Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moet nog een weekje wachten; ik heb 'm in een bestelling met twee titels die pas op 12 december uitkomen. Hopen dat er ook een slipcover bij zit dan.
    Klopt het dat er weer alleen bloopers als extra's bijzitten?
    Yup, alleen de bloopers als extra. Bij mij zat Jessica Jones in een bestelling met Agents of SHIELD seizoen 3 van eind januari volgend jaar, maar de verzending van Agent Carter heeft blijkbaar ook de verzending van Jessica Jones getriggerd.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moet nog een weekje wachten; ik heb 'm in een bestelling met twee titels die pas op 12 december uitkomen. Hopen dat er ook een slipcover bij zit dan.
    Klopt het dat er weer alleen bloopers als extra's bijzitten?
    De slipcover van Agent Carter is nu niet echt iets bijzonders. Gewoon een dun kartonnetje om de Blu-ray, met dezelfde afbeeldingen als van de keepcase.Jammer dat ze hier geen digipack van gemaakt hebben.Maar is misschien ook een beetje overkill met slechts 2 discs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De slipcover van Agent Carter is nu niet echt iets bijzonders. Gewoon een dun kartonnetje om de Blu-ray, met dezelfde afbeeldingen als van de keepcase.Jammer dat ze hier geen digipack van gemaakt hebben.Maar is misschien ook een beetje overkill met slechts 2 discs.
    Weet ik, maar je wilt een beetje eenheid in de verzameling indien mogelijk . Digipack was mooi geweest, maar ook een beetje overdreven denk ik.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •