Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 188 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Solo: A Star Wars Story (2018)

    Op StarWars.com zijn de regisseurs en het onderwerp van de tweede Star Wars Anthology film bekendgemaakt.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-10-2017 om 19:12

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Er schijnt binnenkort een beslissing genomen te gaan worden wie de rol van Han Solo zal gaan spelen.

  4. #4

    Standaard

    Enige juiste keus is Anthony Ingruber. (die wonderbaarlijk genoeg in Wassenaar -of all places- verblijft)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Enige juiste keus is Anthony Ingruber. (die wonderbaarlijk genoeg in Wassenaar -of all places- verblijft)
    Ik weet het niet hoor, ik heb hem nooit zien acteren, maar het schijnt meer een goeie Harrison Ford imitator te zijn, dan een goeie acteur.

  6. #6

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind dat hij het nog goed opneemt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...han-solo-film/

    Bradford Young (Selma, A Most Violent Year, en de aankomende scifi-film Arrival) wordt de DoP van de Solo spinoff.

  9. #9

    Standaard

    Castingnieuws: naast Han gaan we ook een jonge Lando Calrissian zien (en Donald Glover gaat deze rol spelen)
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...do-calrissian/

  10. #10

    Standaard

    Na Emilia Clarke lijkt nu ook Woody Harrelson zich bij de cast te voegen: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-solos-mentor/


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Na Emilia Clarke lijkt nu ook Woody Harrelson zich bij de cast te voegen: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-solos-mentor/

    Inmiddels bevestigd.

    http://www.starwars.com/news/woody-h...-han-solo-film


  12. #12

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Phil Lord & Christopher Miller lijkt me een goede keuze.The Lego Movie vond ik fantastisch en The Lego Batman Movie staat boven aan op mijn Blu-ray lijstje.

    Die gasten kunnen dus een leuke film neerzetten.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Phil Lord & Christopher Miller lijkt me een goede keuze.The Lego Movie vond ik fantastisch en The Lego Batman Movie staat boven aan op mijn Blu-ray lijstje.

    Die gasten kunnen dus een leuke film neerzetten.
    Ik vond beide films echt niets, dus ik hoop maar op het beste......

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond beide films echt niets, dus ik hoop maar op het beste......
    Lego Batman is niet van Lord & Miller, 21 & 22 Jump Street wel.

  17. #17

    Standaard

    In het geval van Lego Batman hebben zij een rol als producer.

  18. #18

    Standaard

    Ik denk trouwens eerder dat deze eind 2018 gaat draaien dan 25-05-2018.Lijkt me na The Last Jedi anders een beetje snel.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk trouwens eerder dat deze eind 2018 gaat draaien dan 25-05-2018.Lijkt me na The Last Jedi anders een beetje snel.
    Bij het in productie gaan (paar weken geleden) is expliciet de mei datum genoemd, dat was het moment geweest om eventueel een andere datum te noemen. We gaan het zien!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij het in productie gaan (paar weken geleden) is expliciet de mei datum genoemd, dat was het moment geweest om eventueel een andere datum te noemen. We gaan het zien!
    Stond Rogue One ook niet veel eerder gepland in het jaar dat hij uitkwam ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-03-2017 om 08:33

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Stond Rogue One ook niet veel eerder gepland in dat jaar ?
    Nee, Rogue One zou altijd in december uitkomen. Episode VII en VIII zijn wel van mei naar december verplaatst.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, Rogue One zou altijd in december uitkomen. Episode VII en VIII zijn wel van mei naar december verplaatst.
    Oke.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij het in productie gaan (paar weken geleden) is expliciet de mei datum genoemd, dat was het moment geweest om eventueel een andere datum te noemen. We gaan het zien!
    Bij de laatste aandeelhoudersbijeenkomst (waar beelden van TLJ zijn vertoond) is door Bob Iger (itt het eerdere persbericht waarin de cast werd bekendgemaakt) niet expliciet de datum mei 2018 genoemd maar alleen maar 2018.

  24. #24

    Standaard

    Han Solo vs Avatar 2 zou ik graag zien.[Dec 2018]

    Ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen.Een nieuwe film van Cameron maakt altijd veel indruk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2017 om 15:57

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Han Solo vs Avatar 2 zou ik graag zien.

    Ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen.Een nieuwe film van Cameron maakt altijd veel indruk.
    Tja, Cameron moet wel met heel iets bijzonders op de proppen komen zodat veel mensen Avatar gaan verkiezen boven Star Wars. De laatste franchise is nu immens populair en Avatar is het momentum van populariteit nu echt wel kwijt, ook omdat de 3D-techniek alweer een soort van wordt verlaten.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •