De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Dad's army 2016

  1. #1

    Standaard Dad's army 2016

    Beste dvd.nl bezoekers,

    Ik weet niet of velen van jullie al op de hoogte waren, maar ik ben er bij toeval net achter gekomen.
    Dad's army 2016, jawel een film gebaseerd op de geweldige serie uit de jaren 60/70.
    http://www.imdb.com/title/tt4104054/?ref_=nm_flmg_act_3 Mijn mond viel ervan open.
    Het lijkt me sterk, maar ik denk dat de nieuwe film de serie niet zal gaan overtreffen, de acteurs uit de serie zijn de personages gewoon en voor mij hangt er een zweem van nostalgie aan de serie.

    Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat het niet een erg leuke film kan worden, er doen in ieder geval goede acteurs aan mee.
    Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken.

    vriendelijke groet

    Daniel

  2. #2

    Standaard

    Pas na het nieuws van de casting was ik overtuigd dat dit wel degelijk zou kunnen werken. Dad's Army sleept al veertig jaar een hele schare fans mee en die moeten natuurlijk een potentieel publiek vormen voor de film, dus is bijna iedere acteur is gecast voor zijn gelijkenis aan de originele persoon. Wat er bovendien al van het verhaal uitgelekt is heeft alles weg van een typisch scenario uit de reeks, dus ook daar denk ik dat het goed zit. Maar de tijd zal het uitwijzen -- ik ben in ieder geval zeer benieuwd.

    Toevallig was ik onlangs in Bridlington (Yorkshire, UK), waar ze dit voorjaar een groot deel van de film opgenomen hebben en de crew heeft er bewust een paar 'souvenirs' achtergelaten in het straatbeeld... Ik dacht even dat ik écht in Walmington-On-Sea beland was!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Ga hem vast wel kijken, maar ik moet eerlijk zeggen dat de trailer mij tegenvalt.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •