gaan uitsluiten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Je sluit niemand uit. Er komt alleen een extra voorwaarde bij. Nog steeds kan iedereen meedoen. Dus ik zie het probleem niet zo. Maar goed, het is mijn zaak verder niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •