Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 188 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    In het AD staat dat de reacties 'gematigd postief' zijn. Ik zal het wel zelf zien.

  2. #152

    Standaard

    Er zit blijkbaar een joekel van een verrassing in (mn Twitter stond er vol mee). Ik weet 'm inmiddels (wilde het persé weten... ja, slecht van me ). Deze zag ik niet aankomen. Niemand denk ik.

  3. #153

    Standaard

    Review embargo opgeheven. 73% op Rotten Tomatoes met een gemiddelde van 6,5. Volgende week zelf maar eens oordelen.

    Critics Consensus: A flawed yet fun and fast-paced space adventure, Solo: A Star Wars Story should satisfy newcomers to the saga as well as longtime fans who check their expectations at the theater door.

  4. #154

    Standaard

    Morgenmiddag zie ik de film; mn review zal 's avonds of vrijdag verschijnen.

    Één van de verrassingen heeft (zoals ik al verwachtte) al voor wat verwarring en irritatie gezorgd bij personen die buiten de films SW de laatste 8 jaar niet gevolgd hebben. Benieuwd hoe dat gaat lopen als de film wereldwijd draait.

  5. #155

    Standaard

    Vandaag dagje verlof aangevraagd voor 23 mei en daarnet ticket gekocht voor de eerste vertoning om 11 uur in UGC Antwerpen.

  6. #156

    Standaard

    Zo. Gisteren de film gezien.... bij deze mijn review:
    https://www.starwarsawakens.nl/revie...ar-wars-story/

    A short time ago, not so far, far away… keek je uit naar nieuwe Star Wars films. Het was een happening, je telde af, je kampeerde voor de bioscoop… Hoe anders is dat nu, in een tijd waarin de meest recente film The Last Jedi het meest gehate Star Wars deel is en met een enorme verdeeldheid van de fanbase. Is Disney verkeerd bezig? Slaat men door in hun politieke correctheid? Drijft de franchise te ver weg van haar ‘Saturday morning serial swashbuckling Sci-Fi fantasy’ roots?


    In diverse opzichten was Solo: A Star Wars Story de ‘last hope’ voor velen: original trilogy personages, een regisseur die al in 1973 met Star Wars bedenker George Lucas samenwerkte (en in ’99 eigenlijk The Phantom Menace zou regisseren), de scriptschrijver van The Empire Strikes Back. Maar toch… als enorme fan van de oude Expanded Universe en trouwe George Lucas aanhanger ging ik ondanks al deze op papier positieve punten op 17 mei niet geheel gerust richting de pers première van de alweer 4e (!) Star Wars spin-off film en de 12e live action film in totaal.


    Was mijn ‘bad feeling about this’ terecht? In ieder geval niet vanwege de zojuist genoemde zaken. Solo: A Star Wars Story is een prima film, maar er had zoveel meer ingezeten.
    Allereerst het verhaal in het kort: Han (Alden Ehrenreich) en Qi’ra (Emilia Clarke) zijn twee wezen die opgroeien op Corellia. Ze dromen om van de planeet af te komen, maar voordat dit lukt raken ze elkaar kwijt. Jaren later kruisen hun paden weer als Han de Imperial Navy verlaat en met zijn nieuwe kameraden Beckett (Woody Harrelson) en Chewbacca (Joonas Suotamo) op pad wordt gestuurd door crimelord Dryden Vos (Paul Bettany). Hun opdracht: Lando Calrissian (Donald Glover) overhalen om samen met zijn schip – de Millennium Falcon – op Kessel een voorraad kostbare brandstof te stelen.


    Laten we beginnen met de acteurs waarbij Glover, Clarke en Harrelson er bovenuit steken. Hoewel Donald Glover geen ‘black Clark Gable’ (zoals Billy Dee Williams werd genoemd) is, zet hij een uitstekende Lando neer en weet de stem en intonatie van BDW op momenten akelig goed te benaderen. Woody Harrelson past perfect in het rijtje Liam Neeson, Sir Alec Guinness en Christopher Lee: ervaren topacteurs die niet teleurstellen. De voormalig barman van Cheers die in de 90’s bewees dat ‘blanke mannen wél kunnen springen’ is een absolute aanwinst in de Star Wars familie. En dan was er nog Emilia Clarke die de beeldschone Qi’ra speelt. Wat mij betreft na Carrie ‘Leia’ Fisher de beste vrouwelijke rol in een Star Wars film ooit.


    Om de vertolking van de titelrol was vanaf het moment dat deze film werd aangekondigd al veel te doen. Veel acteurs werden genoemd maar uiteindelijk kreeg Alden Ehrenreich de rol en had hij de onmogelijke taak om de rol die Harrison Ford groot heeft gemaakt te spelen. Alhoewel het acteerwerk prima is had ik soms toch moeite om hem als Solo te zien, met name vanwege zijn looks. Ehrenreich is absoluut geen dead ringer van Ford wat de geloofwaardigheid niet altijd ten goede kwam, al heeft hij wel enkele Ford trekjes en poses goed overgenomen.


    Qua bijrollen was Val (Thandie Newton) solide, is de voor gelijke droidrechten opkomende L3-37 (Phoebe Waller-Bridge) minder irritant dan gevreesd maar vond ik de als een Looney Tunes personage klinkende Rio Durant (John Favreau) een misser, puur vanwege de cartoony stem.


    Zoals bekend werden de oorspronkelijke regisseurs Lord en Miller uit hun functie gezet en vervangen door veteraan Howard wat tot reshoots leidde en het een race werd om de film tijdig af te krijgen. Ik heb geen idee of dit de reden is dat de film er soms simpel uit ziet. Een voorbeeld: in 1983 zag de huisvesting van crimelord Jabba the Hutt er imposant uit. Nu, 35 jaar later ziet het vliegende paleisje van Dryden Vos er maar simpel uit met een set die je in een aflevering van Doctor Who ook zou zien. Geen probleem op zich, maar van een Star Wars film verwacht je toch wat extra’s, een wow-factor. Opvallend is dan ook de afwezigheid de gebruikelijke spektakelscenes in de ruimte. De film bevat er maar één, waarbij de omgeving ook nog eens een soort mistveld is. Hierdoor zijn de voor Star Wars zo kenmerkende ruimteschepen ook schaars. De eerder genoemde Bettany zou oorspronkelijk niet in de film zitten maar verving Michael K. Williams die bij de reshoots niet aanwezig kon zijn. Williams’ Dryden Vos zou oorspronkelijk een CGI personage zijn wat vast visueel boeiender geweest zou zijn dan de Bettany versie: een mens(achtige?) wiens gezicht vele krassen heeft..


    Een van de grootste pluspunten en tegelijk ook minpunten van de film is het script. Het verhaal voegt niks toe aan de Star Wars reeks (wat velen direct jammerlijk zullen vinden) maar dit laatste zorgt er naar mijn mening juist voor dat het een relaxte film is die gewoon lekker wegkijkt. Niks hoogdravends maar een leuke avonturenfilm in de ruimte. Dat de film overloopt van verwijzingen naar zaken uit boeken (Brian Daley’s Solo reeks én de Lando trilogie van L. Neil Smith uit de jaren ’80), animatieseries (we zien een ras uit Clone Wars én ontdekken het lot van een Clone Wars personage) en zelfs obscure computerspellen uit de jaren ’90 maakt het voor de diehard fan een feest der herkenning. Tevens heeft men een behoorlijke en niet zo subtiele verrassing in petto. Dit laatste zullen de fans die alles netjes bijhouden wel kunnen waarderen, maar ik vrees dat personen die alleen de films kijken er enorm van in de war raken en zelfs (vanwege ontbrekende kennis) gaan roepen dat het niet kan (op Twitter heb ik al soortgelijke reacties gezien).


    Solo: A Star Wars Story is geen meesterwerk geworden maar is ook absoluut niet de flop die velen een jaar geleden verwacht hadden. Verwacht je een nieuwe Star Wars classic dan zul je bedrogen uitkomen. Ga je zonder torenhoge verwachtingen naar de bios om een leuke zomerblockbuster te zien dan zit je goed met deze ‘Saturday morning serial swashbuckling Sci-Fi fantasy’ die van de vier Disneyfilms het dichtst bij de oorspronkelijke roots komt.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ...richting de pers première van de alweer 4e (!) Star Wars spin-off film en de 12e live action film in totaal.
    Hierbij bedoel je zeker ook animatiefilms denk ik? Het is qua live-action toch de tweede spin-off?

    Om de vertolking van de titelrol was vanaf het moment dat deze film werd aangekondigd al veel te doen. Veel acteurs werden genoemd maar uiteindelijk kreeg Alden Ehrenreich de rol en had hij de onmogelijke taak om de rol die Harrison Ford groot heeft gemaakt te spelen. Alhoewel het acteerwerk prima is had ik soms toch moeite om hem als Solo te zien, met name vanwege zijn looks. Ehrenreich is absoluut geen dead ringer van Ford wat de geloofwaardigheid niet altijd ten goede kwam, al heeft hij wel enkele Ford trekjes en poses goed overgenomen.
    Ik wist dat je dit punt ging aanstippen . Gelukkig valt het mee, maar ik ben altijd benieuwd of je het nadeel "looks" ook had gehad als Ingruber er niet was geweest...

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hierbij bedoel je zeker ook animatiefilms denk ik? Het is qua live-action toch de tweede spin-off?
    Nee, de 4e live action spin-off.
    Caravan of Courage (1984), Battle For Endor (1985), Rogue One (2016) en nu dus Solo.
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...ars-spin-offs/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht

    Ik wist dat je dit punt ging aanstippen . Gelukkig valt het mee, maar ik ben altijd benieuwd of je het nadeel "looks" ook had gehad als Ingruber er niet was geweest...
    Ja, dan ook. Men had ook meer moeite kunnen doen om hem te laten lijken.
    Ik heb vaak gehoord dat looks niks uitmaken zolang het acteerwerk maar goed is, maar zo redenerend zou je een absolute klasbak als Dustin Hoffman de rol van Ella Fitzgerald kunnen laten spelen.
    Ehrenreich acteert prima, maar ik zie geen Solo in hem, daar waar ik wel Lando in Glover zie.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nee, de 4e live action spin-off.
    Caravan of Courage (1984), Battle For Endor (1985), Rogue One (2016) en nu dus Solo.
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...ars-spin-offs/
    Tja sorry, maar kinder TV-films van tig jaren terug (en van Ewoks ) schaar ik nu niet echt meer onder spin-offs van de reguliere films en de bioscoop live-action spinoffs.

    Ja, dan ook. Men had ook meer moeite kunnen doen om hem te laten lijken.
    Ik heb vaak gehoord dat looks niks uitmaken zolang het acteerwerk maar goed is, maar zo redenerend zou je een absolute klasbak als Dustin Hoffman de rol van Ella Fitzgerald kunnen laten spelen.
    Ehrenreich acteert prima, maar ik zie geen Solo in hem, daar waar ik wel Lando in Glover zie.
    Tja, toch bekruipt me het gevoel dat je dit alleen zegt omdat er een lookalike à-la Ingruber beschikbaar is. Want als er een lookalike van Willams was dan had je wellicht hetzelfde over Glover egdacht (als zeg je natuurlijk nu dat het niet zo is :P).En de Dustin/Ella-vergelijking slaat natuurlijk een beetje kant noch wal, want die combi is vele malen minder vanzelfsprekend dan de combi Ehrenreich/Ford. Begrijp me goed, ik vind Glover vele malen meer trekken hebben van Willams dan een Ehrenreich van Ford, maar helemaal onlogisch vind ik het niet. En je kan het ook zo zien: Ingruber is gewoon een goede Ford-imitator, maar geen goed genoeg acteur om de rol van Solo te dragen. Want het gaat uiteindelijk om het karakter van Solo, niet om het lijken op Ford.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja sorry, maar kinder TV-films van tig jaren terug (en van Ewoks ) schaar ik nu niet echt meer onder spin-offs van de reguliere films en de bioscoop live-action spinoffs.
    In NL (en diverse andere landen) hebben die twee gewoon in de bios gedraaid. Dat ze 'oud' zijn of jij ze niet goed vind maakt niet opeens dat ze geen spin-off meer zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, toch bekruipt me het gevoel dat je dit alleen zegt omdat er een lookalike à-la Ingruber beschikbaar is. Want als er een lookalike van Willams was dan had je wellicht hetzelfde over Glover egdacht (als zeg je natuurlijk nu dat het niet zo is :P).En de Dustin/Ella-vergelijking slaat natuurlijk een beetje kant noch wal, want die combi is vele malen minder vanzelfsprekend dan de combi Ehrenreich/Ford. Begrijp me goed, ik vind Glover vele malen meer trekken hebben van Willams dan een Ehrenreich van Ford, maar helemaal onlogisch vind ik het niet. En je kan het ook zo zien: Ingruber is gewoon een goede Ford-imitator, maar geen goed genoeg acteur om de rol van Solo te dragen. Want het gaat uiteindelijk om het karakter van Solo, niet om het lijken op Ford.
    Die laatste zin: Waarom krijgt Gary Oldman dan tig lagen makeup om hem op Churchill te laten lijken?

    Maar goed, dat dikgedrukte is allesbehalve een feit aangezien hij het in Age of Adaline wel degelijk goed deed als jonge versie van Ford. Buiten die kleine doch prima rol heeft 99,9% van de wereldbevolking hem in geen enkele film gezien dus waar alle meningen dat hij niet kan acteren vandaan komen is me een raadsel.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In NL (en diverse andere landen) hebben die twee gewoon in de bios gedraaid. Dat ze 'oud' zijn of jij ze niet goed vind maakt niet opeens dat ze geen spin-off meer zijn.
    Daarom schrijf ik ook "ik schaar". Ik hou het bij mezelf en zeg daarmee niet dat ze geen officiële spin-off zijn. Maar voor mezelf zijn ze dat niet, gezien de inhoud van de film en dat ze tig jaren oud zijn.

    Die laatste zin: Waarom krijgt Gary Oldman dan tig lagen makeup om hem op Churchill te laten lijken?
    Tja, das een stijlkeuze geweest. Maar Churchill had natuurlijk een zeer imposant voorkomen wat heel veel van zijn karakter weerspiegelde (zijn keuze voor pakken, schoenen, bril, sigaar, enz) en in de film zie je die details ook terug.. Dat je dan de acteur onder make-up er ook op wil laten lijken is dan een logisch vervolg. Ford heeft dit allemaal niet, dus om dan de acteur minder te laten lijken op Ford maar meer alleen op het karakter van Solo kan ik dan wel begrijpen.

    Maar goed, dat dikgedrukte is allesbehalve een feit aangezien hij het in Age of Adaline wel degelijk goed deed als jonge versie van Ford. Buiten die kleine doch prima rol heeft 99,9% van de wereldbevolking hem in geen enkele film gezien dus waar alle meningen dat hij niet kan acteren vandaan komen is me een raadsel.
    Je hoor mij niet zeggen dat het geen goed acteur is in het algemeen, maar blijkbaar is hij geen goed genoeg acteur om de rol van Solo te spelen. Je blijft een beetje hangen dat men de acteur Ford moet (na)spelen maar het gaat in een film om het karakter van het filmpersonage, en niet dat je qua gezicht lijkt op een acteur die die rol eerder heeft gespeeld. Blijkbaar heeft Ehrenreich laten zien via casting-opnames dat hij voldoende potentie had/heeft om het karakter Solo te spelen. Dat hij daarbij wellicht gelijkenissen heeft met Ford en die ook doet in de film (dat geef je zelf aan) is dan doorslaggevend geweest.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je hoor mij niet zeggen dat het geen goed acteur is in het algemeen, maar blijkbaar is hij geen goed genoeg acteur om de rol van Solo te spelen. Je blijft een beetje hangen dat men de acteur Ford moet (na)spelen maar het gaat in een film om het karakter van het filmpersonage, en niet dat je qua gezicht lijkt op een acteur die die rol eerder heeft gespeeld. Blijkbaar heeft Ehrenreich laten zien via casting-opnames dat hij voldoende potentie had/heeft om het karakter Solo te spelen. Dat hij daarbij wellicht gelijkenissen heeft met Ford en die ook doet in de film (dat geef je zelf aan) is dan doorslaggevend geweest.
    Geen verrassing: via via heb ik gehoord dat men Ingruber inderdaad bekeken heeft maar zijn performance op dat moment niet best was.
    Maar goed, ook al had Ingruber op geweldige wijze Solo neergezet dat had ik de film (buiten de vertolking van de titelpersoon) niet opeens wél een SW classic gevonden.

    Ehrenreich's casting is trouwens geen toeval. Hij is (net zoals Shia Labeouf dat ooit was) een favoriet van Spielberg die weer dikke maatjes is met Kennedy en haar man Frank Marshall. Om diezelfde reden kreeg Trevorrow (die Jurassic World regisseerde... waarbij Marshall en Spielberg bij betrokken waren) deel IX (voordat hij vervangen werd).

    Ik ben iig zeer benieuwd wat de DVD.nl'ers van deze film gaan vinden.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 18-05-2018 om 13:13

  13. #163

    Standaard

    Om maar meteen met de deur in huis te vallen. De film is leuk maar dat is het. Allereerst de pluspunten:
    - Voor de Expanded Universe-fans (zoals ik) vallen er veel leuke namen Teräs Käsi, carida, zien we voor het eerst de planeet Kessel en zien we de gang crimson Dawn.
    - Grafisch heeft de film wat mooie dingen.zoals de route naar Kessel
    - Eindelijk Rodians en Twi'leks. Al de nieuwe films miste oude aliens en eindelijk zien we er een paar!
    - De introductie van Enfys Nest is erg vet! Sowieso is de heist een vette scene.

    De minpunten
    - Alden is gewoon geen Han Solo. Hij heeft 2 keer ofzo wat weg van hem maar dat is het. En dat hij de wookie taal sprak vond ik ook erg stom. Vooral de manier waarop
    - De dobbelstenen zijn ineens belangrijk in de film. Grappig want ondanks dat ze al in de Falcon hingen sinds A New Hope, zijn ze sinds The Last Jedi echt ineens Han zijn ding, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo was. Ik vond het met name stom overkomen omdat de originele Han nooit met die dingen bezig was
    - De humor werkte echt niet. De film zit vol met grappen maar ik moest maar 2 keer grinniken ofzo. Normaal vind ik de SW-humor leuk maar deze keer werkte echt niks.
    - L3-37 is het irritantste personage ooit
    - Glover vond ik echt niet zo'n goeie Lando als dat iedereen zei. Zijn eerste zin was precies de stem van Billy Dee, maar daarna is het niet Lando zoals we die kennen.
    - Ik miste zelf een personage (SPOILER) Jabba The Hutt
    - SPOILER Darth Maul....echt? Hoelang we blijven we trekken aan dit dooie paard?
    - Ik had graag wat meer gezien van Mimban en wat daar aan de hand was. Ook vond ik het te grappig voor de situatie.
    - Sommige planeten wel erg leeg en inspiratieloos.
    - Muziek weer tegenvallend. Alleen het thema van Williams sprong eruit en het nummer van Enfys Nest. En dat terwijl muziek juist enorm belangrijk is voor Star Wars.

    Uiteindelijk meer min punten als plus. Het is een aardig sci-fi-filmpje. Als het geen Star Wars-film was geweest was het misschien nog wel beter geweest. Maar omdat het nu toch gelinked is met, is het dan wel magertjes. Kortom: de film waar niemand echt op zat te wachten en die ook echt overbodig is. Leuk voor een keertje maar dat is het wel.

  14. #164

    Standaard

    Mij maakt het niks uit maar als ik jou was zou ik wat spoilertags gebruiken... bij je pluspunten noem je er al diverse...

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mij maakt het niks uit maar als ik jou was zou ik wat spoilertags gebruiken... bij je pluspunten noem je er al diverse...
    Tja, voor de kenners wellicht wel. Maar ik kan ze niet ontdekken.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, voor de kenners wellicht wel. Maar ik kan ze niet ontdekken.
    Dus dan hoeven ze niet tussen spoilertags?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dus dan hoeven ze niet tussen spoilertags? :P
    Dat hoor je mij niet zeggen. Ik heb alleen geen probleem met hoe de post nu staat. That’s all.

  18. #168

    Standaard

    Ik geef toe, op voorhand had ik aardig wat bedenkingen over de film, gezien de voorgeschiedenis en de trailers. Zo erg zelfs dat ik twijfelde of ik 'm in de bios zou kijken (wat voor mij een unicum zou zijn, aangezien ik alle Star Wars films in de bioscoop heb gezien). Maar goed, ik heb mij toch laten verleiden.

    En zo zie je, het eindproduct kan toch anders uitpakken dan gedacht.
    Deze film is een verademing, na het dieptepunt The Last Jedi. Het is qua opzet, montage, verhaal e.d. weer erg anders dan I - VI (net als alles vanaf TFA), maar dat moet ik maar eens van mij afzetten denk ik: die stijl komt nooit meer terug. Of ze moeten Lucas van stal halen en hem carte blanche geven .

    Eindelijk weer eens veel geslaagde grappen in een Star Wars film (ik raad ene Rian Johnson aan om de film te bekijken hoe het wel moet), niet het soort waar je hardop om lacht, maar waar je met een glimlach zit te genieten.
    Actie is meer dan prima, er zitten wel redelijk wat scenes bij waar ik zeer benieuwd naar ben in 4K of 3D op mijn scherm ( het meest benieuwd ben ik natuurlijk naar The Maw ).

    Opvallend dat het redelijk gelijkmatige film is, dat de film nergens inkakt maar constant leuk blijft en mijn aandacht vasthield.

    Op de acteurs is weinig op aan te merken: je hebt de geweldenaar Harrelson die tegenwoordig echt alles goed doet, de altijd charismatische en indringende Bettany, de pittige en sympathieke Clarke en zeer aanwezige Glover die mij erg beviel. En natuurlijk Ehrenreich, die mij heeft verbaasd en voor mij een geloofwaardige Solo neerzette. Mijn vrees dat hij de film zou verknallen, is totaal ongegrond gebleken. Charme en overtuiging in overvloed, die jongen.
    Chewie was weer stabiel goed, met een paar leuke verrassingen. Nog een verrassing: L3. Is BB-8 al snel irritant geworden, L3 was erg leuk, complimenten voor Waller-Bridge!

    En ook voor iemand die er niet zo diep in zit als bijvoorbeeld TWD, wafen er genoeg leuke verwijzingen e.d..

    Beeld in de bioscoop was overigens zelfs voor Pathe normen wel qua kleuren erg flets, maar dat kan ook een stijlkeuze geweest zijn (net als bij The Last Jedi zwart niet echt diepzwart is).
    Ik zal straks weer eerst voor de 3D gaan, maar misschien pik ik de 4K ook mee als die hele goede reviews heeft.

  19. #169

    Standaard

    Hij krijgt in de NL pers geen goede kritieken, 2 sterren in VK, Trouw en NRC, 3 in AD. The Guardian vindt hem wel goed.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hij krijgt in de NL pers geen goede kritieken, 2 sterren in VK, Trouw en NRC, 3 in AD. The Guardian vindt hem wel goed.
    DE NL pers laat ik altijd links liggen als het aankomt op films beoordelen .

  21. #171

    Standaard

    De opbrengst is ook aanzienlijk lager dan verwacht en lager dan de andere films. Hopelijk gaat Disney zich even achter de oren krabben dat niet iedereen alles waar je Star Wars op plakt daadwerkelijk slikt.

  22. #172

    Standaard

    Solo net gezien en ik vond het een leuke film. Zat goed in elkaar en geen onzin zoals in de Last Jedi. Natuurlijk was de film niet perfect en hebben ze teveel informatie over Han in deze ene film gestopt. En de Indy referentie was top!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #173

    Standaard

    Ik heb hem zondag gezien. Ik vond hem erg voorspelbaar en "safe". Niet dat ie nu echt slecht is maar hij is ook weinig opzienbarend. Afgaand op het weinige wat je (o.b.v. de eerdere films) weet over de historie van Han Solo zouden 9 van de 10 scriptschrijvers een verhaal als deze afleveren denk ik (als je ze weinig tijd zou geven om een script af te leveren dan). Net als bij The Last Jedi betrapte ik mezelf er halverwege op dat ik naar mijn horloge keek en dat is geen goed teken. Omdat ik Rogue One een erg leuke film vond verwachte ik van deze ook veel, maar dat is er niet uitgekomen. Ik maak me een beetje zorgen om de toekomst van de franchise.

  24. #174

  25. #175

    Standaard

    Hier een afbeelding van de Target versie. Naast het feit dat die een boek zal bevatten is er verder geen info nog bekend over de inhoud van de twee uitgaven. Jammer, nog even wachten dus.
    3FB6AEC1-7370-4EC3-BE41-D96EBD264D6C.jpg

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •