De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iron Giant - DE 20/08/2015

    Ik maak deze thread omdat ik weet dat bij velen deze release op hun wantlist staat... Brad Bird's Iron Giant komt op blu-ray uit in Duitsland op 20 augustus & in Spanje op 4 september door WB.

    Jammer genoeg ontbreekt NL bij de ondertiteling & bij de spraak dus ik verwacht niet dat deze snel zal uitkomen in ons gebied.

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    French: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    German: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Hungarian: Dolby Digital 2.0
    Italian: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Polish: Dolby Digital 2.0
    Portuguese: Dolby Digital 5.1
    Spanish: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Turkish: Dolby Digital 2.0


    Subtitles
    German, English, French, Spanish, Portuguese, Cantonese, Greek, Hebrew, Hungarian, Italian, Mandarin (Traditional), Polish, Romanian, Thai, Turkish

    http://www.amazon.de/The-Iron-Giant-.../dp/B00XKOEZKO
    http://www.amazon.es/gigante-hierro-.../dp/B00Z813JDG

  2. #2

    Standaard

    Wat een ellende alweer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Dan maar deze als er niks verandert...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #4

    Standaard

    http://www.slashfilm.com/brad-bird-f...giant-blu-ray/
    Ik denk dat er toch een grotere release komt, deze release is wellicht een testcase?

  5. #5

    Standaard

    Mooi nu Steamboy nog op Blu-ray en dan kan mijn laatste film op DVD de deur uit. Het maakt mij niet uit als het beeld en geluid maar van goede kwaliteit is en dat is bij WB ook niet altijd een zekerheid.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik maak deze thread omdat ik weet dat bij velen deze release op hun wantlist staat... Brad Bird's Iron Giant komt op blu-ray uit in Duitsland op 20 augustus & in Spanje op 4 september door WB.

    Jammer genoeg ontbreekt NL bij de ondertiteling & bij de spraak dus ik verwacht niet dat deze snel zal uitkomen in ons gebied.

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    French: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    German: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Hungarian: Dolby Digital 2.0
    Italian: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Polish: Dolby Digital 2.0
    Portuguese: Dolby Digital 5.1
    Spanish: Dolby Digital 5.1 (448 kbps)
    Turkish: Dolby Digital 2.0


    Subtitles
    German, English, French, Spanish, Portuguese, Cantonese, Greek, Hebrew, Hungarian, Italian, Mandarin (Traditional), Polish, Romanian, Thai, Turkish

    http://www.amazon.de/The-Iron-Giant-.../dp/B00XKOEZKO
    http://www.amazon.es/gigante-hierro-.../dp/B00Z813JDG
    Alle talen van de meest kleine markten en het Grexit land, maar geen Nederland

    Wat een .... bij Warner.
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Alle talen van de meest kleine markten en het Grexit land, maar geen Nederland

    Wat een .... bij Warner.
    Van de audio talen die erbij staan, is Hongaars de enige taal die door minder mensen wordt gesproken dan Nederlands
    en qua subs alleen Grieks, Hebreeuws en Hongaars.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van de audio talen die erbij staan, is Hongaars de enige taal die door minder mensen wordt gesproken dan Nederlands
    en qua subs alleen Grieks, Hebreeuws en Hongaars.
    Even goed lezen "Alle talen van de meest kleine markten"!!!!!

    Een "markt" is niet hetzelfde als een "taal".

    Markt:
    De confrontatie van vraag en aanbod van een economisch goed, waarbij het prijsmechanisme de informatie zichtbaar maakt over de kosten van een goed aan de aanbodzijde en de behoefte aan dat goed aan de vraagzijde.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Even goed lezen "Alle talen van de meest kleine markten"!!!!!

    Een "markt" is niet hetzelfde als een "taal".

    Markt:
    De confrontatie van vraag en aanbod van een economisch goed, waarbij het prijsmechanisme de informatie zichtbaar maakt over de kosten van een goed aan de aanbodzijde en de behoefte aan dat goed aan de vraagzijde.
    Dan ken jij de Thaise blu-ray markt nog niet

    Nederland lijkt ook zo'n grote markt niet meer, als je ziet wat aan ons voorbij gaat
    Laatst aangepast door tmvde : 01-07-2015 om 07:56

  10. #10

    Standaard

    Er komt een nieuwe blu ray aan het eind van het jaar. Geremastered en met 2 extra scenes.

    http://www.aintitcool.com/node/72229

    Nou nog hopen dat hij ook in Nederland uitkomt.

  11. #11

    Standaard

    Blijkbaar komt er in de US van de geremasterde editie enkel een Digitale Download beschikbaar & geen blu-ray.

    http://collider.com/the-iron-giant-r...eptember-30th/

  12. #12

    Standaard

    Vanity Fair zegt dit "Nor have there been any announcements about a Blu-ray, though you‘d need to have the naivety of a 1950s-era child to think that won‘t be coming."

  13. #13

    Standaard

    Ik denk dat het gewoon wachten is op de officiële aankondiging van WB want iedere site speculeert er blijkbaar gewoon op los.

  14. #14

    Standaard

    Van de week een email gehad van amazon.de dat ze nog geen datum kunnen geven waarneer hij zal verschijnen. Kan dus nog wel even duren.

  15. #15

    Standaard

    Trailer voor de bioscooprelease:


  16. #16

    Standaard

    Warner Bros. (@WBHomeEnt)
    15-12-15 19:15
    Something big is coming. #TheIronGiant: Signature Edition Blu-ray™ arrives in 2016. pic.twitter.com/8p6lkW***z


  17. #17

    Standaard

    De DVD van de Signature Edition verschijnt op 16 februari op DVD. Er komt ook een Blu-ray in twee versies (zie onder), maar die verschijnt later. Een releasedatum is er echter nog niet.



    Afbeeldingen van de DVD:



    Extra's op de DVD:

    - Includes both version of the film:
    The Iron Giant: Signature Edition (2015)
    The Iron Giant: Original Theatrical Edition (1999)
    - Feature-Length Commentaries by Director Brad Bird, Head of Animation Tony Fucile, Story Department Head Jeff Lynch and Giant Animation Supervisor Steven Markowski
    - The Making of The Iron Giant – Hosted by Vin Diesel and featuring interviews with the cast and crew
    - Deleted Scenes, Original Opening Sequences and Featurettes that give you an inside look into the score, character design, storyboards and animation
    - Motion Gallery, New Signature Edition Trailer, and more!

  18. #18

    Standaard

    Ik wil so graag de blu ray.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De DVD van de Signature Edition verschijnt op 16 februari op DVD. Er komt ook een Blu-ray in twee versies (zie onder), maar die verschijnt later. Een releasedatum is er echter nog niet.



    Afbeeldingen van de DVD:



    Extra's op de DVD:

    - Includes both version of the film:
    The Iron Giant: Signature Edition (2015)
    The Iron Giant: Original Theatrical Edition (1999)
    - Feature-Length Commentaries by Director Brad Bird, Head of Animation Tony Fucile, Story Department Head Jeff Lynch and Giant Animation Supervisor Steven Markowski
    - The Making of The Iron Giant – Hosted by Vin Diesel and featuring interviews with the cast and crew
    - Deleted Scenes, Original Opening Sequences and Featurettes that give you an inside look into the score, character design, storyboards and animation
    - Motion Gallery, New Signature Edition Trailer, and more!
    De blu-ray is nu aangekondigd voor 9 september.

    6887_tn.jpg

  20. #20

    Standaard

    Iron Giant is dus uit in de US met mensen die hun pre-orders al hebben ontvangen. De subtitles zijn ook bekend ondertussen & ik kan het niet helpen maar vind het een vreemde korte lijst van talen gekozen voor deze release. Toch zeker al Roemeens & Tsjechisch? Konden ze dan evengoed geen NL erop zetten?

    Subtitles

    English SDH, French, German SDH, Portuguese, Spanish, Czech, Korean, Romanian, Thai

  21. #21

    Standaard

    Ja, dat had makkelijk gekund.

    Maar het is Warner, en die houd niet van ons Nederlanders

    Want er zijn zat BD's waar de heel de EU/de halve planeet - inclusief markten kleiner dan NL of van die bijna failliete landen - op staan, maar geen NL ....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Iron Giant is dus uit in de US met mensen die hun pre-orders al hebben ontvangen. De subtitles zijn ook bekend ondertussen & ik kan het niet helpen maar vind het een vreemde korte lijst van talen gekozen voor deze release. Toch zeker al Roemeens & Tsjechisch? Konden ze dan evengoed geen NL erop zetten?

    Subtitles

    English SDH, French, German SDH, Portuguese, Spanish, Czech, Korean, Romanian, Thai
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja, dat had makkelijk gekund.

    Maar het is Warner, en die houd niet van ons Nederlanders

    Want er zijn zat BD's waar de heel de EU/de halve planeet - inclusief markten kleiner dan NL of van die bijna failliete landen - op staan, maar geen NL ....
    Vanaf 12 september ook bij onze Oosterburen vekrijgbaar. Overigens met de zelfde ondertitels e.d.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #23

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Net de signature edition bij Amazon UK besteld (7,99 pond). Verschijnt op 26 september.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •