Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 188 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Echt nog een teaser naar de eerste trailer van vanmiddag!

  3. #103

    Standaard

    Uiteraard nog veels te kort om iets echt zinnigs te zeggen, maar wat direct opvalt is dat de visuele stijl van de meeste shots jammergenoeg weer grauw en gritty is net zoals Rogue One. Het doet nogal Marvel aan allemaal.

    Maar goed, de trailer van vanmiddag zal meer laten zien.

  4. #104

    Standaard

    Ik vind het er al erg geinig uitzien, en ik hou wel van die "gritty" stijl. Doet mij persoonlijk gezegd totaal niet aan Marvel denken trouwens. Ben wel benieuwd naar de trailer vanmiddag.

  5. #105

    Standaard



    Tja.

    Laat ik het mild zeggen:

    WTF!? Die babyface is echt alles behalve Solo. Vrees met grote vrees dat ik niet van dat gevoel af kan komen. (ik had hoop.... deze trailer maait die hoop op grove wijze weg)

    (Om met wat positiefs te eindigen: wel écht geweldig om Harrelson te zien... topacteur!)

    Het is dat het SW is.... anders had dit niet mijn interesse gehad. En ***... dat doet pijn.
    Gelukkig is het maar een trailer... en gaat het meevallen.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-02-2018 om 13:57

  6. #106

    Standaard

    Oh dat ziet er heerlijk uit.
    Heb ik zin in.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tja.

    Laat ik het mild zeggen:

    WTF!? Die babyface is echt alles behalve Solo. Vrees met grote vrees dat ik niet van dat gevoel af kan komen. (ik had hoop.... deze trailer maait die hoop op grove wijze weg)

    (Om met wat positiefs te eindigen: wel écht geweldig om Harrelson te zien... topacteur!)
    Ben het gelukkig totaal niet met je eens! Kom maar op met Solo. Ook zeer benieuwd naar Donald Glover als Lando. Ik kijk nu Atlanta op FOX en daarin is ie geweldig.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uiteraard nog veels te kort om iets echt zinnigs te zeggen, maar wat direct opvalt is dat de visuele stijl van de meeste shots jammergenoeg weer grauw en gritty is net zoals Rogue One. Het doet nogal Marvel aan allemaal.

    Maar goed, de trailer van vanmiddag zal meer laten zien.
    Visueel gezien zie ik Star Wars zo het liefste.Het ziet er lekker Rogue One achtig uit

    Dit is weer top.

  9. #109

    Standaard

    Gave trailer, lijkt me meer dan prima!

  10. #110

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Mooie voorkant voor de BD

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mooie voorkant voor de BD
    Leuk dat we dit jaar twee SW films op Blu-ray krijgen.

  14. #114

    Standaard

    I have a bad feeling about this... Na deze trailer zegt het met nog niets. We zullen zien.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Tja.

    Laat ik het mild zeggen:

    WTF!? Die babyface is echt alles behalve Solo. Vrees met grote vrees dat ik niet van dat gevoel af kan komen. (ik had hoop.... deze trailer maait die hoop op grove wijze weg)

    (Om met wat positiefs te eindigen: wel écht geweldig om Harrelson te zien... topacteur!)

    Het is dat het SW is.... anders had dit niet mijn interesse gehad. En ***... dat doet pijn.
    Gelukkig is het maar een trailer... en gaat het meevallen.
    Zijn we het nou met elkaar eens!? Het moet niet gekker worden!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zijn we het nou met elkaar eens!? Het moet niet gekker worden!
    Blijkbaar
    Heb jij nog aanvullingen?

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Ik ben ook wel fan van de grauw en gritty stijl.

    Nog moeilijk om in te schatten wat de strekking van het verhaal is. Bij Rogue One wisten we dat het om het stelen van de Death Star blauwdrukken ging. Bij deze film, geen idee.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MK90 Bekijk bericht
    Ik ben ook wel fan van de grauw en gritty stijl.

    Nog moeilijk om in te schatten wat de strekking van het verhaal is. Bij Rogue One wisten we dat het om het stelen van de Death Star blauwdrukken ging. Bij deze film, geen idee.
    Synopsis uit de Disney presskit:
    Board the Millennium Falcon and journey to a galaxy far, far away in Solo: A Star Wars Story, an all-new adventure with the most beloved scoundrel in the galaxy. Through a series of daring escapades deep within a dark and dangerous criminal underworld, Han Solo meets his mighty future copilot Chewbacca and encounters the notorious gambler Lando Calrissian, in a journey that will set the course of one of the Star Wars saga’s most unlikely heroes.
    Ron Howard tweette al dat Kessel in de film zit, dus de befaamde Kessel Run (Less than 12 parsecs) zal er ook wel in zitten... en durf ik te wedden dat Han Chewbacca bevrijd in de spice mines of Kessel. Verder zit de planeet Mimban er ook in; deze kwam voor het eerst voor in Splinter of the Minds Eye uit 1978 (een verhaal dat bedoeld was als low budget sequel (Han en Chewbacca ontbreken bv) op Star Wars als die geflopt zou zijn. Het werd een kassucces dus werd 'Empire' gemaakt en werd 'Splinter' in '78 als boek (en 18 jaar later als strip) uitgegeven

    Het zal er in grote lijnen over gaan hoe Solo 'in het wereldje' verzeild raakt nadat hij in de Imperial Navy zit, Beckett een soort van mentor is (alert! De mentor gaat er meestal aan), Chewbacca en Lando leert kennen en de Falcon wint.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Synopsis uit de Disney presskit:

    Ron Howard tweette al dat Kessel in de film zit, dus de befaamde Kessel Run (Less than 12 parsecs) zal er ook wel in zitten... en durf ik te wedden dat Han Chewbacca bevrijd in de spice mines of Kessel. Verder zit de planeet Mimban er ook in; deze kwam voor het eerst voor in Splinter of the Minds Eye uit 1978 (een verhaal dat bedoeld was als low budget sequel (Han en Chewbacca ontbreken bv) op Star Wars als die geflopt zou zijn. Het werd een kassucces dus werd 'Empire' gemaakt en werd 'Splinter' in '78 als boek (en 18 jaar later als strip) uitgegeven

    Het zal er in grote lijnen over gaan hoe Solo 'in het wereldje' verzeild raakt nadat hij in de Imperial Navy zit, Beckett een soort van mentor is (alert! De mentor gaat er meestal aan), Chewbacca en Lando leert kennen en de Falcon wint.
    Bedankt voor de extra info

    Zo te lezen zullen ze in ieder geval alle referenties aan Han's geschiedenis afvinken. Ik hoop dat er verder een goed overkoepelend verhaal is waarin dit alles gebeurt.

  21. #121

    Standaard

    Ik ben niet zo thuis in het Star Wars universum.. en dan doel ik nu op de volgorde en welke film waarop aansluit enz.

    Mijn vraag is dan ook:
    Deze film.. is dit een opzichzelfstaande film en/of heeft dit iets te maken met TFA / Rogue One / TLJ? Zit er een bepaalde volgorde in wellicht?

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik ben niet zo thuis in het Star Wars universum.. en dan doel ik nu op de volgorde en welke film waarop aansluit enz.

    Mijn vraag is dan ook:
    Deze film.. is dit een opzichzelfstaande film en/of heeft dit iets te maken met TFA / Rogue One / TLJ? Zit er een bepaalde volgorde in wellicht?
    Deze staat op zichzelf en speelt zich af in de tijd tussen Episode III: Revenge of the Sith (2005) en de originele Star Wars uit 1977. De volgorde van de genummerde delen is uiteraard oplopend. Rogue One speelt zich vlak voor de originele Star Wars (Episode IV) af.

  23. #123

    Standaard

    Bij Disney heeft er iemand heel wat uit te leggen:

  24. #124

    Standaard

    Dit Solo-project wordt hoe langer hoe meer een hoofdpijn-dossier
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dit Solo-project wordt hoe langer hoe meer een hoofdpijn-dossier
    Ik merk ook heel erg dat deze film niet bepaald leeft bij veel fans (inclusief mezelf).
    Steeds meer fans lijken in te gaan zien dat de 'George Lucas jaren' (waarin oa de prequels vaak bekritiseerd werden) nog niet zo slecht waren en er zijn er ook genoeg die de oude expanded universe (waarin alles post-ROTJ anders was, de Death Star plannen door Kyle Katarn werden gestolen ipv Jyn Erso, etc) beter vonden (ik ben er 1 van).

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •